K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-08-2013, 13:34   #1
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Helle T burde gå af, med hele sin regering.

Hej. Hvad mener I om den " nye" regering med rokaden? Det er da bare at flytte lidt rundt uden indhold alligevel. For de duer bare ikke nogen af dem. Heller ikke blå blok.

Måske en regnbue farvet ville hjælpe Indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-08-2013, 13:59   #2
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Nej vi kan ikke bruge nogen af dem... hverken fra blå eller såkaldt rød blok...
Send hele banden ud til et rigtigt arbejde i stedet for







....
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-08-2013, 15:02   #3
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Tja de bliver jo nok ikke bedre af at rode rundt i gryden....

Men det bliver da spændende at se den første SFer som socialminister...

Så må vi bare håbe at hun ikke kører partiet helt ned....eller bør man sige endnu mere ned end de er i forvejen...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-08-2013, 16:34   #4
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Diktatur er vel den eneste anden mulighed... for der er da ingen i nuværende eller kommende regering som har tænkt sig at opfører sig anstændigt overfor de sociale grupper.

Hvis vi ikke kan få Fidel, så stemmer jeg på mig selv som diktator !
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-08-2013, 16:56   #5
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Hmm er det kun mig der undre sig over at man ikke har rykket rundt på Mette Frederiksen..

Men det kan selvfølgelig være at hun lige skal nå at lave noget mere dårlig lovgivning som beskæftigelsesminister inden de rykker hende...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-08-2013, 17:07   #6
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
Efter min mening skulle vi længe ha haft et valg ,det har vi haft brug for .
Er der nogen der ku sætte et link ind,da jeg ikke i dk og ville da gerne vide hvem der blir skiftet ud

Stribe FTP
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-08-2013, 17:13   #7
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Jeg tænkte også på det, men så tænkte jeg... ja de er faktisk så uduelige at de ikke ser hende som et problem... ellers mener de måske hun er den eneste som har skuldrer til at barehele regeringens synder ?
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-08-2013, 17:37   #8
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Stribe... her http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/201...8/08224413.htm

Nej jeg synes bestemt ikke vi skal have et valg....det ville sgu være synd for dem som er syge og arbejdsløse...de har gået nok igennem og behøver ikke en blå regering til at gøre det hele meget værre...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-08-2013, 18:55   #9
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Nej jeg synes bestemt ikke vi skal have et valg....det ville sgu være synd for dem som er syge og arbejdsløse...de har gået nok igennem og behøver ikke en blå regering til at gøre det hele meget værre...
Jeg tænker, at der er en vis realisme i det synspunkt ... det bliver næppe bedre for K10's brugerskare og kolleger ude i kommunerne, hvis der kommer en blå regering til magten ... tvært imod bliver det nok hårdere tider ...


Jeg bed i øvrigt mærke i, at Henrik Sass Larsen på TV i dag i kl. 18:30 TV-avisen sagde, at han gerne ville diskutere politik ... MEN at han ville værne meget om sit privatliv.

Det bliver jo rigtig interessant hvordan han vil gribe den sag an ... særlig nu hvor regeringsrokaden sender Henrik Sass Larsen i spidsen for IT- og teleområdet.
__________________
.
Jocelyn Pook – Hell, Fire And Damnation + Masked Ball: http://www.youtube.com/watch?v=9QEG2Mk184A

BTW: Er du kvik, så er løsningen her: https://www.youtube.com/watch?v=z9pD_UK6vGU
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-08-2013, 11:10   #10
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
En blå regering?
En uhyggelig tanke ikke mindst for alle på overførselsindkomst minus politikerne.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Burde jeg søge en ftp? lisapigen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 6 07-02-2011 18:14
Burde jeg deltage? Michael6400 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 14-01-2011 14:30
Vi burde altså Maj-Britt Politik og Samfund 16 01-07-2008 14:36




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension