K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-10-2011, 22:42   #11
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Jamen damprenseren klare jo persienner, gardiner, habitter, bukser, borddug, gulve, tæpper, komfuret, toilettet, vinduerne osv osv osv...............det ligner en støvsuger, men i stedet for at suge, så damprenser den, helt uden brug af kemikalier og med op til 150 graders varme - så intet overlever mht bakterier (jeg har katte og småbørn), så det passer mig fint at jeg ikke behøver kemikalier. Og da ungerne og kattene godt kan svine noget, så kan damprenseren også sagtens klare genstridige pletter på tæpperne mm.

Men hvis man har svært ved at støvsuge, så er man jo lige vidt.
Helene, det er da sådan en jeg så i en reklame ... og den kostede under 1000,- .. nu har jeg så kun mig selv.. men jeg har sommetider svært ved at holde fast i ting.. så mange gange taber jeg noget som pletter på gulvet...
Jeg skal da se om jeg kan hitte den på nettet...
Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-10-2011, 23:40   #12
jsn
Mit andet hjem K10
 
jsns avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2009
Lokation: Aalborg
Indlæg: 600
Styrke: 16
jsn er ny på vejen
Jeg har en fra Melissa som koster lige omkring 1000 kroner, den elsker vi.!!

Den støvsuger rigtig godt og kan det samme som de dyre fra Romba. Vil også gerne have en der vasker gulvet, men har ikke råd pt.

I skal dog være opmærksomme på at hvis i får rengøringshjælp, kan i blive trukket i den tid i er tildelt pga. af dem..
__________________
Sigenstrøm.dk
Førtidspension pr. den 01-06-2011
jsn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-10-2011, 11:57   #13
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Hej.

jeg har en irobot scooba til at vaske gulve med. Jeg har desværre også nogle små tæpper liggende, som den også tror den skal vaske og køre op på og går i stå. Jeg har sloges lidt med den og dens batteri, for selv om den er opladt så siger den den er flad, så tager jeg batteri ud og sætter i igen og så køre den lidt igen.

Den er så bare ikke så god på linolium.

Den har to rum, et til rent vand og et til beskidt, så den vasker med rent vand hele tiden. Jeg syntes den er okey, hvis den bare ikke drillede mig hele tiden

Jeg har også støvsugeren af det dyre mærke, den er jeg meget meget glad for, da jeg kun får rengøring hver 14 dag, og har dyr. Den skal man til gengæld være opmærksom på, ikke at have ledninger og andet den kan få fat i, for så går den helt amok og køre rundt med disse ting. Alt som er for småt, og står på gulvet fjerner jeg når den skal suge, og også små tæpper som den ruller sammen og køre rundt i. Kh Indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Robot Støvsugere - roomba Rikke H Dit og Dat 49 01-04-2023 19:06
Ældre tvinges til at få robot buster Politik og Samfund 11 16-11-2011 15:29




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:52.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension