K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Skal kommuner ikke overholde loven?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Skal kommuner ikke overholde loven? En af vores bruger phhmw føre en sej og lang kamp for at få gjort noget ved at kommunerne ikke overholder Retssikkerhedsloven § 3 stk.2. Følg hans kamp her kom evt med spørgsmål til phhmw

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-06-2010, 15:22   #11
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.743
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Jeg bukker og siger.....

Tak, for de rosende ord men det er nu ikke mig men Hejdien og Web der skal have tak for deres store arbejde med k10.

Hansemand, du skal lige vide at Hejdien og Web startede op med k10 for ca 5 år siden og på daværende tidspunkt forventede de, og ville blive glade, hvis der bare var 30 mennesker de kunne hjælpe.

Nu er vi over 5000 tilmeldte.....blomsten har foldet sig ud.

Derfor er det mig der siger tak for at jeg har fået lov til at have min tråd på forsiden. Fordi Hejdien og Web meget hurtigt opfattede hvor vigtig §3 stk.2 er

Sagsbehandlingsfrister: Imellem os er det et hårdt arbejde og kan nok ikke holde mit løfte alene. Derfor er min plan at når kræfterne slå til vil jeg fremstille en standard skrivelse til Statsforvaltningerne hvor jeg beder om 10 - 20 k10èr som så tager 5 klager ad gangen.

Så klager vi alle, på samme tid over alle de nævnte, på forsiden nævnte kommuner der ikke vil de handicappedes, arbejdsløses retssikkerhed.

Jeg samler kræfter og afventer lige Ombudsmandens afgørelse over Tårnby kommune. Jeg har udbedt mig tilladelse for personlig fremlæggelse af sagen, også over for socialminister Benedikte Kiær.

Her vil jeg have forklaring på hvorfor Statsforvaltningerne ikke gør brug af deres sanktioner inden for sociale lovovertrædelser.

Selv 14årige børn skal jo fremover straffes hvis ikke de følger loven.
Nyhavns resturanter modtager jo også bøder på 15.000 kr hvis de skriver "hjemmelavet" over en sur menu hvor råstofferne er købt, vacumpakket, fra Netto.

Mange hilsner
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Fejl i statusrapport Daffodill Hjælpemidler til handicappede 4 08-10-2010 00:08
statusrapport/ journalnotater mor2 Spørgsmål ang fleksjob 2 01-03-2010 00:52
svarfrister CHNEVIDE Alt det andet 3 25-08-2009 16:54
Statusrapport egen læge! iben Spørgsmål ang fleksjob 1 17-11-2008 11:54
Vedr.Statusrapport fra kommunen mus0025 Din historie 5 16-10-2008 18:17




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension