K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-07-2010, 13:43   #1
lotte123
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 25-07 2010
Indlæg: 9
Styrke: 0
lotte123 er ny på vejen
Kronisk trætheds syndrom-funktionel lidelse?

Hej alle
Har lige fundet denne side supergod.
Jeg vil lige starte med at fortælle kort om mit forløb.
Jeg gik til lægen sidste år fordi jeg følte mig så træt og udkørt, fik så konstanteret for lavt stofskifte og div. mangler på vitaminer. jeg blev glad da det jo kunne klares med et par piller, men det blev bare værre og værre og til sidst kunne jeg ikke slæbe mig på arbejde og jeg fik de mærkeligste symtomer som hjertebanken, ondt i hjertet, svedeture, rysten og ondt over det hele osv. Jeg har en skide god læge og han fik fortaget en masse undersøgelser af mig som dog ikke viste noget der kunne forklare hvad jeg fejlede. jeg kom så på skejby hvor de sagde det var kronisk trætheds syndrom, dog unden at kunne sige hvad der havde udløst det. Jeg er nu blevet henvist til afd. for funktionelle lidelser, læser så til min skræk på div. sider på nettet hvad de mener om den sygdom, ord som hysterisk, hypikonder ovs. Jeg er ligeglad om det er psyskisk eller fysisk det jeg fejler, jeg vil bare have mit liv tilbage og tilbage på arbejdsmarkedet, men jeg vil ikke nedgøres og betejnes som besværlig ogen der har ondt i livet og bare vil på pention.Det jeg ønsker mig allermest er at få et normalt liv igen med arbejde og rejser ovs. De kalder det et modefænomen men jeg kendte overhovedet ikke denne sygdom før jeg fik alle mine syntomer, men jeg er da glad for at være med på moden.
Er der mon nogen der har nogle gode råd eller måske har været på afd. for funktionel lidelser?
På forhånd tak
lotte123 er ikke logget ind   Besvar med citat
 

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan man få gratis psykolog hvis man har fået konstateret en kronisk lidelse ??? Krigeren Alt det andet 14 18-07-2013 22:18
sollinger ellison syndrom sushjer 1 Alt det andet 2 07-03-2011 22:22
HMS hybermobil syndrom... Susanne2412 Dit og Dat 1 09-03-2010 09:19
Inpingement Syndrom CasperR23 De Unge 9 28-09-2009 15:40
Endnu er "funktionel lidelse kage" under bagning ayla Spørgsmål ang fleksjob 7 16-12-2008 12:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension