K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-09-2013, 09:06   #1
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Question Så I det om kvote snyd?

Dr1 sendte mandag aften et program om de kvoter man kan købe for at få aflad for at forurene.

Det er det mest sindsyge jeg nogensinde har set. Stor svindel i stor stil, organiseret kriminalitet på højt plan, og Danmark er også med her med flere foretagene som skal forestille at hjælpe rundt omkring i verden.

Hvorfor er der helt tavst om dette? Vores daværende miljø minister havde mulighed for at lukke moms hullet i 2009 ( SE Blå regerings periode), men tog til udlandet i stedet i en fed stilling, mon det var derfor hun fik den stilling.

Alt hvad der efterhånden bliver sagt og gjort i Danmark er løgn og bedrag. Indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-09-2013, 17:46   #2
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 18
TimeGuest er rigtig godt på vej
Yep ... jeg så den dokumentar: http://www.dr.dk/DRPresse/Artikler/2.../05/135100.htm

Særligt bed jeg mærke i, hvor regningen for snydet blev sendt hen ... medlemslandenes skatteydere, dvs. alle os borgere står igen forskud, ligesom milliarderne mangler til velfærd, herunder hjælp til de syge og fattige i EU ...

Almindelige borgere i dette land og EU er rent til grin ... igen ... igen ... og igen ...
__________________
.
Jocelyn Pook – Hell, Fire And Damnation + Masked Ball: http://www.youtube.com/watch?v=9QEG2Mk184A

BTW: Er du kvik, så er løsningen her: https://www.youtube.com/watch?v=z9pD_UK6vGU
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-09-2013, 19:55   #3
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Det var allerede fremme, og har været det siden, klima topmødet her i København.

Det må ikke komme bag på nogen at det er sådan....

....jeg rejser meget, hos nogle flyselskaber kan man købe co2 kvoter.... fusk og humbuk.

Man skulle tro at det for længst var forbi med den tid hvor man købte aflad overfor u-gerninger... og jeg kan ikke se at co2 kvoter og handel med disse skulle være andet end at købe aflad.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-09-2013, 17:08   #4
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 18
TimeGuest er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Nøgne tær Se meddelelser
Det må ikke komme bag på nogen at det er sådan....
Mennesket er næppe skabt som et paranoidt væsen ... og grundlæggende har de fleste givet som udgangspunkt tillid til andre mennesker ...

Det er tænkelig en meget naiv tilgang til andre mennesker ... i en verden hvor illegitim og legitim tyveri af andres fysiske elle immaterielle værdier mv. mere synes at være normen end undtagelsen ...
__________________
.
Jocelyn Pook – Hell, Fire And Damnation + Masked Ball: http://www.youtube.com/watch?v=9QEG2Mk184A

BTW: Er du kvik, så er løsningen her: https://www.youtube.com/watch?v=z9pD_UK6vGU
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-09-2013, 23:47   #5
maruus
Ved at flytte ind på K10
 
maruuss avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2009
Lokation: Gladsaxe
Alder: 75
Indlæg: 533
Styrke: 15
maruus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Indiansummer Se meddelelser
Dr1 sendte mandag aften et program om de kvoter man kan købe for at få aflad for at forurene.

Hvorfor er der helt tavst om dette? Vores daværende miljø minister havde mulighed for at lukke moms hullet i 2009 ( SE Blå regerings periode), men tog til udlandet i stedet i en fed stilling, mon det var derfor hun fik den stilling.

Alt hvad der efterhånden bliver sagt og gjort i Danmark er løgn og bedrag. Indiansummer
Jeg så programmet, men efter skandalen i USA med krak på Wall Street og virkningerne også i Danmark, kan jeg kun sidde tilbage med undren og samtidig med viden om at, jeg ved det godt jeg bliver bevidst ført bag lyset ... sjofelt er det .

Tillid til de folkevalgtes beslutninger ?

Endnu engang er det nemmere at sluge at skælde ud på de arbejdsledige der skaber store heftige debatter og overskrifter, mens man skjuler svinestregerne der samtidig bliver begået... mens de folkevalgte superintelligente højt betalte /besungne miljømennesker der får stillinger i Euopaparlamentet, blot ryster på hovedet og sir " tja" det ...... accepterer vi ... Et endnu større miljøsvineri.

En butik af løgn og bedrag har folketinget og deres udsendte politikere i EU udviklet sig til ... alle meler deres egen økonomiske politiske kage for et godt ståsted til egen udvikling ..

Endnu en skaldale der ikke blev fulgt op af medierne dagen efter... man kan undre sig

Sidst redigeret af maruus; 12-09-2013 kl. 23:59.
maruus er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Socialrådgivere frygter førtidspension-kvote Webmaster K10 Nyheder 0 12-10-2012 13:00
Hjort nupper i snyd Maj-Britt Politik og Samfund 1 26-03-2009 13:39
www.social-snyd.dk zuza Et godt link! 7 27-06-2008 01:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension