K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-01-2008, 15:10   #11
AnnetteH
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-05 2007
Lokation: Fyn
Alder: 57
Indlæg: 220
Blog Indlæg: 4
Styrke: 17
AnnetteH er rigtig godt på vej
Hej
Tak for at I alle vil være med til at hjælpe mig.

Har nu fundet ud af at min sagsbehandler aldrig har søgt pension til mig, men at hun ikke selv kunne se flere muligheder at arbejde med så derfor har hun haft min sag med til fælles sparring for afklaring af om der er yderligere muligheder for at afklare eller optræne arbejdsevnen. Det er så her hun har fået oplyst at de ikke mener at det er muligt at søge pension på de forelæggende oplysninger i min sag.

Det står intet i min ressourceprofil om hvilke arbejdsopgaver jeg kan udføre. Der står en hel del om at de ser det som en ressourse at jeg har forsøgt at deltaget aktivt i arbejdsprøvningen på trods af smerter, at jeg er omstillingsklar, bevist om hvad jeg kan og ikke kan osv. i den bane.
Barrierer beskrives at jeg pågrund af smerter og af helbredsmessige grunde ikke kan udføre forskellige opgaver osv.
Ressourceudvikling: det vurderes ikke at være muligt at udvikle ressourcer i forhold til arbejdsmarkedet.

Det er på ingen tidspunkt beskrevet noget om hvilke arbejdsopgaver jeg ville kunne udføre, tvært imod stå der at der ud fra observationerne kan peges på at arbejdstempo nok ikke vil være anderledes i forhold til andre arbejdsopgaver, set ud fra mine nedsatte fysiske funktioner.

Jeg har bedt om at helt klar begrundelse for stop af sygedagpenge, da jeg ikke mener at deres afgørelse er klar og tydeligt

Hvis kommunen nu alligevel søgte pension til mig efter § 18 på nuværende tidspunkt, ville jeg så også komme på kontanthjælp ?

Har jo også muligheden for at søge selv hvilke jeg vil drøfte med min a-kasse.
Har møde med min A-kasse på torsdag.

AnnetteH
__________________
Smil til verden, trods alt
AnnetteH er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-01-2008, 15:18   #12
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Håber dit møde med fagforeningen var godt og at de hjælper dig
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hjælp søges mølski Alt det andet 2 27-06-2011 15:34
hjælp søges V_Brask Dit og Dat 1 13-12-2010 02:30
Hjælp søges deva Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 18 15-08-2010 22:03
Hjælp søges odenseMand35 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 16-12-2008 20:29
Hjælp søges odenseMand35 Din historie 2 30-01-2008 15:08




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:05.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension