K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-03-2008, 20:53   #1
fortvivletpige
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-01 2008
Indlæg: 47
Styrke: 17
fortvivletpige er ny på vejen
shit hvor er jeg ked af det

er total tudefjæs lige nu. Godt at sygeplejersken snart kommer og giver medicin, for jeg er bare SÅ ked af det. Alle mine drømme for livet er knuste og borte, for nu hedder det førtidspension sandsynligivs. Alt det jeg troede jeg kunne og skulle, det skal jeg slet ikke alligevel. Samfundet kan ikke bruge mig, jeg er ikke en skid værd. Jeg er bare så ked af det. Ked af mine knuste drømme. Please en eller anden sig det går over igen, for ligenu kan jeg ikke se noget positivt i tilværelsen
fortvivletpige er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2008, 21:30   #2
bumblebee
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-02 2008
Lokation: solsystemet
Indlæg: 213
Styrke: 17
bumblebee er ny på vejen
ved du hvad...en førtidspension er da ikke slutningen. nej det er starten på et nyt liv tilpasset DIT tempo. En førtidspension kan ofte være det der skal til for at give ro...og finde nye kræfter til det man brænder for. Måske man aldrig bliver selvstændig eller fuldtidsarbejdene...men lidt er også godt.

For mig betyder en førtidspension, at jeg endelig får fred, og bliver herre over mit eget liv igen.

Håber du kan finde noget positivt..
bumblebee er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2008, 23:01   #3
Louise
Hvor skulle jeg ellers være
 
Louises avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2007
Lokation: København
Alder: 48
Indlæg: 127
Styrke: 18
Louise er ny på vejen
Jamen Fortvivlet pige!
Stort til dig, øv at du lige skulle være ked af det idag, nogle gange kan det hele bare virke så tomt. Men jeg er sikker på at det nok skal gå, og tænkt du kan være dig selv efter du har fået pension, du skal ikke rende og forsvare dig oppe hos kommunen igen og igen.
Efter gråvejr kommer solskin. Håber at du får en bedre dag i morgen
Louise
Louise er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2008, 00:26   #4
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg har også brugt MANGE år på at prøve og prøve, drømme og drømme, selvom alle skreg førtidspension. Nu her mange år efter har jeg endelig taget mig sammen og erkendt at det bedste vil være førtidspension....

Og førtidspension er da okay! Der kommer ro og stabiliet over ens liv, og selvom jeg ikke just blev uddannet som var drømmen, så er drømmen gået hen og blevet mere jordnær, nu vil jeg bare min familie, få ro og orden i mit sind og bare taget det hele roligt. Og hvem ved, måske kan man engang blive stærk nok til at få et skånejob og drømmer man helt vildt, så kan man sætte pensionen i bero og få et alm job. Så jeg synes godt man kan drømme videre selvom man måske bliver førtidspensionist. Vi bestemmer desværre ikke selv over vores sygdomme og diagnoser og må bare acceptere at man var lidt uheldig i sin placering da der blev uddelt nedture.....

Men hvad er der sket - har du en forhistorie? (som du ABSOLUT IKKE behøver at dele med os andre hvis du ikke vil!)....er bare nysgerrig.

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2008, 09:13   #5
Mads&Camilla
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 15-03 2008
Indlæg: 8
Styrke: 0
Mads&Camilla er ny på vejen
Kære fortvivlet pige.

Som andre skriver så er en førtidspension ikke slutningen, men starten på noget nyt og måske enda godt, for dig.
Jeg føler 100% med dig, føelsen af at ens drømme og den virklighed man befandt sig er pludselig væk. Men søde ven op med humørt, vi er her for dig. Tro mig når jeg siger at det er dejlig at snakke med andre der har været eller er i samme båd.
Knus Camilla
Mads&Camilla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2008, 11:22   #6
Stoktoft
Afhængigheds tegn af K10
 
Stoktofts avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-02 2008
Lokation: Struer kommune nærmere betegnet det skjønne THYHOLM
Alder: 50
Indlæg: 300
Styrke: 17
Stoktoft er rigtig godt på vej
Kære Fortvivlet Pige

Et STORT til dig.
Bare rolig, det skal nok gå. Du ER noget værd, du ER stadig noget, du KAN stadig bidrage til verdenen, det bliver bare i DIT tempo og med hensyn til Dig og din sygdom, det kan godt være du ikke har en arbejdsidentitet, men du har så meget andet, du kan nok ikke se det lige nu(har selv været i hullet), der er i denne proces mange "sorte" huller man ryger ned i
Jeg tilbød endda min mand en skilsmisse, jeg mente han var bedre tjent uden mig, en skide pensionist og invalid, der intet var værd og ikke var værd at samle på, UHA han blev sur, okay jeg var invalid, men jeg var stadig mig og jeg var da stadig til at snakke med, så hva´ så om jeg var pensionist, det var jo bare mit "arbejde". Det er din person der skaber dig og IKKE dit job.
Denne lille hilsen for at trøste dig, håber du har det bedre i dag, men du får lige for en sikkerheds skyld 1.000.000.000, indsat på en konto, som du kan trække af i påsken.
påskehilsen fra
Stoktoft
__________________
vær mod andre, som du vil, de skal være mod dig

Den, der begynder dagen med et smil, har allerede overvundet mange besværligheder.
anonym
Stoktoft er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Shit jeg er så hidsig, nogen gode råd. Sandie75 Alt det andet 22 30-05-2010 22:01
Hvor mange timer, hvor stort tilskud?? veiergang Spørgsmål ang fleksjob 2 01-07-2008 17:48




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:12.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension