K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Et godt link!

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Et godt link! Har du et godt link som du mener at andre kan have nytte af kan du lægge det her. Denne kategori er ikke beregnet til debat.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-12-2009, 09:30   #1
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Til minde om dem I har mistet, elsket og holdt af.

Hej til jer alle. Jeg indsætter hermed et link, som jeg håber bliver flyttet op i nyttige link. Det er en mindeside, hvor man kan mindes dem man har mistet, elsket og holdt af. Kh Indiansummer

www.mindet.dk

Sidst redigeret af Indiansummer; 12-12-2009 kl. 09:38.
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-12-2009, 12:50   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Godt initiativ.

Personligt kan jeg ikke udholde den side og bliver dybt deprimeret. Men godt den er der for dem som kan klare det.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-12-2009, 16:54   #3
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
min datter er derinde, det er en god side, og hjælper meget og mange.

men det er nok ikke en side som hører til under nyttige links. hvis man skal forestille sig at de nyttige links skal høre til emnet omkring siden, med hjælp til ftp, fleks, sygedagpenge..
Det er så bare hvad jeg tror..

men husk på at for at sorgen skal bearbejdes må man søge hjælp støtte og trøst hos mennesker i det virkelige liv også.
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-12-2009, 21:17   #4
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Måske det var en ide for dig at sætte linket på din profil , jeg kender også godt siden men syntes som Huldra heller ikke lige at den kommer under nyttige link her..

Men den eneste måde at finde du af det på er at sende forslaget til web eller se om han kigger i denne tråd

Men en god side for nogen det er det helt sikkert .. vi havde her i området et dårligt år sidste år med mange døde unge mennesker .. min guddatter kan ikke klare at kigge på den side uden at hun går ned psykisk (alle de unge mennesker der døde var venner af hende sådan er det nok at bo i et lille område ) den ene snakkede hun i telefon med (hendes veninde ) da hun kørte ind i et træ og blev dræbt...

De unge mennesker herfra er også på mindet men ved at mange min guddatter og sønner inkl ikke magter mindet , de mindes deres venner i en facebook gruppe hvor det er lidt mere livligt det der snakkes om

Men en god side for rigtig mange det kan jeg kun give dig ret i ...
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Dagpenge: Mette Frederiksen holdt tal hemmeligt Webmaster K10 Nyheder 0 15-03-2013 01:20
Føler mig holdt hen......... AG48 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 13-11-2012 11:51
I dag rejses korsene i Esbjerg. De er til minde om de psykiatribrugere. beha Politik og Samfund 3 06-10-2010 09:54
Er der mon nogle her der er holdt op med at ryge? Ninja Dit og Dat 63 05-08-2009 11:25
Til Minde om alle dem der døde. Stella Det er da strengt ! 21 09-09-2007 22:20




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension