K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-11-2008, 21:04   #11
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Jamen, hvad i h... hule h..... er de misundelige på???!!!!!

MINE smerter ... Jamen, mine smerter ka' de sq da godt få!!!!!!!!!!

Jeg vil k.... e.'me da hellere være UDEN mine F...... smertende spasserarme ... Jeg ka' k.... egemig ikke engang skrive et bryllupskort, uden at det hele hopper og danser ... Og tro mig .... Det gør sindsygt ondt!!!!!!

Og jeg har endda fået at vide fra mange kanter at jeg HAVDE en smuk håndskrift.

Nå ... OG !!!!!!

Det ka' jeg sq ikke bruge til en skid, lige nu!!!!

Jeg har brug for hjælp fra div. sygehuse OG kommunen, så jeg kan komme videre i mit liv!!!!!

MEEEEN, får jeg lige det?

Hva' tror i lige selv?

No way, Honey

Får jeg liiiige tid til at bearbejde mine personlige tab, som følge af sygdom????

NEJ JEG GØR EJ!!!!!

For jeg skal liiiige klage over dit, klage over dat, hvis jeg ikke vil trynes af Odsherred Kommune, der skal spare, fordi 3 tidligere borgmestre (pga. kommunesammenlægningen), der liiige skulle have deres navn skrevet ind i 'historiebøgerne', inden de overdrog et fallitbo til en borgmester, der (klogt nok) ikke stiller op igen, fordi det selvfølgelig er en hopeless case, og han har allerede bebudet at jeg (uanset hvad) tilhører de 10, der skal enten på det ene eller det andet, hvis økonomien ikke skal bryde mere sammen end den ellers ER gjort .....

Nå, siger jeg bare ...... Jamen , hvor er den individuelle bedømmelse blevet af?

10 her ... 10 der... 10 hisset ... 10????!!!!!

ØØØHHH, hvor blev lige lovgivning samt retssikkerhed af?

JEG kan sq ikke bare læne mig tibage og vente .... Har også en erfaring for at det aldrig rammer tilbage på de skidderikker, der har lavet l....., når det gælder politikere, for de har liiige sørget for livslang pension for sig selv, når de bliver smidt ud af Folketinget, hvilket DK er det eneste land i verden, der er sluppet godt fra, så vidt jeg ved !!!!

Ahhh .... Sku' lige ha' luft ... Tusinde tak

Hyanna
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-11-2008, 21:25   #12
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Thumbs up

hahaaha Hyanna nogle gange er det godt at FÅ LUFT...jeg forstår dig så inderligt godt...så det er ok ...


Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-11-2008, 21:44   #13
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Hyanna, jeg har det på samme måde som dig.

Hvor jeg forhen tryllede denne dåbskjole frem på en week-end, tager det nu 3 uger:

http://www.123hjemmeside.dk/4onskeborn/5491010

Den blå tog en week-end.

http://www.123hjemmeside.dk/4onskeborn/5491021

Den hvide / laksefarvede tog 3 uger.

Jeg bønner VILDT over at det skal tage SÅ lang tid at smække en dåbskjole sammen, SKOD med de hænder.

Hoooooov, den her rødternede sag er også syet af mig, i butik koster den 350, jeg klarede den for 50:

http://www.123hjemmeside.dk/4onskebo...020?i=18484260

Dræbende at så stor en hobby langsont går fløjten og så skal jeg mistros for dovenskab.

Sidst redigeret af Maj-Britt; 09-11-2008 kl. 21:46. Årsag: Glemte lige
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-11-2008, 22:11   #14
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg prøver at sl koldt vand i blodet.. det er svært med debatører som Black Adder og Janni i de to omtalte tråde på BT's debat forum, men når alt kommer til alt er det jo blot en lille håndfuld DF ekstremistiske aber, der er ved at være panikken over at deres regerings koalition er ved at være rimelig termit gennemgnavet i fundamentet.

Mange af dem har selvfølgelig flere af alle mine indlæg omkring min holdning til VKO og Hjort, og finder så pr. definition aversion imod alt hvad jeg skriver...

Det kan jeg egentligt godt leve med...

Det der undrer mig er, at danskerne er SÅ uimodtagelige overfor velbegrundet dokumentation på at regeringen ødelægger syge mennesker i systemet, og at Hjort står bag det.

Jeg sider stadig og måber over min egen søsters kommentar i dag, da jeg nævnte Hjort: "Hvem var det nu Hjort var?"... som jeg fortalte hende for nogle måneder siden med MEGET store armbevægelser! FOR FANDEN!?... hun er min søster, og hun har glemt alt om den mand jeg forklarer hende er skyld i at jeg bliver kørt ned!? ... og jeg ved at min søs holder lige så meget af mig som min egen mor gør, så det viser vitterligt hvor megen interesse raske arbejdere har... det handler simpelthen om at de er så optagede af deres eget liv, at de ikke GIDER at høre om det.

Hver gang jeg snakker om det i familien ser man den her "Åh nej! rabler han nu igen!" ...

Jeg forstår ikke at man er så associal i danmark, det gør jeg bare ikke.

Sidst redigeret af Razmo; 09-11-2008 kl. 22:14.
  Besvar med citat
Gammel 09-11-2008, 22:14   #15
annasen
Afhængigheds tegn af K10
 
annasens avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2008
Lokation: Esbjerg
Indlæg: 340
Blog Indlæg: 13
Styrke: 16
annasen er ny på vejen
Talking Haløjsa Hyanna

De er nu ikke misundelig på dine sygdomme de kære mennesker der skriver vi bare er nogle nasserøve.
De tror jo bare vi er luddovne som Razmo skriver.
De er misundelig på dem der får førtidspension og bare kan gå hjemme og hygge. De kan ikke sætte sig ind i det at have en møj dag. De aner ikke hvad det er
Derfor - blæs dog på dem. Ellers har de jo vundet. De har gjort livet mere uudholdeligt for os, og det skal de da ikke have lov til - skal de?
Skråt op med deres mening om vores liv

Ja Ja - bare lige min mening.

De kan ikke bringe mit p.. i kog - Jeg ved hvordan jeg har det, det gør de ikke alle de BTskrivere.

så jeg læner mig tilbage

annasen
annasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-11-2008, 23:49   #16
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg må hellere oplyse alle om, at visse debatører fra BT's debatforum nu har fundet denne tråd, og flittigt misbruger den i debatten på BT... de har lige glemt at oplyse jer andre om at de sakser herfra, da jeg synes det er på plads at alle ved det.

Jeg har selv blandt andre inviteret dem herind for at få forståelse for syge, og er derfor godt klar over at de kan læse denne tråd... det var jeg forberedt på, men må indrømme at jeg blev lidt overrasket over at de kun er her inde for at sakse materiale til at hakke på os på BT, og ikek fordi de rent faktisk er interesseret i hvordan vi bliver behandlet... det må jeg konkludere, for ingen af dem har skrevet noget om at de har fået et andet syn på sagen... blot brugt en samtale imellem mig selv og mai-britt.

Bare så i lige ved det allesammen...

Ville nu ønske at de kunne have været så rare, at de i stedet for havde deltaget i tråden HER inde, og inviteret de andre fra BT ind så de kan høre fra flere hvad der sker med syge i detdanske samfund i dag... men jeg må konstatere at de der saksede kun gjorde det for at sprede en vrangforestilling om syge...

lidt ærgerligt...
  Besvar med citat
Gammel 10-11-2008, 01:44   #17
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Tja....

Nu vil jeg lige fortælle jer alle med det samme....

At nogle folk tror at man kan "snyde" sig til en førtidspension....det siger vist mere om dem end om dem der er syge og søger førtidspension...

Det som forgår på BT debatten....det kommer ikke til at forgå på min hjemmeside...

Så det er ikke nødvendigt at invitere nogen....specielt ikke dem fra de omtalte tråde på Bt...og slet ikke for at forsætte diskussionen her...

Lad dem holde den diskussion på BT debatten....og ikke her på K10...

Denne hjemmeside er ikke lavet for at holde legestue...for diverse mennesker der tror at man kan snyde sig vej gennem systemet...

Denne hjemmeside er til for at hjælpe folk der har problemer med systemet på vej til fleksjob eller førtidspension...

Folk der kunne finde på at ødelægge dette formål...tja...de kommer ikke til at have deres gang på K10...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-11-2008, 02:41   #18
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Tja....

Nu vil jeg lige fortælle jer alle med det samme....

At nogle folk tror at man kan "snyde" sig til en førtidspension....det siger vist mere om dem end om dem der er syge og søger førtidspension...

Det som forgår på BT debatten....det kommer ikke til at forgå på min hjemmeside...

Så det er ikke nødvendigt at invitere nogen....specielt ikke dem fra de omtalte tråde på Bt...og slet ikke for at forsætte diskussionen her...

Lad dem holde den diskussion på BT debatten....og ikke her på K10...

Denne hjemmeside er ikke lavet for at holde legestue...for diverse mennesker der tror at man kan snyde sig vej gennem systemet...

Denne hjemmeside er til for at hjælpe folk der har problemer med systemet på vej til fleksjob eller førtidspension...

Folk der kunne finde på at ødelægge dette formål...tja...de kommer ikke til at have deres gang på K10...
DU ser ikke flere invitationer herfra, det er sikkert og vidst!

Jeg overvejer i hvert fald kraftigt at melde mig ud af BT debatforum når der bruges den slags tricks for at vinde et kritisk debat emne.

Man har ikke kun sakset mig og Mai-britt's indlæg, man har bevidst undladt de indlæg der ikke gav noget brugbart fyld i anklagerne af både mig og mai'britt, og ydermere sakset alle andres indlæg fra, så sammenhængen er gået helt fløjten.

Det er i øvrigt ulovligt ifølge ophavsretten.

Sidste gang jeg har været så naiv at tro på ærlig debat med nogen jeg debaterer med.
  Besvar med citat
Gammel 10-11-2008, 02:57   #19
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Razmo Se meddelelser
Sidste gang jeg har været så naiv at tro på ærlig debat med nogen jeg debaterer med.
Tja... efter jeg lige har læst lidt så tror jeg også godt du kan opgive at få en ærlig debat der...
det er jo så tydeligt at det bare drejer sig om nogen der selv har så store problemer i livet at de ikke kan løse dem... så for at komme af med frustrationerne så må man hakke på nogen og samtidig gøre verden opmærksom på hvor uretfærdig den er...
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-11-2008, 02:58   #20
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
"Mod tåber kæmper selv guderne forgæves!" (og det er ikke værd at forsøge!)

Dette forklare vist det hele...

På Dansk

http://da.wikipedia.org/wiki/Troll_(Usenet) udskift selv USENET med INTERNET

På Engelsk

http://en.wikipedia.org/wiki/Internet_troll
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:45.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension