K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-11-2009, 22:24   #21
samfocus
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 18-10 2009
Indlæg: 3
Styrke: 0
samfocus er ny på vejen
Denne dialog fører ingen steder hen derfor ikke anden kommentar end denne.

Vaskebjørnen manglede en telemedarbejder til forskellige opgaver, jobbet er ikke i marken og foregår bag et skrivebord, det ved du også godt, så lad vær med at fordreje tingene, du fremstår ikke særlig troværdig på den måde, hvis du syntes at vi skal gøre tingene anderledes bør du ringe til mig eller sende mig en mail så jeg kan gøre noget ved det, men vær saglig i din begrundelser, brug dine ressourcer på en konstruktiv måde.
samfocus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-11-2009, 13:36   #22
ALFA
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2009
Indlæg: 9
Styrke: 0
ALFA er ny på vejen
Du behøver ikke kommentere og undskylde!
Min holdning til dit (L) firma ændre sig ikke

Det du kommentere kender jeg ikke noget til ,da jeg ikke så særligt meget til samfocus aktør i den tid jeg var involveret

Vaskebjørnen så jeg bare på afslutningsskrivelsen + en masse andet sammenbryg.Det er da klart det undre mig undrede mig når jeg ikke høre noget om det firma. Jeg kender ikke noget til det? Andet hvad det arbejder med. Så hvis det var fordi I have fundet en stilling til mig er jeg meget ked af jeg ikke fik den ..HaHa måske i skulle havde fået fingeren ud og oplyst mig om det.Det er jo det man har en aktør til.

Angående din dialog så er det jo dig der er mere eller mindre er utroværdig.
Eller bare ikke rigtig har fuldt med. Fx Det med du har fuldt sagen er jo også mere eller mindre løgn, så vidt jeg husker var du på ferie.

Det er jo bare spørgsmål om tid før der er flere stakkel der får samme problemer med dit firma hvis de ikke allerede har det.

Sagen kerne er jo i blev droppet fordi I ikke er kompetente.
man ser ikke meget itl jer, i blæser på fleksjobberen ve og vel.

I brygger en afslutning skrivelse sammen så det skal ser ud som i har lavet en hel masse!

Skriver en masse utroværdige ting som ikke hænger sammen bla. (kontakt)(tidspunkt) (tlf. Opkald).(forløb) som sætte flekjobberen i dårlig lys.

Aftalen var fx ved afslutning mødet angående afslutningskrivelsen: at Aktøren ville skrive: ERKENDER AT MIT ARBEJDET ER IKKE GJORT GODT NOK OG DET BLEKLAGER JEG!

Sjovt nok står det ikke nogen steder i den afslutningskrivelse. som er det mest relevante.

Syntes du skal æde kamelen istedenfor du ligger og dummer dig herinde! det bliver dit firma ikke mere troværdigt af
ALFA er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-11-2009, 01:37   #23
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
::det sjove i det hele as3 ansætter ikke folk i flexjob men de er jo så kloge de ved mere om arbejds market en af job center 3f osv osv osv osv de er så kloge de kan undvære deres hoveder
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-11-2009, 18:34   #24
Tanja
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2009
Indlæg: 816
Styrke: 16
Tanja er ny på vejen
Jeg har været hos AS3 i nogle måneder, de havde en fleksjobber ansat
som konsulent, men hun havde ikke flekdsjobberne som hold.

Jeg blev presset til at søge jobs, som var helt uden for min rækkevidde
at varetage, det var en meget ubehagelig oplevelse, da jeg var kommet
derfra indgav de andre kursister en klage over konsulenten, som så fik et andet job, dog inden for samme firma, mange havde også oplevet diverse
urimeligheder

En af mine tidligere sagsbehandlere på jobcentret sagde at AS3 havde
masser af jobs, men det var en lodret løgn.

Man fik udleveret lange lister med firmanavne, og så kunne man ellers
bare gå igang med at søge uopfordret, ofte søgte flere samme sted
hen, alt skulle afprøves blev der sagt.

Fandt man en praktikplads, skulle man endelig ikke snakke for meget om
hvad man fejlede, for så fik man den bare ikke, og hvad blev resultatet
et nederlag!

Jeg kunne skrive en hel bog om AS3, men vil slutte med at tilføje, at
jeg endnu ikke har mødt nogen, som har haft en positiv oplevelse med
AS3.

Sidst redigeret af Tanja; 10-11-2009 kl. 22:06.
Tanja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-11-2009, 21:49   #25
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
ok da jeg var på as3 havde de ikke og fik også a vide at de andsatte heller ikke flexjob spare skulle de loool ja hende jeg havde ville have jeg søgte på alt lige fra gartner osv lol jaja sagde jeg dårligt knæ bræk i ryggen helt sikkert de presser folk til alt og selv om man var syg ville hun havdem an mødte op og hende ord var kunnem an ikke klare at være det ca 12-15 timer om uge så kunne man heller ikke klare flexjob nedlæg as3 efter min mening og hjælp folk istedet for deres kursus havd kan man så gøre tage kursus osv for at kunne blive bedre i arbejde osv osv osv osv
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-12-2009, 16:55   #26
mumle_mund
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2007
Indlæg: 174
Styrke: 17
mumle_mund er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af ALFA Se meddelelser
Du behøver ikke kommentere og undskylde!
Min holdning til dit (L) firma ændre sig ikke

Det du kommentere kender jeg ikke noget til ,da jeg ikke så særligt meget til samfocus aktør i den tid jeg var involveret

Vaskebjørnen så jeg bare på afslutningsskrivelsen + en masse andet sammenbryg.Det er da klart det undre mig undrede mig når jeg ikke høre noget om det firma. Jeg kender ikke noget til det? Andet hvad det arbejder med. Så hvis det var fordi I have fundet en stilling til mig er jeg meget ked af jeg ikke fik den ..HaHa måske i skulle havde fået fingeren ud og oplyst mig om det.Det er jo det man har en aktør til.

Angående din dialog så er det jo dig der er mere eller mindre er utroværdig.
Eller bare ikke rigtig har fuldt med. Fx Det med du har fuldt sagen er jo også mere eller mindre løgn, så vidt jeg husker var du på ferie.

Det er jo bare spørgsmål om tid før der er flere stakkel der får samme problemer med dit firma hvis de ikke allerede har det.

Sagen kerne er jo i blev droppet fordi I ikke er kompetente.
man ser ikke meget itl jer, i blæser på fleksjobberen ve og vel.

I brygger en afslutning skrivelse sammen så det skal ser ud som i har lavet en hel masse!

Skriver en masse utroværdige ting som ikke hænger sammen bla. (kontakt)(tidspunkt) (tlf. Opkald).(forløb) som sætte flekjobberen i dårlig lys.

Aftalen var fx ved afslutning mødet angående afslutningskrivelsen: at Aktøren ville skrive: ERKENDER AT MIT ARBEJDET ER IKKE GJORT GODT NOK OG DET BLEKLAGER JEG!

Sjovt nok står det ikke nogen steder i den afslutningskrivelse. som er det mest relevante.

Syntes du skal æde kamelen istedenfor du ligger og dummer dig herinde! det bliver dit firma ikke mere troværdigt af
Det kan jo være at det blot er den pågældene person som har haft din sag som har lavet rav i den. Det er jo ikke ensbetydende med at hele firmaet og samlige ansatte er en bunke klaphatte....

Det kan jo også ske at det i sidste ende slet ikke er samme sag i taler om, men måske lign sager.

I så fald synes jeg godt man kan tale pænt når nu Samfocus faktisk har valgt at svare på spørgsmål for os herinde. Hvor mange aktører gør det??
mumle_mund er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-12-2009, 19:05   #27
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
men det er jo sjovt at næsten alle som har skrevet her inde advare om at tage på as3 så der må være noget om det og ikkek un personerne i den firma i den by da vi alle bor forskellige steder nej du lad alle dem der laver regler arbejde på as3 osv prøve at leve efter deres regler osv i en måned vil tro de giver op efter 2 dage så kan de se deres kursus er totalt ril grin og jegh ar været på as3 over flere gang første gang var da de var helt ny og sidst for få måneder siden

Sidst redigeret af superkok; 07-12-2009 kl. 19:07.
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-12-2009, 22:13   #28
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Vil bare lige gøre opmærksom på at det firma Alfa snakker om er samfocus og ikke as3.

Og jeg kan godt følge Alfa i at vedkommen bliver arrig hvis det er sådan at et firma kommer ind og retfærdiggøre sig selv og man så selv sidder og ved at det ikke passer det vedkommen skriver og på den anden side så sidder samfocus jo også og tænker at det Alfa skriver passer altså ikke ,men at sige sin mening selv om privat aktør vælger at prøve at opklare tingene herinde ja det er jo helt legitimt begge får lov til at komme til orde...

Jeg syntes at det er helt fint at samfocus tager til genmæle men ved da at de skal være glade for at det ikke er feks min sag , for jeg ville ved gud ikke have fundet mig i at der bliver skrevet konkrete specifikke ting om min sag (som hvor man skulle hen og hvad det var for job osv ) det bryder i den grad min opfattelse af hvad der er fortrolige oplysninger ...

Nu er det sådan at man ved at optræde som private aktøre altid skal være opmærksomme på at man kan komme til at træde nogen over tærene og at man har visse hensyn som privat aktør der skal tages feks sådanne ting som tavshedspligt og så må man tage det med eller udtale sig mere generelt og forklarende om tingene , man kan ikke uden tilladelse begynde at komme med specifikke oplysninger ...

Jeg håber at Alfa er en ener og at det ikke er noget der sker i samfocus det som vedkommen beskriver sådan i store linjer , men jeg følger da spændt med har en bekendt der er hos samfocus pt mhp fleksjob og høre hvordan det går der , så må min bekendte selv komme ind og fortælle om sine oplevelser men indtil videre vælger jeg at høre hvad samfocus har at sige til deres forsvar og jeg vælger at lytte til hvad ALFA har at sige og så danner jeg mig et indtryk ..

Men falde på halen over at en privat aktør vælger at komme og forsvare sig det kan jeg ikke og respektere et firma der vælger at komme med specifikke oplysninger i en sag det kan jeg slet ikke respektere ...
  Besvar med citat
Gammel 07-12-2009, 23:26   #29
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
kunne være ham fra samfocus vil prøve at leve med deres regler og komunens osv i en måned og så komme tilbage og sige havd han selv syntes om dem :P
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-12-2009, 16:01   #30
ALFA
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2009
Indlæg: 9
Styrke: 0
ALFA er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af mumle_mund Se meddelelser
Det kan jo være at det blot er den pågældene person som har haft din sag som har lavet rav i den. Det er jo ikke ensbetydende med at hele firmaet og samlige ansatte er en bunke klaphatte....

Det kan jo også ske at det i sidste ende slet ikke er samme sag i taler om, men måske lign sager.

I så fald synes jeg godt man kan tale pænt når nu Samfocus faktisk har valgt at svare på spørgsmål for os herinde. Hvor mange aktører gør det??
Sikken noget vrøvl du skriver?
Samfocus har da kun valgt at svare (oprette en profil) her i forummet fordi det koster kunder og fordi min klage kom til at ligge lige uder der skod hjemmeside med de smukke ord Eller havde de sku ikke være her.

Det er utroligt så meget tid samfocus har til at svare på klager og spørgsmål her i forumet! Da jeg havde dem som aktør så jeg ikke en S til dem.

Hvad mener du med samme sag?Samfocus ved da hvad sagen drejer sig om, de prøver bare at pynte godt og grundigt på den!

ja jeg er arrig på det useriøse firma Samfocus, da de har spildt 3 måneder af min tid. Det er jo ikke sjovt være fleksjobber i disse krise tider + Det er ikke særligt fed at skulle sidde til 3 måneders kontrol i komunnen og forklare hvorfor man har sagt nej til et tilbud? som det enest samfocus havde fundet ud af den blå luft på 3 måneder! uden at sætte sig ind i hvorfor man er flekser og hvorfor man er på nesat tid skånehensyn/arbejdtid og så vidre.

De skriver bare en usand afslutningskrivelse for at redde deres egen R ,hvor du så kommer i klemme i den anden ende.

Man må da håbe du ikke kommer under deres vinger for du lyder som en der vil nå meget laaaang i det firma.

m.v.h
ALFA er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Anden aktør - løn? KLUMPFODEN Spørgsmål ang fleksjob 1 10-07-2012 14:57
Anden aktør JKR Spørgsmål ang fleksjob 11 29-01-2011 11:44
Anden aktør rose Spørgsmål ang fleksjob 6 27-09-2009 22:51
Anden aktør CHNEVIDE Alt det andet 0 30-06-2009 09:34
Anden aktør. Wersi 56 Spørgsmål ang fleksjob 5 18-10-2008 12:36




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:42.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension