K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-10-2009, 00:35   #11
forvired
Hjemmevant på K10
 
forvireds avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-06 2009
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 210
Blog Indlæg: 39
Styrke: 15
forvired er ny på vejen
Psykolog samtale i dag…

”Cirkus” skete før samtalen. Jeg ankom til stedet ca. 20 min før tiden og har sæt mig ned.
Der var mange mennesker i et stort, åbent rum, nogle snakkede, andre drak kaffe. De fleste har læst, så jeg tog en Femina bladet og læste også.
Ca. 20 minutter efter aftalt tid, gik jeg på et kontor og spurgte om psykologen og om hvorfor skal jeg vente så længe. På kontoret spurgte de mig om navn og bagefter om hvor jeg har været.
Det viste sig at psykologen havde været der hvor jeg ventede og kaldte min navn højt.
H*n havde også set mig der, men da ingen svarede på indkald så gik h*n tilbage på sit værelse.
Jeg ved faktisk ikke at Femina hvad så interessant eller fik jeg bare black out . Jeg blev så flov , men kan ikke forklære hvad der skete.

Vi blev i hver fald forsinkede ca. 30 min.
Selve samtalen var rolig og behagelig. Til sidst har h*n læst for mig hvilke konklusioner h*n har skrevet ned. H*n har anbefalet henvisning til psykolog terapi, yoga og smerteklinik til mig , under denne gang 8 ugers, afprøvnings periode.

H*n har sagt til mig, at h*n må ikke skrive direkte at h*n mener jeg skal indstilles til fortidspension, men det kan man læse mellem linjerne, da h*n vurderet at jeg kan ikke komme tilbage på arbejdsmarked.

Så det var ikke det værste jeg har oplevet, undtaget prologen fra min side.
__________________
What a blessing it would be if we could open and shut our ears as easily as we open and shut our eyes!
- Georg Christoph Lichtenberg
forvired er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvad sker der nu..ftp hjælp. freezeamar Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 19-06-2013 01:15
Interview - hjælp os med at forbedre systemet madsringblom Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 03-04-2013 15:54
Helt ny i systemet, hvad sker der nu? macoy Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 16 17-11-2012 01:32
Hvad gør man når man sidder fast i systemet?? Nuggi12 Spørgsmål ang fleksjob 13 13-11-2011 09:11
Mor jordet af systemet HJÆLP Kims Din historie 20 10-05-2009 01:17




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension