K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-11-2014, 21:47   #1
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
tak for støtten fra min jobkonsulent. plus" en extra overraskelse.

hej med jer alle sammen !!

nogle af jer er jo sat en del ind i mine frustrationer ang. mit job og frygter for både det ene og det andet. Jeg var jo forbi jobkonsulenten i onsdag"s og det gik godt. hun sagde nemlig til mig at hun synes jeg skulle sygemelde mig fra arbejdet i lidt tid pga. alt den uro jeg har fået efter min chef gentagne gange har lavet mine arbejdstider om. og også pga. nogle af de alvorlige sitturationer jeg har været havnet i på jobbet. ( grundet dårlig ledelse.) vi snakkede også om hvordan og hvorledes i forhold til hvis vi skal få lavet en stille og rolig opsigelse-ophør af jobbet da hun godt kunne se,høre og forstå hvorfor jeg ikke trives i fritidsklubben-instittionen. (specielt efter den episode med de 2.svært handikappede børn der var havnet i mine arme ved en fejl som jeg stadig er hårdt mærket af. pga.mine chefer ikke havde gjort deres arbejde ordentligt den weekend de tog på pedagogisk weekend. ( druk" weekend.) og jeg ikke kunne komme i kontakt med nogen af dem hvor så et af børnene pludselig spasser totalt af med et epileptisk anfald der varer over 30.min og jeg har jo selv epilepsi så det havde ikke været fedt hvis jeg selv havde fået et anfald på samme tid grundet udløst pga.stresset fra det andet barn af. ........ men men men... Så" fik jeg mig en kæmpe" OVERRASKELSE onsdag aften. ( jeg er sgu gravid" ) jeg har ikke tænkt mig at sige noget på jobbet men min jobkonsulent ved det godt. men det jeg tænker lige nu er" hvis jeg nu langtids sygemelder mig fra på mandag grundet psygisk arbejds stress kan hun så fyre mig ? hun er jo ekstremt" lusket min chef. og min jobkonsulent sagde,faktisk til mig at hun havde på fornemmelsen at hun var meget lusket da hun synes min chef var mystisk og gled let hen over sagerne på mit opfølgningsmøde da hun var ude engang. men lige endnu et spørgsmål. ( jeg er ikke god til matematikken i forhold til hvad jeg ville få udbetalt" på en ledighedsydelse. min md.løn er nu 20.300kr og mit fradrag på 6000.kr hvad vil jeg så kunne regne med at få udbetalt" efter skat på ledighedsydelse om måneden ? jeg har jo en extra mund og forsørge snart,hvis alt går godt.
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-11-2014, 11:58   #2
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
du kan regne med at ledigheds ydelsen er 15700, så minus de 6000 , resten minus din skatte procent og så pluse de 6000 så har næsten beløbet men med en løn på 20600 går du jo 5000 ned om mdr.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-11-2014, 13:05   #3
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jjsonn Se meddelelser
du kan regne med at ledigheds ydelsen er 15700, så minus de 6000 , resten minus din skatte procent og så pluse de 6000 så har næsten beløbet men med en løn på 20600 går du jo 5000 ned om mdr.
min træk % er 39 så passer det så med at vi er henne ved at jeg får ca.11.700 kr. udbetalt efter skat ???
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-11-2014, 15:10   #4
mik16
Talknuseren
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2011
Lokation: Lolland
Alder: 67
Indlæg: 1.272
Styrke: 15
mik16 er rigtig godt på vej
En lille nem beregner af ledighedsydelse EFTER skat kan du finde her.

Den kræver dog at man har Excell eller andet der kan "lege" med regneark

http://www.fleksjoblolland.dk/side.asp?Id=190764
mik16 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-11-2014, 16:07   #5
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af mik16 Se meddelelser
En lille nem beregner af ledighedsydelse EFTER skat kan du finde her.

Den kræver dog at man har Excell eller andet der kan "lege" med regneark

http://www.fleksjoblolland.dk/side.asp?Id=190764
har lige været inde på linket" men den vil ikke regne det ud jeg prøver på ang. hvad jeg vil få udbetalt.
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-11-2014, 16:28   #6
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Er dit personfradrag lige præcis 6000 kr om måneden? Højt, men du kan selvfølgelig have fx renteudgifter
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-11-2014, 16:42   #7
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Ledighedsydelse er på 3.625 kr. pr. uge:

http://bm.dk/da/Tal%20og%20tendenser...or%202014.aspx

Der sker sikkert en lille bitte stigning fra januar 2015, det er ganske normalt for at følge udviklingen.

Men du finder vel hurtig ud af, hvad ledighedsydelsen er efter skat, når du får den første ledighedsydelse.

Det er super godt at din jobkonsulent er på din side, og at de kan se, der foregår noget helt mærkeligt på din arbejdsplads. Så er jobcentret med på at få dig opsagt.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-11-2014, 18:46   #8
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af curls Se meddelelser
Ledighedsydelse er på 3.625 kr. pr. uge:

http://bm.dk/da/Tal%20og%20tendenser...or%202014.aspx

Der sker sikkert en lille bitte stigning fra januar 2015, det er ganske normalt for at følge udviklingen.

Men du finder vel hurtig ud af, hvad ledighedsydelsen er efter skat, når du får den første ledighedsydelse.

Det er super godt at din jobkonsulent er på din side, og at de kan se, der foregår noget helt mærkeligt på din arbejdsplads. Så er jobcentret med på at få dig opsagt.
Nej,det er ikke dårligt det med jobcenteret bakker mig op. men som jeg sagde til jobkonsulenten vil jeg ikke bare forære" min opsigelse-sygemelding til min chef. den fornøjelse får hun ikke. og efter at havde snakket lidt med forskellige siger de til mig at hvis"... jeg kan holde facaden og så gå noget tid endnu skal jeg gøre dette. og så ellers fortælle det med jeg er blevet gravid efter" 12.uge og så bare sygemelde mig i uge 15-16 stykker hvis som sagt jeg kan holde det ud. ( og som de også siger,så må hun selv få fornøjelsen af at fyre mig for så skal hun jo have kassen frem og betale mig mindst 6.mdr"s løn. så længe jeg bare er sikker på at kan få ledighedsydelse kan jeg lige... klare den. men let er det jo ikke. men så længe jeg bare kan få det mest nødvendige tøj,mad og betalt mine regninger kan det ikke gå helt galt.
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2014, 10:33   #9
mik16
Talknuseren
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2011
Lokation: Lolland
Alder: 67
Indlæg: 1.272
Styrke: 15
mik16 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af annech Se meddelelser
har lige været inde på linket" men den vil ikke regne det ud jeg prøver på ang. hvad jeg vil få udbetalt.
Mærkeligt ??? HUSKER du at trykke "ENTER" efter du har tastet??? Ellers får du ikke en udregning

Men med max ledighedsydelse.. 15708 kr.. 6000 kr i fradrag og 39 % i skattetræk..

Udbetalt 11.867,00 kr efter skat og 90 kr i atp..

Sidst redigeret af mik16; 16-11-2014 kl. 10:36.
mik16 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-11-2014, 17:53   #10
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af mik16 Se meddelelser
Mærkeligt ??? HUSKER du at trykke "ENTER" efter du har tastet??? Ellers får du ikke en udregning

Men med max ledighedsydelse.. 15708 kr.. 6000 kr i fradrag og 39 % i skattetræk..

Udbetalt 11.867,00 kr efter skat og 90 kr i atp..
mange tak for hjælpen Mik.
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:52.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension