K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Læs her før du skriver > Hjælp til Forum Brug

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Hjælp til Forum Brug Her kan du skrive hvis der er nogle ting som du ikke kan finde ud af ang brugen af forummet.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-11-2012, 17:29   #1
Susanne S.
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 14-11 2012
Indlæg: 10
Styrke: 12
Susanne S. er ny på vejen
Boligydelse & ledige fleksjobbere

Jeg har et dumt spørgsmål: Er boligydelse kun for førtidspensionister/pensionister eller kan ledige fleksjobbere også søge den??
Jeg er blevet kontaktet af min sagsbehandler i dag, som afviser min ansøgning med begrundelsen, at jeg har en højere indtægt end kontanthjælpsmodtagere... Det irriterer mig voldsomt, at blive sammenlignet med kh, da jeg mener, at det er to forskellige grupper og derfor ikke skal beregnes på samme måde???

Ps. Hvis jeg har kvajet mig med at stille spørgsmålet her, så bær over med mig, da jeg er spritny her på k10 og ikke helt ved, hvordan jeg skal starte en streng op med mit spørgsmål..

Nu har jeg fundet ud af, hvordan man starter en tråd op...
Susanne S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2012, 17:32   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
ha ha ha det har du så ja...men det er absolut det forkerte sted du har oprettet den...

Dette er en hjælpe kategori....til hvordan man bruger forummet...og ikke til alle andre spørgsmål...

Jeg har svaret dig i den anden tråd hvor du stilte det samme spørgsmål...også med hensyn til hvordan du skal oprette nye tråde...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvor fan´ er de ledige fleksjobbere på Lolland mik16 Spørgsmål ang fleksjob 2 28-02-2011 17:51
Nye regler for ledige fleksjobbere? isteen Fremtiden for fleksjob og førtidspension 17 24-11-2010 21:16
Tusindvis fleksjobbere går ledige Stella Politik og Samfund 2 26-11-2007 19:30
Ingen ledige fleksjobbere???!!! Ifølge CHF zuza Politik og Samfund 1 16-10-2007 11:10
Risiko for flere ledige fleksjobbere zuza Fremtiden for fleksjob og førtidspension 3 24-05-2007 18:02




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension