K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-08-2017, 14:49   #11
fuerzzzs1
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-07 2017
Indlæg: 91
Styrke: 7
fuerzzzs1 er ny på vejen
Faktisk er jeg født med klumpfødder, om det så hører under "deform" er spørgsmålet. Gode sko er ekstremt vigtige hvis jeg skal gå/stå osv 8 timer som man gør i en butik. Indtil jeg blev ca 10 år var mine sko netop speciallavede, og ikke bare en "særlig fin" sko i en butik.

Nu bruger jeg klipklapper købt i fængslet, og så har jeg et par billige til hvis jeg skal ud i sne eller regnvejr (dansk sommer suuuk)

Jeg blev da i al fald i sin tid dumpet til session (militæret) pga de fødder. Og ikke fordi jeg ville ind og kravle i mudder anyway.

Jeg kunne heller ikke blive pilot eller prof fodboldspiller (var altid målmand i folkeskolen)
fuerzzzs1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-08-2017, 15:26   #12
MistyMiss
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2015
Indlæg: 3.195
Styrke: 13
MistyMiss er ved at flytte ind på K10MistyMiss er ved at flytte ind på K10
MortenH
Fandt lige noget:
"84. Efter arbejdsmiljølovgivningen er arbejdsgiveren forpligtet til at stille egnede tekniske hjælpemidler og nødvendige personlige værnemidler til rådighed for arbejdstagerne. Dette gælder både borgere med og uden handicap.

Den ekstra omkostning, der påføres arbejdsgiveren, hvis der er tale om en borger med handicap, kan kommunalbestyrelsen påtage sig for at fremme borgeren med handicaps mulighed for at komme ind på og/eller blive fastholdt på arbejdsmarkedet. Dette har f.eks. fundet sted i forbindelse med betaling af værnefodtøj.

Arbejdstilsynet vejleder nærmere om de nævnte arbejdsmiljøregler."

Fundet her: http://www.socialjura.dk/content-sto...2-2011/#c74593
MistyMiss er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-08-2017, 12:14   #13
MortenH
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-10 2010
Indlæg: 67
Styrke: 14
MortenH er ny på vejen
Tusinde tak, vi kigger på det.
MortenH er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-08-2017, 09:14   #14
MortenH
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-10 2010
Indlæg: 67
Styrke: 14
MortenH er ny på vejen
MistyMiss : er forvirret over hvem vi skal oontakte, er det arb.giveren, eller kommunen ?

Ser ud til kommunen betaler et par sko for hende, tusinde tak for hjælpen.
MortenH er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:45.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension