K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-07-2011, 22:21   #1
Lullo27
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 16-07 2011
Indlæg: 7
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
Lullo27 er ny på vejen
Flexjob

Hej med jer på K10.
Jeg er ny bruger af dette forum, fordi jeg utroligt gerne vi høres jeres mening om min sag. Der er desværre ikke så mange i min hverdag at tale med om dette emne.

Meget kort fortalt:
Jeg bliver meget syg under min gravidet i 2009, har så meget vand i min krop og ikke mindst i mit højere ben. Får den dejlig datter Juni 2009 5 uger før tid, da jeg får akutte kejsersnit i rygmarvsbedøvelse. Der er opstået en akut præeklampsi, hvilket er ved at tag livet af mig!
Efter dette hvor jeg skal ud af senge sover min højere fod og har gjort siden. Går meget mærkeligt når jeg bliver træt fordi jeg ikke rigtig kan føle min fod. Jeg starter arbejde igen Juni 2010 og bliver desværre i 2010 sygemeldt fra arbejdet grundet min ben/fod efterhånden altid sover, har svært ved at kører bil osv. Efter jeg har brugt mig selv forkert så længe begynder rygge ligeledes at brokke sig! Har kontakt med komunen fra start og har en meget sød sb. Er allerede til første samtale midt i Jan, så kom hurtigt igang. Min egen læge kender alt til hele mit forløb og jeg føler hun vil gøre meget for at hjælpe mig. Kommer til Mr scanning i Feb som viser discusprotrusion, modic-forandringer, discusdegenertion og skoliose i let grad.
Kommer derefter til neurolo som undersøger mig grundigt. Han stiller mig diagnosen dropfod, fordi jeg har så lidt kraft tilbage i min fod. Er så tilbage ved overlægen der så min mr scanning så skriver til komunen at det er en varig lidelse og han kan intet gøre med mindre at rygkirugeren vil gør noget for mig.
Min komune beder som om en specifik helbreds. som min læge og kiropraktior er ved at udarbejde, men de ser hvordan jeg har det, så har støtte fra dem. Har i Torsdags været til rygk. som intet vil gøre han skriver ydmere at:
For at bevare den nuværende funktionsevene er der vigtigt, hun træner intensivt med ryggen, men han kan ikke finde nogle forklaringer på mine rygsmerter, udover de gener der er fra min fod, og de andre ting overlægen også har set!

Bliver nok afsluttede i min arbejdsprøvning d. 25 juli hvor jeg derefter har arbejde hvis de vil give mig flex. Jeg er på 16 timer om ugen, hvor jeg bruger min dropfods skinne. Er afprøvet samme sted i 4 mdr.

Har heletiden haft en god kontakt med min sb, meeeen man ved jo aldrig! Skal til samtale på Mandag med sb om hvad de vil stille op! De sidste papir de venter på er dem fra rygkirugen og den specifike h. også vil de komme med et svar!

Hvad tænker i??? Jeg kender intet til dette system og har ikke mødt nogle "dumme mennesker" endnu. De virker meget forstående. MEN jeg hører så meget dårligt omkring at søge flex og se faretegn overalt:-)

Skriv endelig hvis i har spørgsmål!
Lullo27 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension