K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-03-2012, 13:08   #1
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Virksomhedspraktik osv.

Min sag ligger i beskæftigelsesankenævnet, da jeg nu har gjort det sidste krampagtige forsøg på at få nogen til at forstå, at den korteste vej til arbejde for mig, 58 år med skavanker og skånebehov, er at gøre sidste år af min uddannelse færdig.
Kommunen vil have mig i virksomhedspraktik, formodentlig i et fag, hvor jeg er ufaglært, så jeg ved godt, hvor jeg ender.

Nu har jeg imidlertid ansøgt om et opslået job, der ret nøje svarer til mine kompetencer, og som vil være ideelt for mig, både fysisk og mentalt.

Ville det nu være smart af mig at vælge et tidspunkt i samtalen, hvor jeg slår på den mulighed, at de kunne starte med mig som virksomhedspraktikant?
(Det bliver jo alligevel opdaget, at jeg har været arbejdsløs i mange år).

Til gengæld kan jeg ranke mig lidt over at have holdt dampen oppe på trods af den rumpetur igennem systemet.
Jeg ved stadig, hvor jeg vil hen, og jeg har stadig evnen til at forny mig på mit felt.
Er der nogen, som har kloge tanker om den situation?
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
virksomhedspraktik ottosen47 Spørgsmål ang fleksjob 4 19-10-2011 16:45
arbejdsprøvning/afklarende virksomhedspraktik/virksomhedspraktik sjj Alt det andet 21 08-07-2011 10:45
Virksomhedspraktik???? Mouse Alt det andet 12 11-06-2009 19:29
Virksomhedspraktik boteis Alt det andet 6 13-02-2009 21:25
Virksomhedspraktik ? LV. Alt det andet 3 27-03-2008 19:43




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:46.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension