K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-04-2008, 23:33   #1
Camille
Afhængigheds tegn af K10
 
Camilles avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-04 2008
Alder: 38
Indlæg: 390
Styrke: 17
Camille er ny på vejen
Hvad er mine muligheder?!

Jeg mener at have læst og også hørt et sted, at hvis man skal opereres, og inden for 1 måned ikke kan få plads på et sygehus, har man krav på at blive henvist til et privathospital.

Mit spørgsmål er så:

I mit tilfælde er jeg slet ikke blevet undersøgt ordentligt endnu, og fundet en mulig behandling, fordi ventetider osv er UENDELIG lange på de afdelinger jeg skal ind på (sidst jeg hørte noget fra Riget skrev de op til 2 år)

Har jeg så også krav på at blive henvist til et privathospital?
Efter hvad jeg har læst på deres hjemmesider, har de hvad der skal til for at finde ud af hvad jeg fejler, og måske en behandling, men jeg ligger ikke selv inde med de penge som det koster, da jeg er blevet fyret fra mit arbejde grundet min sygdom.

På forhånd tak
__________________
A wise girl kisses, but doesn't love, listen but doesn't believe, and leaves before she's left..

- Marilyn Monroe
Camille er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-04-2008, 01:31   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Heyyy

Nu ved jeg ikke meget om dette emne....men du kan måske finde den information du leder efter her: http://www.sygehusvalg.dk/

Der står på forsiden at hvis du har fået en henvisning til et hospital og der er over 1 måned ventetid....ja så har du frit sygehus valg....
Om dette gælder for alle sygdomme skal jeg lade være usagt....men du kan måske selv finde det på den omtalte hjemmeside...

Der står også noget om det på sundhed.dk her: http://www.sundhed.dk/wps/portal/_s....24030930131941

Ligeledes står der også en del om dette emne på borger.dk her: http://borger.dk/forside/sundhed-og-...-og-ventetider

Håber du finder hvad du søger...
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-04-2008, 23:36   #3
THJ
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 08-04 2008
Alder: 63
Indlæg: 191
Styrke: 17
THJ er ny på vejen
Du har frit sygehusvalg og det kælder også forundersøgelse såfremt man ikke kan behandle dig inden for en måned og det gælder alle sygdomme.

Dog skal du være opmærksom på at der er konflikt så det lige pt måske kan være svært at finde ledig kapacitet.
THJ er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-04-2008, 17:15   #4
Camille
Afhængigheds tegn af K10
 
Camilles avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-04 2008
Alder: 38
Indlæg: 390
Styrke: 17
Camille er ny på vejen
Okay, vil prøve og kontakte dem som er inde på den hjemmeside der hedder sygehusvalg.dk og spørge hvordan jeg gør.

Jeg blev henvist til Riget d. 11 feb og har bare fået afvide at der kan gå op til 2 år før jeg kan komme ind.

Og det syntes jeg ikke rigtig jeg kan vente på.

Tusind tak skal i ha' for jeres svar.
__________________
A wise girl kisses, but doesn't love, listen but doesn't believe, and leaves before she's left..

- Marilyn Monroe
Camille er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvad er mine rettigheder? Lola78 Spørgsmål ang fleksjob 17 09-05-2013 23:58
Hvad er mine chancer for FP? Evaave Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 80 06-06-2012 22:00
Hvad gør jeg? Hvad er mine chancer? Suzy Jensen Alt det andet 7 17-06-2011 17:32
Hvad er mine muligheder. mrlart Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 12 03-04-2011 12:06
Hvad mon mine chancer er fruensvilje Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 19 24-04-2008 20:44




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:57.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension