K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-04-2014, 20:13   #181
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
det har jeg også prøvet, jeg var en dag på kursus, da det sluttet, var jeg træt og skulle på toilet
Men jeg kunne ikke klemme en dråbe ud fordi hele kroppen gjore så ondt, at smerterne var for store til jeg kunne presse.

Jeg tog noget smertestillende og gik ud i bilen , der gik det op for mig der var en times kørsel hjem.
Den dag i dag fatter jeg ikke jeg kom hjem, turen tog 2 ½ time og jeg måtte have en sprøjte før jeg kunne komme i seng.

Så min tanke er om du har været for hård ved dig selv, måske spændt i musklerne fordi du tænker for meget på din fremtid
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2014, 20:32   #182
lgkh62
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2013
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 602
Styrke: 12
lgkh62 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Heidik Se meddelelser
Må vist heller forklare nærmere. Kom på ouh skadestuen . Da jeg ikke kunne bevæge min stortå uden at skrige. Hele min højreside var så forpint at jeg dårligt kan beskrive det . Ham lægen som kom ind til mig . Sendte mig bare hjem med beskeden om at tage noget mere morfin .

Jeg kunne ikke komme af med afføringen hvilket han sidestille med indtagelse af morfin samtidig tissede jeg hele tiden men ikke i bukser . Havde bare en følelse af at blæren var fyldt konstant .

Han lavede ingen billeder eller andet men vi fik beskeden om at de lå billeder 4 år tilbage af min ryg så de kunne ikke lave nogen nye . Så der gik 14 uger inden jeg fik lavet billeder og så tilbudt operation .
Hej Heidik
Hvis du mener der er sket en forkert behandling eller mangel på samme kan du klage til "Patientombuddet"
Hilsen lgkh62
lgkh62 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2014, 20:50   #183
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
Okay mange tak ergoterapeuten sagde det var patientforsikringen
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2014, 20:51   #184
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
Jj det er ikke nu det er da jeg tog kontakt med skadestuen pga de smerter som senere viste sig at være en diskusprolaps som har trykket på rygmarven. Der er ingen problemer med toiletbesøgene nu andet end at det brænder helt sindssygt fra den nerve som er beskadiget .

Sidst redigeret af Kiffer; 07-04-2014 kl. 20:54.
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-04-2014, 00:58   #185
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
Er her et klogt hoved som kan fortælle mig hvad betydelig kompression af durasæk betyder
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-04-2014, 07:07   #186
lgkh62
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2013
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 602
Styrke: 12
lgkh62 er rigtig godt på vej
Durasækken er rygsøjlens hulrum, hvor rygmarv og nerver løber i.
Kompression betyder tryk/forsnævring på durasækken så den bliver formindsket.
Er der oplyst hvad durasækken måler ud over betydelig kompression ?

I min scanning står f.eks. durasækken måler ca 60 mm2 ved lændehvirvel L2/3

Note: Patientombuddet tager sig af " klager over behandling i sundhedsvæsenet" og evt. samtidigt økonomisk kompensation
hvis der er foretaget en fejl (patientforsikringen).
Man skal huske når der klages til Patientombuddet at man samtidigt gør opmærksom om klagen også omfatterl patientforsikringen,
da sagerne behandles samtidigt.
Du kan gå ind og læse på deres hjemmeside www.patientombuddet.dk

Sidst redigeret af lgkh62; 09-04-2014 kl. 10:45.
lgkh62 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-04-2014, 08:24   #187
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
Tusind tusind tak for svaret . Nej der står intet om målene på det jeg har læst.

Men jeg kan se at de ikke har skrevet alle mine symptomer på .

Lige et mere specifikt spørgsmål som jeg har stillet tidligere som jeg stadig er lidt i tvivl om.

Har man pligt til at tage imod et kirurgisk tilbud som ikke er klassificeret som en standard behandlingsmetode i Danmark ?
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-04-2014, 12:56   #188
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Heidik Se meddelelser
Lige et mere specifikt spørgsmål som jeg har stillet tidligere som jeg stadig er lidt i tvivl om.

Har man pligt til at tage imod et kirurgisk tilbud som ikke er klassificeret som en standard behandlingsmetode i Danmark ?
Hvilket tilbud tænker du på?
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-04-2014, 15:04   #189
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
Hej vovse jeg tænker på et operativt indgreb hvor man får operet en slags peace maker ind i rygmarven.

Der er 50 procent chance for at det virker og 1 ud af 20 går det galt for .


Jeg er simpelthen så bange for at sige ja tak hvis jeg ender uden førlighed . Samtidig må man ikke være fysisk aktiv da den kan rive sig løs . Synes jeg har en vildt dårlig følelse af den- operation.
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-04-2014, 21:42   #190
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Heidik Se meddelelser
Hej vovse jeg tænker på et operativt indgreb hvor man får operet en slags peace maker ind i rygmarven.

Der er 50 procent chance for at det virker og 1 ud af 20 går det galt for .


Jeg er simpelthen så bange for at sige ja tak hvis jeg ender uden førlighed . Samtidig må man ikke være fysisk aktiv da den kan rive sig løs . Synes jeg har en vildt dårlig følelse af den- operation.
Jeg kan ikke svare dig med sikkerhed.

Måske er der andre der kan.

Men det du kan gøre er, at finde ud af hvad en neurokirurg mener om den operation i dit tilfælde.
Måske er du så heldig, at neurokirurgen siger/skriver, at denne type operation slet ikke er egnet til dig.

Og så kan du finde andres erfaringer med operationen på nettet og printe dem ud, så du kan godtgøre overfor din kommune, at mange oplever forværring efter denne operation.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:12.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension