K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-02-2012, 23:02   #11
Tante Ana
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-07 2008
Indlæg: 468
Styrke: 16
Tante Ana er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af TimeGuest Se meddelelser
Det brugeren har adgang til - og vi må formode, at det er de dokumenter mv., der er vigtig for brugeren - har NemID med binær kodeafvikling også adgang til... med mindre man isolerer NemID brug til en virtuel eller fysisk isoleret maskine, der ikke anvendes til andet en NemID og kun har fysisk adgang til Internet (som man evt. kunne begrænse til de for NemID nødvendige IP adresser).
Min søn har en virtuel maskine til formålet, mens jeg har flyttet bankforretningen til en en "tom" bærbar, der kun går på internettet i NemID-ærinder. Nicht wider. Årsag: McAfee advarer om virus i NemID og DanID camouflerer programkode på din pc som billedfiler
Tante Ana er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-02-2012, 02:58   #12
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Det var DOG utroligt som Timeguest og Keld60 altid skal skændes - det er snart i alle tråde de to hakker på hinanden

Interessant vinkel Tante Ana, desværre har jeg så ikke lige selv den mulighed, men den lyder ellers god og sikker....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-02-2012, 17:04   #13
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ninja Se meddelelser
Det var DOG utroligt som Timeguest og Keld60 altid skal skændes - det er snart i alle tråde de to hakker på hinanden
Det er bare lidt gensidig hyggelig drilleri som tidsfordriv, når vi ikke lige er optaget af at pille i en AllOt dåse eller andet sjovt ... grundlæggende handler det måske om, at vi på forskellig områder har et fælles interesseafsæt ;-)

Keld er måske umiddelbart lidt mere hidsig på nogle punkter ... men han virker sq god nok på bunden ... så herfra: no hard feelings :-)


Citat:
Interessant vinkel Tante Ana, desværre har jeg så ikke lige selv den mulighed, men den lyder ellers god og sikker....
Ja, Tante Ana & Søn synes ikke at være helt tabt bag af en vogn :-)

Faktisk virker det som om de bedre kørende (på forskellig vis) end de fleste, herunder mainstreamers ... :-)

Så hatten af for det!
__________________
.
Jocelyn Pook – Hell, Fire And Damnation + Masked Ball: http://www.youtube.com/watch?v=9QEG2Mk184A

BTW: Er du kvik, så er løsningen her: https://www.youtube.com/watch?v=z9pD_UK6vGU
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
NemID Pinny Dit og Dat 9 13-12-2011 02:07




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:35.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension