K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-11-2018, 15:43   #61
Begynder
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2018
Indlæg: 44
Styrke: 7
Begynder er ny på vejen
Kære Webmaster,

Du har ret det var en kedelig nyhed. En rigtig kedelig nyhed at K10 lukker.

Alt hvad de andre brugere har skrevet kan jeg kun tilslutte mig. Du har skabt en helt unik platform for vidensdeling til sygdomsramte som enten søger fleksjob eller førtidspension. Derudover har du skabt et fællesskab, hvor man bliver bekræftet i at man ikke er alene og der er en hel særlig ånd, hvor brugere er rigtige gode til at byde velkommen og tage hånd om nye. Og her skal også lyde en stor tak til jer Vovse, Nørd, Gisne. I er så venlige og imødekommende og hjælpsomme overfor nye.

Og så er der ikke at forglemme phhmw som i den grad har tildelt mig viden, som du skal have tak for og som jeg nu skal til at kopiere og gemme. Sikke et flot arbejde du har lagt i K10.

Og ja alle andre brugere som er med til at gøre K10 til et rart sted at være.

Jeg kommer til at savne K10 helt vildt … ønsker dig, Webmaster, alt det bedste fremover.
Begynder er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-11-2018, 11:17   #62
Tip
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 27-11 2013
Indlæg: 10
Styrke: 11
Tip er ny på vejen
Hvor går jeg så hen, for at få svar om satser og modregning i førtidspension osv?
Tip er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-11-2018, 17:44   #63
Stina1
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-09 2017
Indlæg: 63
Styrke: 7
Stina1 er ny på vejen
Jeg tilslutter mig alle som er ked af at K10 lukker.

Jeg undrer om det er mulighed for at bevare teksterne, da vi nok er flere som ikke kan finde ud af hvordan vi skal kopiere og gemme dem på computeren eller andet?

Og hvordan kan vi få plads til alt det vi har brug for at vide fra K10,så kommunerne ikke træder på os, elle chikanerer os mere end højst nødvendig?t
Stina1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-12-2018, 03:04   #64
frankmj
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-12 2009
Indlæg: 149
Styrke: 15
frankmj er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tip Se meddelelser
Hvor går jeg så hen, for at få svar om satser og modregning i førtidspension osv?
https://www.borger.dk/pension-og-eft...nsion-oversigt

/frank
__________________
Der er altid nogen, der har det værre end mig...
frankmj er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-12-2018, 14:05   #65
Reno
Moderator
 
Renos avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2014
Lokation: København
Indlæg: 627
Styrke: 10
Reno er ny på vejen
En all for lille tak

Kære alle

Det forlyder at webmaster i fredags, omkring middagstid, den 30 november blev hentet, i en premium bil, på sin bopæl og kørt til hovedøen i kongeriget, nemlig Amager.

Her blev der serveret det bedste fransbrød smørrebrød fra øen, først en rigtig gammel ole med kaffe til, senere til aftensmad, højtbelagt smørrebrød og mørkt øl, lige efter webmaster smag.

Omkring klokken 19, blev webmaster transporteret i en Mercedes 500s til koncert med Paul McCartney og det var på VIP pladser. Sikke en aften og efterfølgende med natmad og gode snakke.

Webmaster overnattet på Hovedøen, i en kæmpeseng, så dejligt sov han og der var separat bad og toilet til.

Lørdag morgen, blev der serveret for webmaster, hans ynglings morgenmad, yoghurt og igen gik snakken over bordet. Efterfølgende blev webmaster fragtet tilbage til sin bopæl, selvfølgelig i en premium bil, ikke så ringe endda og uden webmaster viden om dagenes program.

Tak webmaster, for alt det gode du og andre, har bibragt til folk på k10 og forstår din beslutning om at lukke for k10.

Glædelig jul alle sammen og go vind fremover
Reno er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 05-12-2018, 14:36   #66
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det er mig der takker Reno. Det var en fantastisk oplevelse (specielt hvis man kender min hverdag) noget jeg aldrig vil glemme.

Det er med til at give mig håb at der findes mennesker som dig og din familie og ja dem der hvor du bor.
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-12-2018, 21:14   #67
Flemse
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2009
Lokation: Odense
Alder: 68
Indlæg: 16
Styrke: 15
Flemse er ny på vejen
Jeg vil også bare sige tak for din store hjælp
Flemse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-12-2018, 06:49   #68
handy
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2007
Indlæg: 264
Blog Indlæg: 3
Styrke: 17
handy er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Reno Se meddelelser
Kære alle

Det forlyder at webmaster i fredags, omkring middagstid, den 30 november blev hentet, i en premium bil, på sin bopæl og kørt til hovedøen i kongeriget, nemlig Amager.

Her blev der serveret det bedste fransbrød smørrebrød fra øen, først en rigtig gammel ole med kaffe til, senere til aftensmad, højtbelagt smørrebrød og mørkt øl, lige efter webmaster smag.

Omkring klokken 19, blev webmaster transporteret i en Mercedes 500s til koncert med Paul McCartney og det var på VIP pladser. Sikke en aften og efterfølgende med natmad og gode snakke.

Webmaster overnattet på Hovedøen, i en kæmpeseng, så dejligt sov han og der var separat bad og toilet til.

Lørdag morgen, blev der serveret for webmaster, hans ynglings morgenmad, yoghurt og igen gik snakken over bordet. Efterfølgende blev webmaster fragtet tilbage til sin bopæl, selvfølgelig i en premium bil, ikke så ringe endda og uden webmaster viden om dagenes program.

Tak webmaster, for alt det gode du og andre, har bibragt til folk på k10 og forstår din beslutning om at lukke for k10.

Glædelig jul alle sammen og go vind fremover
__________________
handy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-12-2018, 09:54   #69
Oline
Elsker at være her på K10
 
Olines avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2013
Indlæg: 76
Styrke: 11
Oline er ny på vejen
Jeg er ikke den der kommer så tit ind, men har altid vidst man kunne søge hjælp på denne side, så denne nyhed kommer som et chok for mig, og det gør mig ked af at læse K10 lukker og er oprigtig ked af du ikke kan finde en afløser, som kan overtage K10.

Men fuld forståelse for at du ikke kan forsætte med sygdom mm..

Tusinde tak for alt den hjælp du har været med til at give og alt held frem over.🌺
Oline er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-12-2018, 22:46   #70
Ginger64
Elsker at være her på K10
 
Ginger64s avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-03 2010
Lokation: Fredericia
Indlæg: 79
Styrke: 15
Ginger64 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Reno Se meddelelser
Kære alle

Det forlyder at webmaster i fredags, omkring middagstid, den 30 november blev hentet, i en premium bil, på sin bopæl og kørt til hovedøen i kongeriget, nemlig Amager.

Her blev der serveret det bedste fransbrød smørrebrød fra øen, først en rigtig gammel ole med kaffe til, senere til aftensmad, højtbelagt smørrebrød og mørkt øl, lige efter webmaster smag.

Omkring klokken 19, blev webmaster transporteret i en Mercedes 500s til koncert med Paul McCartney og det var på VIP pladser. Sikke en aften og efterfølgende med natmad og gode snakke.

Webmaster overnattet på Hovedøen, i en kæmpeseng, så dejligt sov han og der var separat bad og toilet til.

Lørdag morgen, blev der serveret for webmaster, hans ynglings morgenmad, yoghurt og igen gik snakken over bordet. Efterfølgende blev webmaster fragtet tilbage til sin bopæl, selvfølgelig i en premium bil, ikke så ringe endda og uden webmaster viden om dagenes program.

Tak webmaster, for alt det gode du og andre, har bibragt til folk på k10 og forstår din beslutning om at lukke for k10.

Glædelig jul alle sammen og go vind fremover
En helt unik og gennemført oplevelsespakke til vores allesammens Webmaster

Jeg vil huske denne side, som et sted, hvor jeg mødte forståelse, støtte, trøst og opmuntring på min vej gennem Systemjunglen!

Jeg er idag i mit drømmejob som flekser, som forhåbentligt til foråret bliver til en fastansættelse! Jeg var tæt på at give op, da jeg gennem en veninde opdagede K10. Det første lyspunkt af en oase, hvor jeg læste om andre, der kæmpede en ligeså ulige kamp som jeg selv, men hvor medmennesker bidrog med alt de magter for at hjælpe andre! Og selvom K10 lukker, så håber jeg bestemt, at der stadig vil være nogen, der fortsætter med "at sprede de ringe i vandet, som K10 har startet"!

Jeg ønsker alle herinde en Glædelig Jul og et Fredfyldt Nytår
Ginger64 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:39.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension