K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-10-2009, 16:02   #11
dorthe76
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2009
Indlæg: 60
Styrke: 15
dorthe76 er ny på vejen
Question

Hej igen.
Jeg har endnu et spørgsmålNår nu min mand fra december og til april førsøgte at komme op i tid efter en fuld sygemelding og endte med at kunne klare tre timer om dagen, og han så indtil nu har arbejdet de 15 timer om ugen, har også været på revalideringscenter i 8 uger i prøve med arbejdstiden, udfaldet der var det samme med 15 timer om ugen. Kan kommunen så nu sige at nu skal han i 1 års virksomhedsrevalidering, for at øge hans timer Er det ikke blot tidsspilde, da han jo allerede af to omgange har forsøgt dette? Han er blevet pålagt dette, og afvist fleksjob indtil videre. men ankesagen kører jo så synes det er meget meget forvirrende det her

Hilsen Dorthe
dorthe76 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-10-2009, 16:26   #12
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg har en veninder der var udsat for nøjagtigt det samme, hun kom så aldrig op på den fulde tid og pt er de igang med at behandle hendes sag mhp førtidspension da hendes helbred blev så skadet at virksomheds revalideringen..


Hendes virksomheds revalidering stoppede da vi skrev en klage over den og vi dokumenterede at hendes helbred ikke var blevet bedre men værre og det endte med at hun flere gange under vejs måtte sygemelde sig under virksomheds revalidering ...


Jeg ville klart skrive et brev til hans sagsbehandler peg på de ting han allerede har være i gennem hvor han kun meget knebent har klaret sig op på 15 timer skriv hvor længe han har været hvert sted , peg på hvad det har haft af omkostninger for ham og skriv så at i stiller jer uforstående over for at når det nu flere gange er set at han ikke magter at komme over de 15 timer hvordan mener de så at det kan lade sig gøre i en virksomheds revalidering når der så kommer en virksomheds revalidering så klag over den med henvisning til hans helbred ...

Man kan godt anke en beslutning om en virksomheds revalidering men det kræver selvfølgelig at i har lægen med jer
  Besvar med citat
Gammel 08-10-2009, 16:35   #13
dorthe76
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2009
Indlæg: 60
Styrke: 15
dorthe76 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Jeg har en veninder der var udsat for nøjagtigt det samme, hun kom så aldrig op på den fulde tid og pt er de igang med at behandle hendes sag mhp førtidspension da hendes helbred blev så skadet at virksomheds revalideringen..


Hendes virksomheds revalidering stoppede da vi skrev en klage over den og vi dokumenterede at hendes helbred ikke var blevet bedre men værre og det endte med at hun flere gange under vejs måtte sygemelde sig under virksomheds revalidering ...


Jeg ville klart skrive et brev til hans sagsbehandler peg på de ting han allerede har være i gennem hvor han kun meget knebent har klaret sig op på 15 timer skriv hvor længe han har været hvert sted , peg på hvad det har haft af omkostninger for ham og skriv så at i stiller jer uforstående over for at når det nu flere gange er set at han ikke magter at komme over de 15 timer hvordan mener de så at det kan lade sig gøre i en virksomheds revalidering når der så kommer en virksomheds revalidering så klag over den med henvisning til hans helbred ...

Man kan godt anke en beslutning om en virksomheds revalidering men det kræver selvfølgelig at i har lægen med jer

Vi har lægen 100% med os! Så det er ikke et problem. Jeg har netop nu mailet til hans rådgiver og skrevet alt hvad jeg kunne finde på:-) Hun er jo egentlig heller ikke enig i afgørelsen om virksomhedsrevalidering, men det blev afgjort på et screeningsmøde hvor hendes anbefaling om et fleksjob blev fejet af bordet. Jeg håber snart der sker et eller andet for det holder han simpelthen ikke til igen min kære mand Jeg har også snakket med socialchefen i dag, han lovede at kigge på sagen på mandag, og der tager fagforeningen også fat i sagen!!

Sidst redigeret af dorthe76; 08-10-2009 kl. 16:36. Årsag: stavefejl
dorthe76 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Afgørelse Forsyg Alt det andet 2 25-07-2009 19:52
afgørelse søsser s Dit og Dat 8 29-06-2009 14:30
Afgørelse af §100 paula Dit og Dat 9 01-03-2009 00:25
ny afgørelse til mig anja At søge førtidspension 15 21-01-2009 21:08
afgørelse søsser s Alt det andet 4 22-08-2008 15:22




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:31.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension