K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-07-2009, 18:44   #61
shylock
Hjemmevant på K10
 
shylocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2008
Lokation: gladsaxe kommune
Alder: 59
Indlæg: 254
Styrke: 16
shylock er ny på vejen
sådan

så er der mailet 3 anmeldelser til politiet ud fra straffelovens kapitel 16 mod
- sagsbehandler marianne møller
- borgmesteren kerin søjberg holst
- sagsbehandler astrid christiansen

alle i gladsaxe kommune
__________________
Mvh
Jan
shylock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-07-2009, 19:46   #62
cl8
Hjemmevant på K10
 
cl8s avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-04 2007
Indlæg: 225
Styrke: 18
cl8 er rigtig godt på vej
Kan godt være jeg spørger dumt, men hvad er det for et tilsyn du har kontakt til??

Spørger udelukkende fordi jeg selv søger bare ÈN ELLER ANDEN der KAN høre hvad jeg siger/LÆSE hvad der står i min sag........................
cl8 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-07-2009, 22:28   #63
shylock
Hjemmevant på K10
 
shylocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2008
Lokation: gladsaxe kommune
Alder: 59
Indlæg: 254
Styrke: 16
shylock er ny på vejen
tilsyn

hej

det er statsforvaltningens tilsyn se mere på statsforvaltning.dk
__________________
Mvh
Jan
shylock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-07-2009, 08:19   #64
SÅrdnok!
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 10-06 2009
Lokation: Vejle/Jelling
Indlæg: 405
Styrke: 15
SÅrdnok! er rigtig godt på vej
du skal holde statsforvaltningen i mindst lige så kort snor som kommunen, de kender jo hinanden og dækker for hinandens grove lovbrud -især hvis det er de administrerende sagsbehandlere eller evt forvaltningen (ledelsen) der er involveret
du bør have 100% styr på alle bilag - en liste med overskriften på alle sider eller lignende på "forsiden " af din klage-- ellers forsvinder store dele af din klage, derefter finder statsforvanskningen "det ikke bevist" - noget jeg finder bevidst
du skal holde styr på svarfrister- overskrides de så gå direkte til ombudsmanden
Ombudsmanden tager ikke sager hvor politiet er involveret, derfor brug ombudsmanden før en evt anmeldelse

der findes ingen lov om frister for partshøring af RP, de kan atså smide den i hovedet på dig og bagefter UDEN UNDERSKRIFT postulere at den er GODKENDT - i følge statsforvanskningen

Din arbejdsevenevudering har du i og for sig ingen indflydelse på, du skal bare underskrive at du har set den, evt kommentere på den


Din indplacering i SDP/ forlængelse af SDP fremgår af §§'erne i forlængelses brev(e) er du en gang indplaceret efter at skulle i ordinær beskæftigelse, så lad det være sådan - brokker du dig for meget KAN DE LUKKE FOR KASSEN - DET ER JO DERFOR du skal arbejsprøves FOR AT SE HVAD DU KAN ! - og bliver du vurderet til at have en arbejdsevne der er lig 0 er det jo bare OK - du bliver dog fortsat stående i samme indplacering

At kommunerne fortsætter med den ene arbejdsprøvning efter den anden er et groteskt svineri, du skal efter hver arbejdsprøvning, hos din læge få evt forværringer indføjet i statusattest
SÅrdnok! er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-07-2009, 11:54   #65
shylock
Hjemmevant på K10
 
shylocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2008
Lokation: gladsaxe kommune
Alder: 59
Indlæg: 254
Styrke: 16
shylock er ny på vejen
styr på det

hej

jeg har mac computer og en service er mobile me, gamle .mac, så har server plads hos apple, og alle mails til og fra kommunen og mig er printet ud som pdf, med dato, navn osv, og også alle relevante bilag ligger på serveren, journaler, lægepapirer, jobplaner, breve fra kommunen osv

så her er der styr på det

men pointen i min forrige besked er jo netop at jeg lovligt har anmodet om noget, og anket og 2 dage senere anmodet om aktindsigt hvilket udløser en pause, da der ikke er andre tidsfrister der konflikter, at så kommunen helt ignorerer og ikke overholder forvaltningsloven mht tidsfrist og svar, ja så henholder jeg mig til at netop derfor er deres brev i fredags med møde og konsekvens ulovligt
__________________
Mvh
Jan
shylock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-07-2009, 19:45   #66
shylock
Hjemmevant på K10
 
shylocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2008
Lokation: gladsaxe kommune
Alder: 59
Indlæg: 254
Styrke: 16
shylock er ny på vejen
så er den gal igen

hej

ja men kontaktede jo kommunen telefonisk, var rådighedsafdelingen, for fik det berømte brev om "vi lukker kassen i" da jeg ik er startet arbejdsprøvning og underskrevet jobplan, uden hensyn til:

1. kommunen har anket 26 juni beskæftigenævnets afgørelse a 28 maj
2. jeg har anmodet om afgørelse om indplacering og anke af den, 10 juli
3. 12 juli i mail til socialdirektør ebbe holm anmodet om aktindsigt
4. får kontanthjælp uden at være til rådighed
5. er sygemeldt

utroligt at gladsaxe kommune må fortsætte at tromle der ud af med fuld fart, uden at tage hensyn til lovgivningen

nå blevet rådet at underskrive jobplan og indføre mine 15 kommentarer, håndskrevet, og aflevere 28 juli, inden de 3 dages partshøring ophører, så må vi jo se hvad der så sker videre.....
__________________
Mvh
Jan
shylock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-07-2009, 17:37   #67
shylock
Hjemmevant på K10
 
shylocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2008
Lokation: gladsaxe kommune
Alder: 59
Indlæg: 254
Styrke: 16
shylock er ny på vejen
mere nyt fra google.dk

hej

så har jeg endelig fået ryttet op i alle de rapporter, afgørelser, §, vejledninger, mm jeg har fundet nyttige når jeg har søgt på nettet eller googlet.

Der ligger ca 74 MB dokumenter i 30 mapper, alt lige fra §81-§100-sagsbehandling-smerter og alt andet der er fundet på nettet

i finder det her: XXXXXXX i mappen "K10 dokumenter"

og ud fra det dokument i er intereseret i er der et "ikon" med pil ned, den trykker i på også downloades det valgte dokument til din pc

god fronøjelse

god fornøjelse
__________________
Mvh
Jan

Sidst redigeret af Webmaster; 05-09-2009 kl. 13:04. Årsag: Link slettet på brugers opfordring
shylock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-08-2009, 07:40   #68
shylock
Hjemmevant på K10
 
shylocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2008
Lokation: gladsaxe kommune
Alder: 59
Indlæg: 254
Styrke: 16
shylock er ny på vejen
nyt brev

Kære borgmester

Nu synes jeg altså borgmesteren skal tage sig sammen og engagere sig lidt mere i kommunens sager, og ihvertfald denne gang besvare min mail og samtidig gøre det så forvaltningsloven overholdes, og nej et svar er ikke blot at give bolden videre til social og sundhedsafdelingen til besvarelse der, man burde da mindst forvente at borgmesteren deltager i svar skriftet.

Beklager min holdning i denne mail, men føler virkelig jeg har spildt 14 måneder af mit liv på børnehave diskutioner.

:jeg anmoder igen om svar på og fremvisning af dokumentation, (mangler en afgørelse, hvilke lov§§) som lovliggør kommunens sygedagpengestop efter 23 maj 2009.

Nedenstående FACTS giver egentlig sig selv, så derfor anmoder jeg borgmesteren om at umiddelbart gen indplacere mig på sygedagpenge, således at min sag lovliggøres, så jobcentrets ulovlige brev a 23 juli 2009, med partshøring efter lovens §19 samt eventuelle sanktioner, selvfølgelig annuleres..

Jeg må indrømme at jeg godt nok et træt af at spørge om lovlig dokumentation for sygedagpengestoppet, har siden 30 maj 2009 i mails spurgt borgmesteren 2-3 gange, socialdirektør ebbe holm 2-3 gange, astrid christiansen 2-3 gange, mark korshøj 2-3 gange, marianne møller 2-3 gange og endnu har ingen i hele gladsaxe kommune kunnet svare jvnf forvaltningsloven

(§ 24. En begrundelse for en afgørelse skal indeholde en henvisning til de retsregler, i henhold til hvilke afgørelsen er truffet, skal begrundelsen tillige angive de hovedhensyn, der har været bestemmende for skønsudøvelsen og i Stk. 2. Begrundelsen skal endvidere om fornødent indeholde en kort redegørelse for de oplysninger vedrørende sagens faktiske omstændigheder, som er tillagt væsentlig betydning for afgørelsen.)

Så ifølge de svar jeg har fået siden 30 maj....at kommunen har efterkommet nævnets afgørelse......ifølge tlf med nævnet er bekræftet sygedagpenge til 23 maj og IKKE MERE.......osv

Ikke et eneste svar har opfyldt forvaltningsloven med en begrundelse for hvorfor sygedagpengene er stoppet efter 23 maj, hvilke §§ der er omhandlet, hovedhensyn mv.

Min FACTS liste:

- Men grad på 12% fastsat af arbejdsskadestyrelsen FACT NO 1

- Nævnet:Jeg har ret til sygedagpenge efter 23 november 2008 + 26 uger frem FACT NO 2

- Nævnets speciellægekonsulent udtaler: " at der formodentlig altid fremover vil være et skånebehov mod større belastninger mod ben og skulder.at jeg har blivende følger af ulykken, og at tilstanden er stationær" FACT NO 3

- Nævnet: Retten til fortsat udbetaling af sygedagpenge (efter 23 maj 2009) forudsætter dog at han opfylder dagpengelovens betingelser i øvrigt FACT NO 4

- Nævnet: senest 2 uger før ophør af erhvervsrettet foranstaltning skal kommunen tage stilling til om der er behov for yderligere foranstaltninger for at bringe borgeren tilbage til arbejdsmarkedet FACT NO 5

- Nævnet: Ved denne vurdering skal borgeren, egen læge, akasse mfl inddrages jvnf retssikkerhedslovens §7a FACT NO 6

- Nævnet: kommunen skal iværksætte foranstaltninger på afklaring af arbejdsevnen FACT NO 7

-Nævnet: Inddragelse af borgeren skal så vidt muligt ske ved en personlig samtale, så partshøring alene er ikke tilstrækkeligt FACT NO 8

- Nævnet: påtale til gladsaxe kommune i og med retssikkerhedsloven §7a forud for stop af sygedagpenge ikke har været vurderet FACT NO 9

- Nævnet: en bebyrdende afgørelse har først virkning når den er meddelt FACT NO 10

- sgdploven § 24. Udbetalingen af sygedagpenge ophører efter udløbet af en kalendermåned, når der er udbetalt sygedagpenge FACT NO 11

- §24 stk 2) det anses for nødvendigt at gennemføre virksomhedspraktik eller andre afklarende foranstaltninger med henblik på at klarlægge den sygemeldtes arbejdsevne, således at sygedagpengeperioden forlænges i op til 26 uger, FACT NO 12

- §7 Stk. 5. Sygedagpengene ophører helt eller delvis den dag, hvor lønmodtageren eller den selvstændige erhvervsdrivende er helt eller delvis arbejdsdygtig, uanset om den pågældende genoptager arbejdet eller raskmelder sig. Sygedagpengene kan ophøre tidligere, når den sygemeldtes helbredstilstand er stationær og kommunen efter anvendelse af arbejdsevnemetoden i form af beskrivelse, udvikling og vurdering af en persons arbejdsevne skønner, at den sygemeldte ikke er berettiget til revalidering, visitation til fleksjob eller førtidspension FACT NO 13

- Notat i min sag, 10 februar 2009, kontanthjælp grundet sygdom FACT NO 14

- Notat i min sag, 10 marts 2009, fritagelse for rådighed grundet sygdom eller forringelse af helbred FACT NO 15

- Rådighedsvurdering fra min akasse 23 januar 2009, at jeg ikke står til rådighed FACT NO 16

- Mail fra astrid christiansen, 6 marts 2009, bekræfter jeg ikke skal aktiveres og fortsat forløb er sygeopfølgning FACT NO 17

- Notat i min sag, 11 juni 2009, xxxx xxxxxx har udarbejdet et forlængelsesskema 8 juni 2009, som gør jeg er på sygedagpenge tom 23 maj FACT NO 18

-Jobplan udarbejdet af marianne møller uden min inddragelse FACT NO 19

- I jobplan side 1: ....til ordinære arbejdsmarked FACT NO 20

- I jobplan side 2: aftalefrundlag er LAB LBK NR 439 kapitel 9 FACT NO 21

- Notat i min sag, 24 juni 2009, arbejdsprøvning lov grundlag, ordinært uddannelsesforløb FACT NO 22

- Notat i min sag, 23 juni 2009, arbejdsprøvning bestilt som virksomhedspraktik, 3 måneder, fra 25 timer til fuld tid ugentligt FACT NO 23

- Mangler opfølgning FACT NO 24

- Mangler afgørelse om indplacering, i mail a 10 juli 2009 FACT NO 25

- Mangler helhedsvurdering FACT NO 26

- Mangler Handlingsplan FACT NO 27


Kære borgmester, ud fra ovenstående FACTS finder jeg det helt absurt at jeg dels er indplaceret som aktiv, dels skal starte arbejdsprøvning med henblik på ordinært arbejdsmarked, ikke er inddraget i jobplanen, og tvunget til at underskrive jobplanen samt har fået stoppet mine sygedagpenge. Ovenstående taler for sig selv, og dokumenterer jo helt klart og tydeligt at jeg med øjeblikkelig virkning skal returnere til sygedagpenge, hurtigst muligt have udbetalt mit tilgodehavende og forventer inddragelse i det videre forløb, sygeopfølgning, helhedsvurdering, opfølgningssamtale, udarbejdelse af jobplan sammen og afgørelse om flexjob bevis.

Det mest sindsyge er jo at der ingen tvivl er overhovedet om de sidste måneders gentagne ulovligheder i sagsbehandlingen, og tænk blot på al den tid jeg har brugt på alle disse mails, møder, psykiske og økonomiske påvirkninger, så finder jeg det aldeles chokerende og arrogant.

28 maj 2009 afgør nævnet at sygedagpengestop 23 november 2009 var ulovligt og har omstødt kommunens afgørelse, og hvad sker der så i min sag, blot en gentagelse for 3 gang, ulovligt ikke dokumenteret sygedagpengestop, hvilket er komplet idiotisk, tidligere sygedagpenge stop 1 juni 2008 og 23 november 2008.

Jeg håber da borgmesteren selv kan se min dokumenterede anskuelse, og selvfølgelig giver mig ret, så min sag kan blive lovliggjort, ellers vil jeg da sætte spørgsmålstegn ved om borgmesteren burde bestride den valgte post.

Jeg forventer svar umiddelbart og forventer selvfølgelig at borgmesteren opfylder forvaltningsloven til besvarelse af alle mine FACTS

Som modtage kvittering anmoder jeg om at man afsender en mail umiddelbart efter modtagelsen til mig.
__________________
Mvh
Jan
shylock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-08-2009, 00:01   #69
shylock
Hjemmevant på K10
 
shylocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2008
Lokation: gladsaxe kommune
Alder: 59
Indlæg: 254
Styrke: 16
shylock er ny på vejen
hjælp fra jer k 10 brugere

hejsa

jeg har brug for jeres hjælp

jeg skal have lavet en speciellægeerklæring som dokumentation overfor arbejdsskadestyrelsen, som også vil påpege de fejl ask har lavet

lidt baggrund

1. har marvsøm, metal pind i venstre ben, som skal blive der permanent

2. har vansir og ar og rød plamage som aldrig vil forsvinde

3. har permanent smerter i knæ, skyldes der hvor marvsøm blev skuppet ind, sidder der knogle rester

4. permanente fodleds smerter, også grundet marvsøm

5. fejlstilling i brudet, sat skævt sammen, og benlængde er kortere ca 2-3 cm

5. piskesmæld i nakken, hvilket giver mig migrene, hovedpine og knæk i nakken konstant, og spændinger strålende ned mod ryggen og skuldrene

6. skulder gener grundet 15 m fald fra motorcyklen i ulykken, men det er egentlig det eneste punkt ask har medtaget korrekt

7. medicin indtages dagligt antidepresiv som er ifob med smertebehandling samt ibubrofen + panodil zapp.

Jeg skal bruge en erklæring som kan mod dokumentere ask´s mangler, som specificerer nærmere årsagssammenhæng mellem mine smerter og gener ud fra hvor på kroppen skaden er, for at hjælpe på at få mengraden løftet yderligere højere end de 12%

men hvilken læge er bedst til dette??
__________________
Mvh
Jan
shylock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-08-2009, 00:15   #70
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
for mig lyder det som om du har brug for en ortopæd, neurolog, reumatolog...
for du har jo mange gener mange forskellige steder. men måske en neurolog kan se på det hele..
held og lykke.
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Gladsaxe kommune??? samp Spørgsmål ang fleksjob 12 16-03-2012 15:20
herlev kommune kontra gladsaxe kommune basti Alt det andet 5 10-07-2011 19:03
Gladsaxe kommune trækker min sag i landrag Linuzmor At søge førtidspension 4 19-03-2011 21:08
Merudgiftsydelse § 100 i Gladsaxe kommune. Indiansummer Alt det andet 9 27-02-2011 13:48
Gladsaxe kommune vs Gentofte kommune Allstar Alt det andet 0 15-05-2010 21:12




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:01.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension