K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-12-2010, 15:03   #20
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Citat fra Næsebjørn:
Oprindeligt indsendt af Karo:

Man kan godt oprette et kassekredit på op til 10.000 kr. mens man allerede er på kh.
Man kan også have et kassekredit i det øjeblik man ansøge om kh, men hvis på ansøgning tidspunktet ens kassekredit er på 50.000 kr. og man har brugt "kun" 1.500 kr. ud af de 50.000 kr. så vil man blive tvunget til at bruge sit kassekredit helt op til 40.000 kr, før man kan få bevilget kontanthjælpen.

Men med enkelte ydelser så forholder det sig sådan, at en hver kr. blive medregnet i beregningen af ens rådigheds beløb, også disse 3.500 kr. som fks. du har haft "til rådighed" på dit kassekredit.

Citat fra Maja-bell:
Oprindeligt indsendt af næsebjørn:

Seriøst? Hvis man har et visakort fx kan de tvinge en til at trække det over med 15000 kr før man kan få kh?. Det kan da ikke have sin rigtighed. Jeg er forarget!


Citat:
Oprindeligt indsendt af maja-bell Se meddelelser
jo og derfor er det bedre med en hævekort.. derved får han et bedre overblik over hvad han bruger og har.
Det har jeg altså også utroligt svært ved at tro på - én ting er, at forvaltningen ofte gennem negligens kan fastholde en borger i en (stigende - men eksisterende) forgældelse, men direkte at insistere på, at borgeren aktivt forgælder sig, ved at tømme kassekreditter op til maks, eller overtrække et betalingskort til den kendte overtræksgrænse - DEN vil jeg godt nok gerne se noget dokumentation på.

Kan ikke forestille mig, at en så grotest situation ikke ville ryge direkte på forsiden af BT/EB, samt i andre medier....

Jeg kan selvfølgelig have overset dette.
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
 

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Offentligt underskud langt mindre end varslet...igen halse Politik og Samfund 2 30-03-2012 12:01
Kommune vil fyre chef efter dundrende underskud buster Politik og Samfund 0 29-03-2010 20:53
hvornår går der ftp ind på kontoen ? Den ulykkelige Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 02-02-2010 15:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension