K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-04-2014, 07:58   #171
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
Tusinde tak vovse . Umiddelbart er det også min tanke at høre hvad de har at sige på kirurgisk for overvejende hælder mine tanker på at det ikke er noget jeg har lyst til at løbe den risiko på men omvendt tænk sig at det bare gik så smurt og det kan hjælpe mig. Det ville bare være vidunderligt

Skal jeg så gå ud fra den dosering som står på min pakke ? Det overskrider jeg jo nærmest hver dag
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-04-2014, 08:13   #172
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Heidik Se meddelelser
Skal jeg så gå ud fra den dosering som står på min pakke ? Det overskrider jeg jo nærmest hver dag
Det er der ingen herinde der kan svare dig på.

Jeg får også medicin, hvor den dosis der står på pakken ikke er blevet ændret i takt med, at jeg har lavet andre aftaler med lægen.

Det, som det handler om er, hvad der fremgår af dine lægepapirer eller, hvad din læge vil skrive i papirerne hvis kommunen beder om noget skriftligt.

Uanset hvad der står på pakken, så går jeg ud fra, at du har snakket med din læge om hvad du bør/må tage dagligt.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-04-2014, 08:24   #173
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
jeg har noget medicin der står ,tages efter behov og noget hvor der står 2 gange dagligt.

Det er noget man skal være enige med sin læge om.

Mange af os (også mig) prøver nogle gange, at ned dosere sin medecin som oftes koster både smerter og ekstra piller bagefter, fordi vi ikke vil være afhængie det er perioder, hvor jeg mener, at jeg tager for meget, så prøver jeg at tappe ned, og får så ondt og migræne og så skal der mere til, fatter ikke jeg forsøger.
men nogle dage mangler hjernen bare
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2014, 12:37   #174
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
Selvfølgelig har jeg det jeg spiser max 80 mig om dagen afhængig af smerternes styrke og varighed.

Er der nogen af jer herinde som lider af nerogene smerter .? Og hvad gør i for at afhjælpe dem, hvad virker og forværrer det for jer ?
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-04-2014, 20:16   #175
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
Så er jeg jo sluttet i den praktik.

Jobkonsulenten skal så nedskrive til sagsbehandlerne om mit forløb der .

Regner med at den ligger på hendes bord imorgen. Hvornår kan jeg så forventevat høre nærmere fra hende . Om den er nok og hvad der så nu skal ske osv ? Er der nogen som har erfaring med det ?

Mvh
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-04-2014, 20:59   #176
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Heidik Se meddelelser
Så er jeg jo sluttet i den praktik.

Jobkonsulenten skal så nedskrive til sagsbehandlerne om mit forløb der .

Regner med at den ligger på hendes bord imorgen. Hvornår kan jeg så forventevat høre nærmere fra hende . Om den er nok og hvad der så nu skal ske osv ? Er der nogen som har erfaring med det ?

Mvh
Jeg tror det er meget individuelt.

Men hvis du ikke har hørt noget om et par uger, så kan du jo maile sb og spørge til sagen.
Eller også kan du bede om aktindsigt, så du kan se, om jobkonsulentens rapport er ankommet.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-04-2014, 21:01   #177
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
Tusinde tak vovse . Det vil jeg gøre
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2014, 12:20   #178
Kisser1
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-01 2010
Indlæg: 200
Styrke: 15
Kisser1 er ny på vejen
Fantastisk tråd

Denne tråd er en af de bedste jeg har læst i lang tid her på K10.

Den belyser så fint alle de spørgsmål man kan stille sig selv - og andre - i forbindelse med et afklaringsforløb.

Jeg ønsker dig held og lykke i din videre kamp for at få en tilværelse, som giver plads til dig selv og din familie, på trods af dine helbredsmæssige begrænsninger.
Kisser1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2014, 12:27   #179
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
Mange mange tusind tak jeg ønsker også dig og dine og alle andre det bedste :-) og hvor er det dog bare en vidunderlig ting at der hende er folk som forstår lige præsis det som man går og tumler me :-):-) det er dejligt at vide at det man selv går og tumer med kan bruges af andre også :-):-)

Nu får jeg besøg af ergoterapeaut om en halv time så jeg vil ligge og hvile lidt inden . Håber i alle får en vidunderlig dag <3
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2014, 19:23   #180
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
Efter ergo har været her idag og han nævnte som så mange andre at jeg burde søge patient forsikringen for manglende behandling .

Jeg har ingen reflekser i mit ben og den diskus har trykket durasæk et eller andet . Skulle jeg så ha været opereret akut ? De mener han ..

Må vist heller forklare nærmere. Kom på ouh skadestuen . Da jeg ikke kunne bevæge min stortå uden at skrige. Hele min højreside var så forpint at jeg dårligt kan beskrive det . Ham lægen som kom ind til mig . Sendte mig bare hjem med beskeden om at tage noget mere morfin .

Jeg kunne ikke komme af med afføringen hvilket han sidestille med indtagelse af morfin samtidig tissede jeg hele tiden men ikke i bukser . Havde bare en følelse af at blæren var fyldt konstant .

Han lavede ingen billeder eller andet men vi fik beskeden om at de lå billeder 4 år tilbage af min ryg så de kunne ikke lave nogen nye . Så der gik 14 uger inden jeg fik lavet billeder og så tilbudt operation .
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension