K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-10-2012, 23:09   #11
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Det er altså IKKE afslaget på selve ansøgningen, der her er fokuspunktet, men at sagsbehandleren i selve sagsbehandlingen går ind og leger både jurist og læge og bortfejer eksisterende lægedokumentation.

Ansøgningen kunne sådan set dreje sig om en rød næse - det er selve
s-a-g-s-b-e-h-a-n-d-l-i-n-g-e-n
der er problemet.

Ricky, kan du komme op med et skarpere bud på en paragraf der kan bruges her?

Sidst redigeret af L.S.; 10-10-2012 kl. 23:13.
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-10-2012, 00:39   #12
maybeline2you
Afhængigheds tegn af K10
 
maybeline2yous avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-04 2010
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 356
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
maybeline2you er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af L.S. Se meddelelser
1) det drejer sig ikke om mig.

Det kan i princip være ganske ligegyldigt hvem det drejer sig om.

2) det er netop DET jeg vil påpege - at en sagsbehandler opfører sig totalt grænseoverskridende, 'leger' læge, og blander sig i en behandlingsudgift pågældende Borger tidligere ved enkeltydelsesansøgninger har fået acceperet som en fradragsberettiget udgift.

Ja det budskab har jeg forstået og som følge deraf svarede jeg, som jeg gjorde,

Ved at gå ind og vurdere, på skrift, at denne behandling kan erstattes med noget andet!

Hvilket sagsbehandleren på ingen måde er uddannet eller autoriseret til!!!
Det fremgik ikke af det du skrev og havde jeg været informeret omkring dette, var mit svar blevet anderledes, men uanset dette, så overtræder Sb sine beføjelser og burde kunne straffes for det. Desværre er loven ikke skruet sådan sammen, at denne mulighed forligger. Den eneste mulighed er af klage over afgørelsen, sådan som andre k-10ére påpeger.

Vh. Maybeline som håber på gensidig forståelse.
__________________
"En person, som kan drive sig selv videre, når anstrengelserne bliver smertefulde, er den person, som vinder." @R

Billedet skal ses som en protest. Jeg er ikke "den lykkelige ejer" af en pitbull terrier, men jeg kan godt gå fra venlig skødehund til Aggrasiv Pitbull Terrier, på 0,5 og bide fra mig
maybeline2you er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Systematiske lovbrud i kommunerne. Webmaster Politik og Samfund 3 15-12-2012 06:30
Beskæftigelsesminister: Jeg har ikke begået fejl Webmaster K10 Nyheder 0 09-03-2012 22:40
Manglende partshøring og andre lovbrud! IHL Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 2 09-05-2011 23:17
Direkte adgang til love m.m. (link) majs Den nyttige viden vi alle har 5 29-01-2007 14:03
Socialrådgivere føler sig tvunget til lovbrud. Stella Politik og Samfund 4 04-12-2006 11:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:37.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension