K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-11-2012, 17:47   #21
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Charlotte Elsnab?????

Har fået navn på den neuropsykolog, som skal lave undersøgelsen på mig. Hun hedder charlotte elsnab. Nogen der kender hende?
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-11-2012, 18:20   #22
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Hun har sågar været min nabo

Hun er det lidt endnu, for nu bor vi 5 minutter fra hinanden - kender hende ikke som psykolog, men som nabo er hun sød
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-11-2012, 18:38   #23
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Hun har sågar været min nabo

Hun er det lidt endnu, for nu bor vi 5 minutter fra hinanden - kender hende ikke som psykolog, men som nabo er hun sød
Haha, hvor er det pudsigt!

Jeg er hamrende nervøs!!! Kan næsten ikke "være i min krop". Skal til undersøgelsen den 6.12. - der er bare aaaaallttt for lang tid til!
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-11-2012, 22:08   #24
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Jeg krydser alt hvad der kan krydses Jeg skal selv til møde med min nye sagsbehandler på musvågevejs afklaringsteam den dag..
Selv om hun lød sød og positiv, er jeg meget nervøs, især da jeg så du har fået afslag..
Håber virkelig alt går godt for os begge, vi er jo samme sted..

Sad lige og tænkte på om du var til en samtale dernede omkring der manglede nogle papirer i din sag??
Jeg troede nemlig først der ville ske noget i min sag til næste år ( det sagde de nemlig for en måned siden) og nu er jeg kaldt til samtale netop for at se om min sag er klar..
Jeg er så nervøs at jeg er ved at tisse mine aller bedste bukser
__________________
Giv mig sindsro til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre - mod til at ændre de ting jeg kan og visdom til at se forskellen... Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-11-2012, 23:04   #25
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Yanmik Se meddelelser
Jeg krydser alt hvad der kan krydses Jeg skal selv til møde med min nye sagsbehandler på musvågevejs afklaringsteam den dag..
Selv om hun lød sød og positiv, er jeg meget nervøs, især da jeg så du har fået afslag..
Håber virkelig alt går godt for os begge, vi er jo samme sted..

Sad lige og tænkte på om du var til en samtale dernede omkring der manglede nogle papirer i din sag??
Jeg troede nemlig først der ville ske noget i min sag til næste år ( det sagde de nemlig for en måned siden) og nu er jeg kaldt til samtale netop for at se om min sag er klar..
Jeg er så nervøs at jeg er ved at tisse mine aller bedste bukser
Sjovt at det lige falder på samme dag

Det var min SB, der indstillede til afslag, jeg kom med partshøringskommentarer, og nu vil nævnet have en neuropsykologisk vurdering. Det er jo positivt nok, da min sag så ikke kategorisk er blevet afvist. Så der er stadig håb

Hehe kender godt det med at tisse i sine allerbedste bukser - har gjort det et par gange efterhånden

Held og lykke til dig også! Det kan jo være, at din sag går lige igennem, så du pr. 1.1.13 kan kalde dig fleksjobber
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-11-2012, 23:08   #26
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Ups fik ikke lige svaret på dit spørgsmål yanmik...

Der manglede papirer fra min SDP-periode. Fandt aldrig helt ud af, hvad de skulle bruges til
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-11-2012, 23:13   #27
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Det er godt nok spændende
Det skal nok gå alt sammen, jeg tror på det for os begge
__________________
Giv mig sindsro til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre - mod til at ændre de ting jeg kan og visdom til at se forskellen... Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2012, 08:34   #28
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
2 dage til...

Så er der 2 dage til min neuropsykologiske undersøgelse. Puha, er virkelig nervøs, da denne undersøgelse sikkert vil udmunde i fleksbevilling eller ej...

Jeg har fået at vide (af JC), at undersøgelsen varer ca 3,5 timer. Er det ikke meget lang tid? Undersøgelsen skal i øvrigt foregå på koncenteret, er det normalt?

Ha' en dejlig dag derude
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-12-2012, 15:38   #29
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Neuropsykologisk undersøgelse overstået!

Undersøgelse slut, det tog 3,5 timer. Puha er mega træt og også lettet over, at det er overstået, for ih guder, hvor har jeg dog været nervøs!

Plan nu:

Neuropsykolog laver skriv, som sendes til jobcenter og mig (indenfor en uge).

For ikke at spilde unødig tid, ringer jeg til min sb, når jeg har gennemlæst konklusionen fra neuropsykolog, og kommer med evt kommentarer til sb pr. tlf. (sender også på mail, hvis jeg har kommentarer).

Sb lægger herefter sagen til visitationsteamet eller som hun sagde vi skal nå at ha' dig ind under de gamle regler!

Visitationsteamet er der den 20.12, så HÅBER der kommer en afklaring inden jul

Puha, sikke en dag... Men ud fra hvad jeg kunne forstå på hende, så burde min sag været behandlet inden jul...
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-12-2012, 17:23   #30
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
...forstår godt, du er flad efter 3.5 time, Mumrik - det ville jeg være flere dage om at forvinde...

Du taler om afklaring inden jul, idet visitationsteam (som ofte kun er én person) mødes 20/12 - vil blot lige sige, hvis du ikke allerede ved det, at visitationsteam hverken har kompetance eller magt til en FP-afgørelse, men udelukkende kan indstille positivt eller negativt til pensionsteam, som er en anden forvaltning.

Hvis det er flex, du søger/er indstillet til (længe siden, jeg har haft tid til K10 og længe siden, jeg har været inde på din tråd) ligger afgørelsen hos visitationsteam.

Uanset hvad, så krydses alt her, hvad krydses kan :-)
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Så kom Afslag på indstilling til FTP. eskemand Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 56 18-12-2012 23:45
Førtidspension indstilling/afslag Mussen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 0 02-11-2012 11:00
Indstilling til Fp Hamselv Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 12 03-03-2011 13:05
indstilling til afslag på førtidspension frida Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 14-12-2008 00:01
Afslag på indstilling. Buller1 At søge førtidspension 3 01-12-2007 10:15




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:11.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension