K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-07-2015, 09:19   #2071
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Det var nu mere generelt med alm. tanke som viva- iclear30 osv.

og ikke sub tanke.......
__________________
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-07-2015, 12:11   #2072
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Med de tanke ville jeg ikke gå ned under 1.0 ohm og her er 20 watt alt rigeligt....de er ikke bygget til de lave ohm størrelser..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-07-2015, 13:22   #2073
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Ok web.

Jeg er faktisk rigtigt glad for det jeg har nu, bruger som sagt iclear30 men er altid villig

til at prøve noget nyt som sub ohm,
__________________
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-08-2015, 09:01   #2074
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Det er nu et stykke tid siden jeg har modtaget min sub tank og nye mods, jeg må nu sige det ikke lige er mig,

jeg kan sagtens få den til at give så meget damp at stuen er dampet helt til, ved at reguler på væsken, tænker her på forholdet mellem PG og VG og få en god smag,

men har nu videregivet sættet til min søn som syntes det er fedt med så meget damp,

Min søn og et par andre stykker som også dyrker dampen, de syntes des mere ekstrem det kan blive des bedre er det, når de 3 damper i deres biler og åbner vinduet, så står der

sådan en dampsky ud så man tror der er ild i bilen.

Jeg holder mig til iclear30......................
__________________

Sidst redigeret af mand; 01-08-2015 kl. 09:21.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-08-2015, 13:31   #2075
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg kan heller ikke dampe sub ohm, og kan slet ikke vænne mig til det, så jeg trutter også i min iclear 30 for tiden.....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-08-2015, 15:20   #2076
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Nå ja du prøvede også en overgang sub ohm Helene, vi må holde os til det gamle som

vi kender og det er også udmærket, vi får vores nikotin som det drejer sig om og så er

det nok det......................
__________________
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-08-2015, 21:25   #2077
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, iclear 30 er min trofaste følger - tilpas sug, tilpas temperatur, tilpas mængde væske osv. Syntes det blev for varmt at dampe sub ohm, altså varm damp.....gyyyyys!!!

Men dejligt der er noget for enhver smag derude. Men elsker min istick og min SVD og iclear 30....skønt match. Min nautilus mini er også skøn.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-08-2015, 11:51   #2078
Trex
Hjemmevant på K10
 
Trexs avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2012
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 293
Styrke: 12
Trex er ny på vejen
Jeg må indrømme, at jeg er også tilbage på min gamle iclear30. Kæresten der imod kører max på sub ohm og er super glad for det.

Det fedeste ved sub ohm er, at der er næsten ingen problemer med coilen og det kører dejligt problemfrit. Det kan jeg ikke sige om min iclear 30, jeg justere hele tiden op og ned. Jeg har ellers prøvet at modificere efter mands forslag men uden held desværre.
__________________
"I don't make things difficult. That's the way they get, all by themselves."
Trex er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-08-2015, 16:41   #2079
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Jeg har lige fået et nyt mods (Kangside S500) Trex og der påmonteret jeg en helt ny iclear30, jeg syntes ikke rigtig jeg kunne få noget damp og smagen var også meget dårligt,

jeg har dampet på den i nogle dage i håb om at det ville blive bedre, men det gjorde det så ikke,

jeg skiftede den ud med en anden ny iclear30 som jeg havde, og så kom der damp og smag efter det første sug,

jeg troede faktisk det var mit nye mods der havde en fejl, men det var det så ikke,

så prøve med en anden coil eller en ny iclear30, der er forskel på suget på nogle af dem.

Har i hørt at en Engelsk undersøgelse har påvist at damp er 95% sundere end at ryge cigaretter.
__________________

Sidst redigeret af mand; 20-08-2015 kl. 16:45.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-08-2015, 18:23   #2080
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg har ikke rigtigt fulgt med her på det sidste...ang undersøgelser og damp generelt...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension