K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-03-2014, 23:14   #21
Souad
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-12 2013
Indlæg: 90
Blog Indlæg: 11
Styrke: 11
Souad er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Hvordan har du sendt den?

Når man afleverer noget til kommunen, så er det vigtigt, at man får en kvittering for, at de har modtaget det.
Ting har det med at forsvinde.

Mit bedste råd er, at man personligt afleverer det i receptionen på jobcenteret og beder om en kvittering på, at de har modtaget det.


Jeg har selv afleveret div. lægepapirer til en sb (dengang var jeg ikke klogere), da jeg flere år senere fik aktindsigt var disse lægepapirer ikke tilstede i min sag.
Tak Vovse. Jeg har sendt en mail til min sb via borger.dk med nem ide og har samtidig vedhæftet erklæringen. Men som du siger det er en god ide at aflevere den personligt og få en kvitering for det. Det vil jeg gøre i morgen.
Tak for god råd
Souad er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-03-2014, 23:17   #22
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Souad Se meddelelser
Tak Vovse. Jeg har sendt en mail til min sb via borger.dk med nem ide og har samtidig vedhæftet erklæringen.
Måske kan dette bruges som dokumentation.

Er der nogen, der ved noget om det?
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-03-2014, 12:19   #23
Souad
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-12 2013
Indlæg: 90
Blog Indlæg: 11
Styrke: 11
Souad er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Måske kan dette bruges som dokumentation.

Er der nogen, der ved noget om det?
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Måske kan dette bruges som dokumentation.

Er der nogen, der ved noget om det?
Det har hjulpet at skrive til sagsbehandler og spørge pænt om der er noget nyt i min sag, da der er gået mere en 1½ måned siden hun/han har modtaget psykiaters erklæring, som kommunen selv har presset mig til.
Jeg har også vedhæftet Neurologens erklæring til hende/ham

Sagsbehandlers svar: "Jeg har modtaget din mail med neurologisk undersøgelse som vil indgå i den samlede sag.
På baggrund af den psykiatriske undersøgelse ønsker jeg påny at drøfte din sag med sociallæge. jeg forventer at det vil ske ultimo marts md. du vil efterfølgende høre fra fra mig."

Nu er jeg meget urolig og bekymret end før jeg kontaktede SB, fodi det var faktisk sociallæges vurdering, der har ødelagt det hele for mig i december måned. Dvs. jeg var på en 3 måneders praktikprøve (praktik nr. 3) og jeg manglede ca. 5 dage til at afslutte praktikken, hvor vejlederen på praktikpladsen har fremlagt mine papirer til sociallægen og det lige som de har plukket kun de negative oplysninger om mig til at vurdere min sag.
Sociallægens udtalelse: "Vejleder har anmodet om notat omkring: helbredforhold og praktik, behandlingsmuligheder, udviklingsmuligheder samt prognosen - alt formuleret som spørgsmål.
Ved læsning af journalmaterialet, som ikke er overvældende, så fås et underlidt uskarpt billede af S. Fra kopi af journal fra Rheumatologisk afd. findes "piriformis-syndrom" en muskel/sene-irritation ved bækkenet, ufarlig, men smertende. i maj 12 afslutter man S med bemærkningen "klinisk ikke længere tegne til piriformissyndrom" samlet forløb på 6 måneder.
Samtidig skriver S´s egen læge i attester af hhv. 19-03-12 og 26-06-12 at S har kroniske rygsmerter efter 2 arbejdsskader og at S inden den sidste attest har fået et psykisk sammenbrud pga. lang tids usikkerhed omkring sin arbejdssituation og rundkastning i systemet (formentlig det kommunale?, min tilføjelse).
Aktuelt er S i den praktiske afprøvning nede på et helt beskedent timeantal (4-5 timer ugtl.) på værkstedet, hvor S i sommeren 2012 fornemmedes rask jvf. Rheumatologisk afd. Der er ikke megen overensstemmelse mellem disse beskrivelser, [B]det er som to helt forskellige personer - eller måske 2 sider af den samme person.[/B]
Umiddelbart synes der at dukke en psykisk del frem hos S, måske en form for retraumatisering (S har oplevet skræmmende ting i sit hjemland)måske i form af PTSD- lignende tilstand.
På den baggrund synes det er svært at besvare de stillede spørgsmål.
Det foreslås, at S fritages for de ca. 2 timer 2 gange ugentlig på værkstedet indtil nærmere beskrivelse er fremkommet- og at der anmodes om en psykiatrisk undersøgelse til belysning af evt. psykisk problemer, evt behandlingsmuligheder og prognosen, særligt i fht. arbejdsmarkedet"

Det her kom som et slag på mit hoved. i 2012 blev jeg afsluttet på rheumatologisk afd. da de ikke havde flere behandlingsmuligheder til mig. Rheumatologen skrev i sin sidste udskrivnings attest, at der ikke længere tegne til piriformissyndrom og ang. mine kroniske rygsmerter skal jeg fortsætte med de smertestillende medicin som er ordineret af min læge og skal fortsætte med min trænig og der står intet om raskemelding.
Gunden til at jeg fik stemplet periformissyndrom på mi papirer fra Rheumatologisk afd. er at de smerter jeg har fra ryggen stråler ned til min højre hofte, balle, og benet helt ned til mine tæer og de mener meget om piriformis syndrom og dette har Neurologen her til sidste opmærksom på og har understreget det.

jeg er meget forvirret nu og bange for hvad vil sociallægen finde på den her gange.

Tak til god støtte

Citat:
Oprindeligt indsendt af Souad Se meddelelser
Det har hjulpet at skrive til sagsbehandler og spørge pænt om der er noget nyt i min sag, da der er gået mere en 1½ måned siden hun/han har modtaget psykiaters erklæring, som kommunen selv har presset mig til.
Jeg har også vedhæftet Neurologens erklæring til hende/ham

Sagsbehandlers svar: "Jeg har modtaget din mail med neurologisk undersøgelse som vil indgå i den samlede sag.
På baggrund af den psykiatriske undersøgelse ønsker jeg påny at drøfte din sag med sociallæge. jeg forventer at det vil ske ultimo marts md. du vil efterfølgende høre fra fra mig."

Nu er jeg meget urolig og bekymret end før jeg kontaktede SB, fodi det var faktisk sociallæges vurdering, der har ødelagt det hele for mig i december måned. Dvs. jeg var på en 3 måneders praktikprøve (praktik nr. 3) og jeg manglede ca. 5 dage til at afslutte praktikken, hvor vejlederen på praktikpladsen har fremlagt mine papirer til sociallægen og det lige som de har plukket kun de negative oplysninger om mig til at vurdere min sag.
Sociallægens udtalelse: "Vejleder har anmodet om notat omkring: helbredforhold og praktik, behandlingsmuligheder, udviklingsmuligheder samt prognosen - alt formuleret som spørgsmål.
Ved læsning af journalmaterialet, som ikke er overvældende, så fås et underlidt uskarpt billede af S. Fra kopi af journal fra Rheumatologisk afd. findes "piriformis-syndrom" en muskel/sene-irritation ved bækkenet, ufarlig, men smertende. i maj 12 afslutter man S med bemærkningen "klinisk ikke længere tegne til piriformissyndrom" samlet forløb på 6 måneder.
Samtidig skriver S´s egen læge i attester af hhv. 19-03-12 og 26-06-12 at S har kroniske rygsmerter efter 2 arbejdsskader og at S inden den sidste attest har fået et psykisk sammenbrud pga. lang tids usikkerhed omkring sin arbejdssituation og rundkastning i systemet (formentlig det kommunale?, min tilføjelse).
Aktuelt er S i den praktiske afprøvning nede på et helt beskedent timeantal (4-5 timer ugtl.) på værkstedet, hvor S i sommeren 2012 fornemmedes rask jvf. Rheumatologisk afd. Der er ikke megen overensstemmelse mellem disse beskrivelser, [B]det er som to helt forskellige personer - eller måske 2 sider af den samme person.[/B]
Umiddelbart synes der at dukke en psykisk del frem hos S, måske en form for retraumatisering (S har oplevet skræmmende ting i sit hjemland)måske i form af PTSD- lignende tilstand.
På den baggrund synes det er svært at besvare de stillede spørgsmål.
Det foreslås, at S fritages for de ca. 2 timer 2 gange ugentlig på værkstedet indtil nærmere beskrivelse er fremkommet- og at der anmodes om en psykiatrisk undersøgelse til belysning af evt. psykisk problemer, evt behandlingsmuligheder og prognosen, særligt i fht. arbejdsmarkedet"

Det her kom som et slag på mit hoved. i 2012 blev jeg afsluttet på rheumatologisk afd. da de ikke havde flere behandlingsmuligheder til mig. Rheumatologen skrev i sin sidste udskrivnings attest, at der ikke længere tegne til piriformissyndrom og ang. mine kroniske rygsmerter skal jeg fortsætte med de smertestillende medicin som er ordineret af min læge og skal fortsætte med min trænig og der står intet om raskemelding.
Gunden til at jeg fik stemplet periformissyndrom på mi papirer fra Rheumatologisk afd. er at de smerter jeg har fra ryggen stråler ned til min højre hofte, balle, og benet helt ned til mine tæer og de mener meget om piriformis syndrom og dette har Neurologen her til sidste opmærksom på og har understreget det.

jeg er meget forvirret nu og bange for hvad vil sociallægen finde på den her gange.

Tak til god støtte
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Måske kan dette bruges som dokumentation.

Er der nogen, der ved noget om det?
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Måske kan dette bruges som dokumentation.

Er der nogen, der ved noget om det?
Det har hjulpet at skrive til sagsbehandler og spørge pænt om der er noget nyt i min sag, da der er gået mere en 1½ måned siden hun/han har modtaget psykiaters erklæring, som kommunen selv har presset mig til.
Jeg har også vedhæftet Neurologens erklæring til hende/ham

Sagsbehandlers svar: "Jeg har modtaget din mail med neurologisk undersøgelse som vil indgå i den samlede sag.
På baggrund af den psykiatriske undersøgelse ønsker jeg påny at drøfte din sag med sociallæge. jeg forventer at det vil ske ultimo marts md. du vil efterfølgende høre fra fra mig."

Nu er jeg meget urolig og bekymret end før jeg kontaktede SB, fodi det var faktisk sociallæges vurdering, der har ødelagt det hele for mig i december måned. Dvs. jeg var på en 3 måneders praktikprøve (praktik nr. 3) og jeg manglede ca. 5 dage til at afslutte praktikken, hvor vejlederen på praktikpladsen har fremlagt mine papirer til sociallægen og det lige som de har plukket kun de negative oplysninger om mig til at vurdere min sag.
Sociallægens udtalelse: "Vejleder har anmodet om notat omkring: helbredforhold og praktik, behandlingsmuligheder, udviklingsmuligheder samt prognosen - alt formuleret som spørgsmål.
Ved læsning af journalmaterialet, som ikke er overvældende, så fås et underlidt uskarpt billede af S. Fra kopi af journal fra Rheumatologisk afd. findes "piriformis-syndrom" en muskel/sene-irritation ved bækkenet, ufarlig, men smertende. i maj 12 afslutter man S med bemærkningen "klinisk ikke længere tegne til piriformissyndrom" samlet forløb på 6 måneder.
Samtidig skriver S´s egen læge i attester af hhv. 19-03-12 og 26-06-12 at S har kroniske rygsmerter efter 2 arbejdsskader og at S inden den sidste attest har fået et psykisk sammenbrud pga. lang tids usikkerhed omkring sin arbejdssituation og rundkastning i systemet (formentlig det kommunale?, min tilføjelse).
Aktuelt er S i den praktiske afprøvning nede på et helt beskedent timeantal (4-5 timer ugtl.) på værkstedet, hvor S i sommeren 2012 fornemmedes rask jvf. Rheumatologisk afd. Der er ikke megen overensstemmelse mellem disse beskrivelser, det er som to helt forskellige personer - eller måske 2 sider af den samme person.[/B]
Umiddelbart synes der at dukke en psykisk del frem hos S, måske en form for retraumatisering (S har oplevet skræmmende ting i sit hjemland)måske i form af PTSD- lignende tilstand.
På den baggrund synes det er svært at besvare de stillede spørgsmål.
Det foreslås, at S fritages for de ca. 2 timer 2 gange ugentlig på værkstedet indtil nærmere beskrivelse er fremkommet- og at der anmodes om en psykiatrisk undersøgelse til belysning af evt. psykisk problemer, evt behandlingsmuligheder og prognosen, særligt i fht. arbejdsmarkedet"

Det her kom som et slag på mit hoved. i 2012 blev jeg afsluttet på rheumatologisk afd. da de ikke havde flere behandlingsmuligheder til mig. Rheumatologen skrev i sin sidste udskrivnings attest, at der ikke længere tegne til piriformissyndrom og ang. mine kroniske rygsmerter skal jeg fortsætte med de smertestillende medicin som er ordineret af min læge og skal fortsætte med min trænig og der står intet om raskemelding.
Gunden til at jeg fik stemplet periformissyndrom på mi papirer fra Rheumatologisk afd. er at de smerter jeg har fra ryggen stråler ned til min højre hofte, balle, og benet helt ned til mine tæer og de mener meget om piriformis syndrom og dette har Neurologen her til sidste opmærksom på og har understreget det.

jeg er meget forvirret nu og bange for hvad vil sociallægen finde på den her gange.

Tak til god støtte

Psykiateren har skrevet i sin erklæring:" Jeg mener ikke, at der er grundlag for at stille en PTSD diagnos. S har udviklet en dysthymi (F 34.1) karakteriseret ved kronisk eller periodisk nedsat aktivitet eller energi, søvnbesvær, koncentrationsbesvær, uoverkommelighedsfølelse. Man må forvente, at hendes depressive symptomer påvirker hendes evne til at tackle smerterne i negativ retning, idet hun vil have vanskeligt ved at aflede sig eller undertrykke smerteoplevelsen.
Behandlingsmæssigt mener jeg, at S vil profitere mest af et terapiforløb med ugentlige konsultationer. det kunne med fordel være et forløb med kognitivt islæt, således at man arbejder med motivation, smertetackling og mestringsstrategier i forhold til tab affaglig identitet, tab af kollegialt samvær, tilbagevenden til arbejdsmarkedet og genetablering af tillid til behandlere og offentlige instanser. Det vil være væsentligt, at der etableres en god alliance til terapeuten. Terapiforløbet vil mest hensigtsmæssigt være placeret sideløbende med beskæftigelse mhp. at kunne arbejde konkret med mulighederne for tilbagevenden til arbejdsmarkedet og en gradvis øgning af timetallet. Samtidig vil jeg forvente, at et vellykket terapiforløb vil kunne bedre hendes smertetackling og smerteoplevelse.
Prognostik mener jeg, at S, set ud fra et psykiatrisk synspunkt, umiddelbart burde kunne vende tilbage til arbejdsmarkedet, men formentlig ikke på fuld tid. Jeg vil forvente, at hun kan starte med 2-3 dage med få timers arbejde dglt. og med gradvis og langsom øgning af arbejdstiden. Hvorvidt de somatiske gener kunne forhindre en tilbagevenden til arbejdsmarkedet, er jeg ikke den rette til at udtale mig endeligt om."

På forhånd tak

Sidst tilføjelse: Min egen læge har i sin general helbredsattest også støttet psykiaters anbefaling om terapiforløb...
Sidst erklæring fra neurologen skrev han: " at der ikke er flere behandlingsmuligheder og han vurderer mit tilstand stationær
pga. merterne.

Er der nogle, der kan forstår alt det her og prøve at fortælle mig hvad kan jeg måske forvente at sociallæge vil komme med den her gang.
Jeg er bange for at det trækker tiden og til sidste vil de sige at lægeerklæringer er for gamle. De er alle sammen fra februar 2014.
Hvor lange tid skal det gå for en speciallægeerklæring for at betragte den som for gamle?

Tak til alle
Souad er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-03-2014, 22:44   #24
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Souad Se meddelelser
Hvor lange tid skal det gå for en speciallægeerklæring for at betragte den som for gamle?

Tak til alle
Det er der ikke faste regler for. Da jeg blev tilkendt pension var mine sidste lægepapirer mere end 5 år gamle.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-04-2014, 13:32   #25
Souad
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-12 2013
Indlæg: 90
Blog Indlæg: 11
Styrke: 11
Souad er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Det er der ikke faste regler for. Da jeg blev tilkendt pension var mine sidste lægepapirer mere end 5 år gamle.
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Det er der ikke faste regler for. Da jeg blev tilkendt pension var mine sidste lægepapirer mere end 5 år gamle.
Hej,

Endelig begynder min sb at gøre noget ved min sag.
I går blev jeg ringet op af min sb. for at informere mig om indkaldelse til samtale.
og i aftes fik jeg papirerne tilsendt elekronisk (i e-boksen).

I sbs brev om indkaldelse til samtale står der: "Fårmålet med samtalen er en opfølgning på, hvilke beskæftigelsesfremmende aktiviteter, der skal igangsættes, for at hjælpe dig med at opnå ordinær beskæftigelse eller bringe dig tættere på arbejdsmarkedet.". og det forstår jeg ikke helt hvad hun/han præcis mener med det, da hun/han samtidig sender et notat af hendes/hans møde med sociallæge til drøftelse af min sag.

I journalnotatet står der:

"Sagen blev drøftet med sociallæge med udgangspunkt i de agter X har tilsendt og sagens lægelig materiale iøvrigt - psykiatrisk de nyeste psykiatrisk speciallægeerklæring af d...,LÆ 265 af d..., og speciallægeerklæringen fra d...Flg. blev fastslået:

Sociallæge lader sig overbevise af egen læge og neurolog om at der tilstadighed har været svære lændesmerter af kronisk karakter. X har været på smerteklinik, hvor der er fundet bivirkninger på de meste medicin, men en smule hjælpe af Madopar til natten. X har været til behandling for fissurer i anus og der er håb om at dette problem er minimeret derved. Fra psykiater fremgår det, at der ikke er tegn på PTSD, men udvikling af dysthymi. Der peges på mulig effekt af kognitivt samtaleforløb, hvor der bl.a arbejdes med motivation, mestring af smerter og tab af status. Dette kan iværksættes ved egen læge såfremt denne er enig.

Samlet set synes der at være lægelig baggrund for at vurderer at X ikke vil kunne opnå ordinær beskæftigelse.
Ovenstående ønskes drøftet med X."

Jeg fik også tilsendt kopi af min tidligere udfyldt Rehabiliterinsskema til forrevalidering, da jeg skulle igen på den tredje praktik. SB beder mig om, at tage stilling til, om der er noget jeg ønsker ændret hvis skemaet skal ajourføres.

Mit første spørgsmål er: hvordan kan det være i notatet fra mødet med sociallæge står der, at der er lægelig baggrund for at vurdere at jeg ikke vil kunne opnå ordinær beskæftigelse, og i Sb´s indkaldelse til samtale står der:Formålet med samtalen er en opfølgning på, hvilke beskæftigelsesfremmende aktiviteter, der skal igangsættes, for at hjælpe dig med at opnå ordinær beskæftigelse eller at bringe dig tættere på arbejdsmarkedet. .

Mvh. og på forhånd tak for jeres hjælp
Souad er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-04-2014, 13:41   #26
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Ref dit sidste spørgsmål, synes udtalelserne at supplere hinanden fint. Held og lykke.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-04-2014, 13:45   #27
Souad
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-12 2013
Indlæg: 90
Blog Indlæg: 11
Styrke: 11
Souad er ny på vejen
Hej igen,

Jeg dyb ked af det pga. at min praktiserende læge er langtids sygemeldt og kommer først tilbage efter sommerferie og det fik jeg at vide for et kort øjeblikke af sekretæren, da jeg ringede for at bestille tid. Jeg var meget glad for min egen læge, hun forstår godt min situation og har altid bakket mig op 100%. Jeg føler mig simpelthen uheldig, idet i det øjeblikke hvor det begyndte at lyse lidt for mig, blev min egen læge syg.

Efter jeg har kontaktet sekretæren i dag hos min egen læge, bad hun mig om, at sende sb`s notat (resume af mødet med sociallæge) for at vise det til en af de andre læger.
Og jeg er lige blevet ringet op af sekretæren og siger, at lægen efter han har læst notatet siger: "at hvis det er min sb (kommunen) der ønsker, at jeg skal have et psykolog forløb, så skal de selv (kommunen) henvende sig til egen læge og bede om det.
Jeg fatter ikke noget i det her. Er der nogle der kan forklare mig alt det her, fordi jeg er ved at gå i panik
Souad er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-04-2014, 14:47   #28
gisne
Har ikke tid til andet end K10
 
gisnes avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2012
Lokation: Horsens Komune
Indlæg: 2.113
Styrke: 15
gisne er ved at flytte ind på K10gisne er ved at flytte ind på K10
Tænker at det jo ikke er sikkert at din læge vurderer at du har brug for psykolog forløb - måske dine egne læger finder at du er velbehandlet.

Hvis Kommunen insisterer på psykolog forløb må de selv igang med at stable det på benene - det er ikke noget som du og din læge skal igangsætte bare fordi det nævnes i papirer fra jobcenteret.

Som jeg læser det du skriver, så er næste skridt at du tjekker om rehabiliteringsteamets forberedende skema er korrekt udfyldt og giver besked til sagsbehandler om der er rettelser eller ej. For når hun skriver at skemaet skal ajourføres, må det vel betyde at næste skridt er at du skal møde rehabiliteringsteamet?
gisne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-04-2014, 15:09   #29
Souad
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-12 2013
Indlæg: 90
Blog Indlæg: 11
Styrke: 11
Souad er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af gisne Se meddelelser
Tænker at det jo ikke er sikkert at din læge vurderer at du har brug for psykolog forløb - måske dine egne læger finder at du er velbehandlet.

Hvis Kommunen insisterer på psykolog forløb må de selv igang med at stable det på benene - det er ikke noget som du og din læge skal igangsætte bare fordi det nævnes i papirer fra jobcenteret.

Som jeg læser det du skriver, så er næste skridt at du tjekker om rehabiliteringsteamets forberedende skema er korrekt udfyldt og giver besked til sagsbehandler om der er rettelser eller ej. For når hun skriver at skemaet skal ajourføres, må det vel betyde at næste skridt er at du skal møde rehabiliteringsteamet?
Tak for det positiv svar. Det giver lidt håb og energi. Men det skema min sb beder mig om at rette hvis der er noget der skal rettes inden det bliver ajourført er et skema, som jeg tidligere (fra august 2013), som jeg har udfyldt og afleveret til sb, da jeg skulle påny på praktik og der står for først gang forrevalidering på det
Souad er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-04-2014, 15:23   #30
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
da jeg skulle i fleks blev jeg også sendt til en psykolog, det var en samtale med en dame og alt mellem himmel og jord, hvilket på en måde var ret hyggeligt.
Bag efter fik jeg en udtagelse om jeg var utrolig psysisk hård og ingen problemer der.

Så måske er det bare en dør der skal lukkes
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension