K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-04-2011, 07:04   #41
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af c.l.e.o. Se meddelelser
L.S.
Vovse.

jeg skriver dagbog men min skrift er lige så slem som min stavning.Og så skriver jeg jo som jeg tænker-så det er lidt rodet og jeg er slem til at skrive noget dum i en kort bemærkning.Men det er sådanne jeg føler det..
Måske kunne du skrive din dagbog på pc'en, så er den også nem at sende i en mail.
M.h.t. de "dumme bemærkninger", hvis nu, at du skriver dagbogen på pc'en og så lige læser den igennem inden du sender den til jobkonsulent og sb, så kan du jo hurtigt slette de bemærkninger, som du evt. synes er dumme.

I min sidste afprøvning skrev jeg nogle stikord på en blok papir i løbet af dagen, og inden jeg gik i seng skrev jeg det så ind på pc'en, og kunne derfra sende det til sb og jobkonsulent i en mail.
Og skulle de risikere, at få det smidt væk, jamen så er det jo nemt at finde det igen.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-04-2011, 09:36   #42
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
jeg ville også det med stikord og så skrive ind,men det bliver lidt det samme ,når jeg først går igeng.

jeg har kun lært at sende en mail aner ikke hvordan man sætter dagbogen ind.
der er nok et skrive program på pc men jeg ved ikke hvodrdan man bruger det.

jeg har fået en til at lægge ansøgninger og andet på min pc men jeg kan ikke finde det mere,og den der ved at udød,jeg har enlig nu fået en genopdaterings dvd kørt ind på en ubs nøgle-så håber på min søn får tid til at ordne min pc for den mangler noget til at opdater med.så den kan snart ingen ting mere.
og det linux det er der ikke rigtig nogle der kan finde ud af at bruge og ordne.

Så sletter han vist det der er og opratter igen og kan han ikke så går der nok et stykke tid inden jeg er på igen

næ nu må jeg tage en dag af gangen,og så må de tage mig som jeg er - idag orker jeg ikke at komme ud afdøren syntes ikke mine piller virker idag,men jeg er da oppe og tager nok også afsted-iøvigt forsent at melde sig syg på denne tid skal gøres om morgen jo.jeg møder k 12.

tak for jeres støtte -og jeg ved jo godt hvad jeg ville sige til c.l.e.o. men det er som hun bare køre i tomgang -den indre kamp er igang den pligtopfyldene der aldrig har hørt andet end at hun klare alt og altid har levet op til det, og så hende er sider og tuder nu og siger hun kan ikke mere men endnu slæber hun sig afsted,på et tidspumt må en af dem vel vinde.
Jeg er nok bange for bægge gevinster.

God weekendt.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den

Sidst redigeret af c.l.e.o.; 01-04-2011 kl. 09:52.
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-04-2011, 22:00   #43
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Jeg er så træt - træt af det hele,denne her arbejdsprøvning er sempel hend helt hen i vejert.

Jeg har jo selv valgt at tage afsted på job -på det der skulle være min vile dag.

Kun fordi der er så meget der spøger i mit hovde.

Anden aktør har jo sagt at der er kontant hjælp hvis men ikke kan arbejde,derfor lavde jeg ikke så meget brok med den her genbrug,skulle bare ud og igang.men jeg tænker alligevel,vil de vælte mig helt af pinden nu..

Jeg har været ved lægen for jeg har fået flere smerter og er ulidelig træt,han siger,jeg får jo ikke fred selv om han sygemelder mig selv om det er det jeg nok havde best af.....Nej det ved jeg jo,så jeg slæber mig af sted,orker måske 1½ time,men lader mig pine 1 time mere,og nu også på vile dagen,idag har jeg kørt på 3 dage og er helt ud over mine granser -har nu så ondt i ryggen at bare det at trække vejrt dybt gør ondt plus alt det andet der knager.

Jvs har lige sagt der er jo ingen nedre granse for flex når men er på ledigheds ydelse atjeg må møde op det jeg kan,anden aktør siger kommer du ikke op i tid så er det ikke sikkert at arbejdsprøvningen bliver godkendt...

Nu skal der opfølgning på en af dagene der vil komme en eller to ud,så jeg er spændt på om de vil vride halsen om på mig-nej så nemt slipper jeg nok ikke.

Hvad har de tænkt sig,jeg gør hvad jeg kan jo...

Resutatet er at jeg er helt til rotterne af at tænke over om det her skal være mit liv frem over.

Nu må ingen tro at jeg kan finde på at gøre en ende på mit liv nej det tør jeg ikke ,det klare prasset i afprøvningerne nok at gøre med tiden.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den

Sidst redigeret af c.l.e.o.; 06-04-2011 kl. 22:07.
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-04-2011, 22:53   #44
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Pas på dig selv, c.l.e.o. - ingen giver dig yderligere tabt helbred tilbage!

Jeg ved godt, det er lettere sagt end gjort, men du må sige fra, FØR du når din grænse og ikke EFTER...lyder ikke godt, at du får øgede rygsmerter blot ved at trække vejret...
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-04-2011, 23:05   #45
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Jeg har været ved lægen for jeg har fået flere smerter og er ulidelig træt,han siger,jeg får jo ikke fred selv om han sygemelder mig selv om det er det jeg nok havde best af.....Nej det ved jeg jo,så jeg slæber mig af sted,orker måske 1½ time,men lader mig pine 1 time mere,og nu også på vile dagen,idag har jeg kørt på 3 dage og er helt ud over mine granser -har nu så ondt i ryggen at bare det at trække vejrt dybt gør ondt plus alt det andet der knager.
c.l.e.o. dette her er noget som du også skal skrive i din dagbog ..
Når du har nået grænsen og selvom der kun er gået 1½ time, så placerer du din bagdel på en stol ... og tager en laaaang slapper.. om det så bliver på ½ time eller mere..
Du bliver nødt til at passe på dig selv..... ♥

Ang dagbog.... har du ikke word på din PC ?
Og har du problemer med at sende dagbogen som en vedhæftet fil til din sagsbehandler, så vil jeg gerne guide dig igennem det....

Og anden aktør burde sgi selv på kontanthælp ...

Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2011, 07:00   #46
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Nej det jo det,jeg syntes jeg får et hak ned af bakke hver gang jeg har været i afprøvning.

Den med en lang slappe dur ikke der er dårlige cafe stole med små runde sæde og og to bukket rør til ryglæn.

Jeg syntes det er svært at passe på sig selv når der ikke er muligheder for at laver andet end at hænge tøj op og ratte bøgler/rykke tøjet på plads-folk tager det ud kikker og hænger det tilfældigt ind,og når der ikke er så meget at lave så kan man bare gå rundt og hænge det på plads,det ville måska heller ikke være så slemt hvis jeg var 10cm højer.

Nå, men det hjælper jo ikke om jeg så skrev en hel bog om det.Jeg må bare få det over stået,der findes da i hverfald ingen nye resurser i den her afprøvning.

Inat var jeg vogen flere gange på grund af ryg og skuldren,så ståd op 4.30. så der skal vist viles lidt inde jeg skal afsted igen-atter en dag ..
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2011, 09:30   #47
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af c.l.e.o. Se meddelelser
-har nu så ondt i ryggen at bare det at trække vejrt dybt gør ondt plus alt det andet der knager.
Mange mennesker trækker ikke vejret ordentligt ned i maven, prøv at mærke efter, om det er din mave eller din brystkasse, der hæver sig når du trækker vejret, det skal helst være maven eller begge dele.

Hvis man kun trækker vejret så brystkassen hæver sig kan det forværre rygsmerter, og hvis du så kun en gang imellem trækker vejret helt ned i maven, så vil det føles anderledes.

http://www.naturli.dk/naturli-viden/...bt-ned-i-maven

http://www.coach-design.com/Husk%20a...%20vejret.html
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2011, 10:03   #48
extra
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 782
Styrke: 14
extra er ny på vejen
en god ting er også at få lært at styre ens muskelkorset navnet lydet sjovt men er rigtigt google det lært spis nyd ryge det lad det blive din bibel

Citat:
har nu så ondt i ryggen at bare det at trække vejrt dybt gør ondt plus alt det andet der knager.
ja det er skam ikke sjovt at have det sådan.og ja måden man trække vejret på har en meget mere stor betydning end man lige troer
extra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2011, 13:22   #49
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lunasdatter Se meddelelser

Og anden aktør burde sgi selv på kontanthælp ...
Nemlig!

Så ka' de lære det, ka' de!
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2011, 19:09   #50
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Ja,men jeg trækker da vejert ordelligt ,er jeg bange for

Det bare for at muklerne op af ryggen var spændte og overanstrangt.

Jeg tog mine piller som jeg plejer idag,men tog så 2penopiler oven i en time før jeg skulle gå-der var ikke så meget at lave der inde , futtede rundti mit tempo,og så fik jeg besked på jeg godt kunne gå 10min før i dag.

Jeg har så vilet mig nogle timer ved at ligge og sappe tv - og så håber at jeg får en orgenlig natte søven,for jeg er godt nok udkørt adaa

Så skal jeg bare klare i morgen også,så har jeg udstået godt 3 uger af min straf for at være dårligt skruget sammen
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
kamp mod politi østerbro Politik og Samfund 0 24-02-2012 09:09
Så mangler vi bare en whistleblowerordning for juridisk spin i SDP-sager gunvor Skal kommuner ikke overholde loven? 3 30-12-2011 14:11
jeg mangler sushjer 1 Alt det andet 2 07-04-2011 20:28
Er det en umulig kamp? Ano Spørgsmål ang fleksjob 7 07-03-2009 01:14
22 års kamp buster Alt det andet 1 29-09-2008 18:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:07.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension