K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-08-2011, 20:44   #11
Frk. Horsens
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-11 2008
Lokation: Horsens
Indlæg: 69
Styrke: 16
Frk. Horsens er ny på vejen
Det var nu ikke min sagsbeh der ville have en vurdering fra lægekonsulenten, men teamet som vurderede min pensionssag dengang man regnede med at den gik igennem i 6.måned.

Min vejl og jeg skal ned til sagsbeh den 14.9 og gennemgå det der er påført sagen og så skal sagsbeh aflevere sagen dagen efter, hvis jeg ikke har indvendinger og så kommer den op den 20.9.

Jeg tør nu heller ikke tro på noget før jeg har det sort på hvidt.
Har jo været vant til at der er kommet nye ønsker om oplysninger hvergang man har troet at nu kom afgørelsen.
Frk. Horsens er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-08-2011, 22:55   #12
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af jasch Se meddelelser
Vovse, ja sorry jeg blander mig i denne tråd, jeg har bedt om aktindsigt, og fået den langt om længe, men der foreligger absolut intet fra lægekonsulenten, vurderinger notater indsigelser osv.

Min sag er måske bare meget unormal.........
Ved du med sikkerhed, om din sag har været til vurdering hos en lægekonsulent?

Jeg mener, at det før har været oppe herinde, at det ikke altid bliver skrevet hvad lk har skrevet.

Så vidt jeg husker stod der i min sag (altså aktindsigt) blot, at der var kommet en udtalelse fra lk, men ikke noget om hans vurdering, som jeg så fik mundtligt fra sb.

Men dette er jo også nok til, at man ved, at sb har fået svar fra lk.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-08-2011, 23:00   #13
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
næææ, Vovse.......og ja den må jo have været vendt ved lk.
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-08-2011, 23:05   #14
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Ved du med sikkerhed, om din sag har været til vurdering hos en lægekonsulent?

Jeg mener, at det før har været oppe herinde, at det ikke altid bliver skrevet hvad lk har skrevet.

Så vidt jeg husker stod der i min sag (altså aktindsigt) blot, at der var kommet en udtalelse fra lk, men ikke noget om hans vurdering, som jeg så fik mundtligt fra sb.

Men dette er jo også nok til, at man ved, at sb har fået svar fra lk.
Du husker ret, Vovse.

Desuden har det været oppe at vende, at udtalelser fra lægekonsulenter er interne papirer og i den sammenhæng husker jeg Curls - som er sagsbehandler, hvis jeg husker ret - her på K10 spørge, om vi sædvanligvis fik kopier af lægekonsulenters udtalelser, for det burde vi ikke...

...hvad jeg ikke har undersøgt nærmere, men personligt har jeg altid fået kopi.

Jasch:

Ikke nødvendigvis - de seneste SB'ere samt en fuldmægtig i Visitationsteam i min sag mener selv, at de sagtens kan forstå lægefaglige vurderinger...

Sidst redigeret af Carmen; 19-08-2011 kl. 23:11.
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-08-2011, 23:43   #15
Chas
Hvor skulle jeg ellers være
 
Chass avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-12 2010
Lokation: egedal
Alder: 44
Indlæg: 197
Styrke: 14
Chas er ny på vejen
Jeg har ihvertfald ikke kunne få kopi af lk udtalelser, da de er "interne arbejdsdokumenter".....
Chas er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-08-2011, 12:49   #16
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af jasch Se meddelelser
næææ, Vovse.......og ja den må jo have været vendt ved lk.
Jeg opfatter dette som, at du ikke er sikker på, at din sag har været hos lægekonsulenten.

Hvis din sag ikke har været hos lk'en, så er der selvfølgelig ikke noget at se om det i din sag.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-08-2011, 15:54   #17
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Jeg opfatter dette som, at du ikke er sikker på, at din sag har været hos lægekonsulenten.

Hvis din sag ikke har været hos lk'en, så er der selvfølgelig ikke noget at se om det i din sag.
er enig
var også min fornemmelse tidligere i tråden

for hvis sagen har været oppe hos en lægekonsulent
så er man ikke i tvivl
da det er den en sagsbehandler arbejder udfra
samt jeg har fået alle på papir
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-08-2011, 16:13   #18
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Frk. Horsens Se meddelelser
Det var nu ikke min sagsbeh der ville have en vurdering fra lægekonsulenten, men teamet som vurderede min pensionssag dengang man regnede med at den gik igennem i 6.måned.

Min vejl og jeg skal ned til sagsbeh den 14.9 og gennemgå det der er påført sagen og så skal sagsbeh aflevere sagen dagen efter, hvis jeg ikke har indvendinger og så kommer den op den 20.9.

Jeg tør nu heller ikke tro på noget før jeg har det sort på hvidt.
Har jo været vant til at der er kommet nye ønsker om oplysninger hvergang man har troet at nu kom afgørelsen.
Ja det med at være udredt og afklaret det tager tid, har selv brugt 2 år på af blive helbredsmæssigt afklaret efter arbejdsprøvning i 2008 - 2009.

Mht. udtalelse fra lægekonsulenten, kan man hvis denne foreligger, bede om denne specifikt via akt indsigt. Det er ikke en selvfølge at den følger med den "almindelige" akt indsigt i ens sag, det er min erfaring.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-08-2011, 17:03   #19
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Jow, den har været vendt med LK, min sag det kan jeg se af min SB's notater/referat, men der står kun at jeg skal aktiveres.....lig med, at jeg ikke er syg.
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-08-2011, 17:11   #20
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af jasch Se meddelelser
Jow, den har været vendt med LK, min sag det kan jeg se af min SB's notater/referat, men der står kun at jeg skal aktiveres.....lig med, at jeg ikke er syg.
om du skal aktiveres eller ej, har ikke så meget med om du er syg eller ej
der er masser som er i aktivering på sygedagpenge
det er et spørgsmål om refusion

men underligt du ikke har set LK og hvad denne person har skrevet
for det skal du jo bruge fremover i forhold til din afklaring
alså hvad kommunen mener der skal gøres rent lægefagligt

jeg søgte nemlig pension, at den grund kommunen ikke vil ud med hvad der manglede. vidste godt jeg vil få afslag
men det fik jeg så på skrift og har brugt crika et år på og lukket de huller
hvor jeg så nu er indstillet til pension, selvom det godt kan tage ydeligere et år
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:18.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension