K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-02-2008, 04:38   #21
baldur
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 31-01 2007
Indlæg: 315
Styrke: 18
baldur er rigtig godt på vej
Hej Sanne

Jeg var ved læge forleden ,for at hører om det var mugligt at få en second opinon = en ny mr -scanning , af ryggen hvis mine rygsmerter bliver forværret når jeg starter på reva.
Vi fik en hyggelig snak om flexjob ,reva og førtidspension .: han sagde at det var ikke nok at mangle et ben ,hvis man skulle havde en førtidspension idag , det sætter tingene lidt i perspektiv .Hvis de 12 timers arbejde din sagsbehandler nævner er i et flexjob ,tror jeg at du meget kraftigt skal overveje at sige okay ,så er du da kommet så langt ,senere kan du så søge pension,

venlig hilsen baldur
baldur er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-02-2008, 09:12   #22
Skovgård
Elsker at være her på K10
 
Skovgårds avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2007
Lokation: Fyn
Indlæg: 72
Styrke: 17
Skovgård er ny på vejen
hey

Det med den unge alder, den fik jeg også at vide, men jeg har det på skrift i mit afslag.

og det siger i at de ikke må??

De virker fuldstændigt ligeglad med, det hele. ikke engang regler vil man sætte sig ind i., men det kan jo være at de har en anden dagsorden, who know´s
Skovgård er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-02-2008, 09:34   #23
Falco
Hvor skulle jeg ellers være
 
Falcos avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2007
Lokation: Hedensted
Alder: 52
Indlæg: 187
Styrke: 18
Falco er ny på vejen
Har også fået den med jeg var for ung da dejligt at få at vide, problemet opstod først da jeg så skulle ha råd og vejledning om ny uddannelse her ville jeg forhører mig ved nogle af alle de kloge mennesker som vejleder OS unge, men bob bob kunne jeg ikke få for jeg var da alt for gammel og ja hos jobcenterets vejledere kunne jeg heller ikke få hjælp for de måtte kun hjælpe arbejdsløse og det var jeg ikke da jeg var sygemeldt.

Med hensyn til Mr-scanning er der også Ciconia privat hospital i Århus, her har jeg fået lavet en rygundersøgelse og her de påpegede der var størrer skade end Give Rygcenter havde sat. Ham der kiggede på mig er også Speciallæge for arbejdsskadestyrelsen, har jeg siden hen fundet ud af.
Falco er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-02-2008, 09:48   #24
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
vedr speciallægeerklæring.
Det er en god ide at man sikre sig at lægen får stillet de rigtige spørgsmål, da lægen så har nemmere ved at besvare, hvad der er uforståeligt for kommunen, samt de huller der måtte være for helbredsmæssig afklaring.
vh popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-02-2008, 12:35   #25
sanne52
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2007
Lokation: aalborg
Indlæg: 58
Styrke: 17
sanne52 er ny på vejen
speciallægeerklæring

Hej alle.dejligt at få svar på mit spørgsmål Med hensyn til MR scanning, har jeg haft ringet til en klinik her i byen, og selv om jeg selv betaler SKAL jeg have en henvisning fra min læge.Men det kan være jeg skal uden for byen, lyder det til Jeg er 53 år så jeg er jo ikke ung mere Jeg kan blive nødt til at sige ja til de 12 timer, og det lyder heller ikke af meget,men feks. var jeg ude at handle i går i en time,og var ødelagt resten af dagen Men hvis det er det de mener jeg kan klare,må jeg jo melde mig syg hvis jeg ikke kan.Jeg har været i fleksjob, de sidste 2 år.
Mange hilsner Sanne
sanne52 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-02-2008, 13:44   #26
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af sanne52 Se meddelelser
Men hvis det er det de mener jeg kan klare:

Ingen kan jo råde dig om hvad du kan klare det ved du kun selv

Havde jeg i min egen sag lyttet til diverse jobkonsulenter, sagsbehandlere og andre mytedannere om at man skulle være på dødens rand og mangle både arme, ben og andet for at få tilkendt førtidspension, så havde jeg aldrig fået min sag startet og i sidste ende tilkendt pension.
Som udgangspunkt tror jeg det er en dårlig ide at sige ja til noget hvis man selv mener man ikke kan klare det, det er jo dig der skal leve med følgerne og ikke jobkonsulenten/sagsbehandleren.

Sidst redigeret af Hexi; 01-02-2008 kl. 14:26.
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-02-2008, 17:53   #27
Færselsuheld
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-01 2008
Lokation: Danmark :O)
Alder: 42
Indlæg: 155
Styrke: 17
Færselsuheld er ny på vejen
Helt ening Hexi, det er trods alt stadig vores liv ikke deres og de ville aldrig selv sige ja til det...
Færselsuheld er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-02-2008, 12:13   #28
sanne52
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2007
Lokation: aalborg
Indlæg: 58
Styrke: 17
sanne52 er ny på vejen
Hej.Det jeg mener med at jeg må tage det arbejde de mener jeg kan klare..... er at jeg ikke kan sige nej,for så mister jeg sygedagpenge.Men så er det jeg må melde mig syg hvis ikke jeg kan.Men de skulle selv prøve som i skriver
sanne52 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
klage over speciellægeerklæring nielsen69 Alt det andet 7 14-06-2012 18:29
neurologisk speciellægeerklæring nielsen69 Alt det andet 1 23-05-2012 20:09
Neurolog med piskesmæld-kendskab til udarbejd. af neurologisk speciellægeerklæring?? Anitadp Dit og Dat 7 13-01-2011 14:00
speciellægeerklæring hk12 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 22-07-2010 16:12




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension