K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-11-2008, 14:28   #1
Yasmin
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2008
Lokation: København
Alder: 66
Indlæg: 112
Blog Indlæg: 23
Styrke: 17
Yasmin er ny på vejen
Er der nogen fra Nørrebro og indreby.....

Hej

Jeg er med her. Jeg bor på Nørrebro. Er der der nogen her på k.10 i dette område osse gerne Østerbro og Indre by.

Hilsen Yasmin.
Yasmin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-11-2008, 21:36   #2
charlott
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 11-11 2008
Lokation: København, Nørrebro
Indlæg: 4
Styrke: 0
charlott er ny på vejen
Hej.

Ja, jeg bor også på nørrebro og er tilknyttet sygedagpenge i Baldersgade. Jeg har endnu ikke haft overskud til at skrive min historie herinde da det kræver et overskud jeg ikke besidder pt.

Jeg fandt heldigvis denne hjemmeside da jeg googlede lægekonsulent Jens Bang og måtte efterfølgende i kiosken for at finde noget at styrke mig på.

Jeg har været skadet i 4 år og er nu tilknyttet en smerteklinik, hvor socialkonsulenten heldigvis hjælper mig.

Men jeg er fast besluttet på at det her slipper Jens Bang ikke fra. Har en syge/operation/genoptrænings journal på over 200 sider, hvor min egen læges statusrapport, overlæge på bisbebjerg og smerteklinikken selvfølge har skrevet endelig status, mén, fremtidige behov osv..hvilket Jens Bang har fordrejet til en tilstand som er så fjern fra faktum, at jeg stadig griner over hans skøn, når jeg læser den...velvidende det kan få fatale følger, hvis lægekonsulenterne må overrule min egen læge, specielattest osv.

Men der her indlæg er et startskud og det ikke det sidste i hører fra mig. Kan vitterligt fornemme jeg i et forum, hvor der kan nikkes genkendende og relatere til andre.

Jeg vender tilbage med flere detaljer når jeg orker det...det jo en farce at have nedsat funktionsevne.

12 sagsbehandlere på 4 år, men jeg bebrejder dem ikke. Sagsbehandlerne flygter hurtigt fra Baldersgade grundet de overskrider deres egen moral og ender i afmagt. Skal også nok finde den ansvarlige, som stopper de sagsbehandlere som faktisk vil hjælpe.

Ikke alle på Nørrebro er ressourcesvage, og lader sig spise af med deres arrogante udtalelser.. Grrr.. har været så gal.

Charlotte
charlott er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Nogen som ved det ? lunamaria Alt det andet 14 24-01-2012 08:05
Nogen der ved... Gunell Alt det andet 1 29-12-2010 20:43
er der nogen der véd det? buster Dit og Dat 8 01-08-2010 10:05
nogen der ved det fønix Dit og Dat 6 11-07-2009 10:25
Nogen der véd det buster Alt det andet 4 25-08-2008 20:01




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:05.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension