K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-12-2008, 11:17   #11
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Hej Søsser

Du får lige et jule

Hvad blev der af det rummelige arbejdsmarked, der skulle være plads til alle.

Det er utroligt, at de for så få timer mere vil have en anden, har du talt med fagforeningen?

Som Hejdien skriver kan du evt. sygemelde dig og fuld forståelse herfra og så raskmelde dig til ferien.

Ønsker dig alt muligt held og en god jul alligevel

Suncil
Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2008, 16:49   #12
søsser s
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2008
Indlæg: 100
Styrke: 16
søsser s er ny på vejen
Hej med jer

Tusind tak for alle de søde ord og knuzzer fra jer.
Skæbnen vil at jeg at jeg faktisk har fået det af h.... til med min ryg, og bliver nød til at sygemelde mig i morgen, og søge læge og kiropraktor.
Jeg går til fagforeningen med sagen, jeg er ikke helt sikker på, at han har handlet lovligt, ved at ansætte mig midlertidigt der, og så gør stillingen til en fast stilling.
Den tidligere leder der var på stedet, have lovet en anden stillingen der hvis hun blev godkendt til fleksjob, så det er hans begrundelse for at jeg kun var ansat til d. 31.12, det skal så lige siges at hun ikke har søgt stillingen derude selvom hun nu er bevilliget fleksjob, så det er altså en hel 3 der har fået stillingen der.
Midt under min ansættelses samtale spørger min leder mig hvad jeg er for en person, og før jeg når at svare siger han, ja det skal jo ikke være nogen hemmelighed for nogen, at du har været herinde ved mig og grædt et par gange, jeg blev helt paf at han kunne finde på at sige det, så mine kollegaer fik det at vide, så han sagde til mig, at hans opfattelse af mig, var en person der have meget ondt af mig selv.(den ene gang var fordi jeg have det så skide ondt men alligevel var på arbejde, og anden gang pga en praktikant jeg have, der have gået til min leder og sagt at jeg ikke inddragede hende i arbejdet, efter at hun have været der i 4 dage, min leder vidste det ikke var korrekt men jeg fik ingen opbakning fra ham overhovedet.)

Har han da slet ikke tavshedspligt ??
Før jeg smækker døren derude, vil jeg fortælle hvordan han er,til nogen af mine kollegaer, at han på 10 år er og har været siden kone utro, med en af mine tidligere kollegaer som også er gift. Han har fået det af vide af hende mens jeg har været derude at jeg godt vidste at de have et forhold, er det derfor jeg skal på porten nu.
Jeg har ikke sagt det til et eneste menneske at jeg var bekendt med det, og heller ikke overfor ham sagt noget.
Er det tilladt at have omgang med sine ansætte på den måde, han er ikke leder for hende mere men har været det ?
Er det tilladt for mig at optage i skjul min sidste samtale med ham derude ??
Jeg vil bruge den til fagforeningen.
Jeg er måske hævngerrig nu, korrekt men han har fandme ikke behandlet mig fair, så det har jeg sgu heller ikke lyst til at være overfor ham mere.

søsser
søsser s er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-12-2008, 16:30   #13
søsser s
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2008
Indlæg: 100
Styrke: 16
søsser s er ny på vejen
Nå jeg kommer lige fra fagforeningen, og hun fortalte mig at jeg godt kunne optage i det skjulte, men at det ikke kunne bruges til noget hvis han ikke var bekendt med at jeg optog vores samtale.
Og så sagde hun til mig, se at kom videre, og vær glad for at du er sluppet af med ham som leder,at der have været så mange problemer mellem ham og de ansatte hvor han før har været leder, så nu vil jeg sgu prøve at vende den og juble over at jeg er sluppet af med et dumt svin til leder

God jul til alle her på k10 søsser
søsser s er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
købt hus på FP?? sandie86 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 18 17-11-2012 16:35
Er jeg købt eller solgt Høeg Spørgsmål ang fleksjob 12 01-07-2011 17:55
så er jeg vist solgt?? tusindblomst Spørgsmål ang fleksjob 3 29-05-2011 17:34
hvornår ved osten, at den er købt V_Brask Alt det andet 3 02-01-2010 01:01
Købt eller Solgt?? Skal jeg gine eller gæde? Rikke H Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 29-01-2008 02:15




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:44.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension