K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-06-2008, 21:47   #21
Sommer
Hvor skulle jeg ellers være
 
Sommers avatar
 
Tilmeldingsdato: 24-02 2008
Indlæg: 195
Styrke: 17
Sommer er ny på vejen
Ja det er godt nok surt.

Helt korrekt: Jeg tror heller ikke de kan læse. Hvorfor skulle det være nødvendigt, når de alligevel på forhånd har bestemt sig for hvad patienterne fejler.
Det er da godt nok et underligt syn at have på kvinder.

Håber din sag får en god behandling fremover.

Mvh. Sommer
Sommer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-06-2008, 21:55   #22
Neurosmølf
Ved at flytte ind på K10
 
Neurosmølfs avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-11 2007
Indlæg: 553
Styrke: 19
Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10
Ak, hvor gør det mig ondt for Dig at høre Udstødte
Han lyder helt bestemt som en der af mangel på viden søger forklaring i TERM modellen, stakkels tåbe...Den giver bare læger en undskyldning for ikke at kunne/gide finde ud af hvad deres patienter fejler, her lyder det som om det bare er en rutine indkassering fra en velvillig kommunekasse, som derefter handler helt malplaceret på en læges måske bevidste inkompetence...

Lad ham praktisere på Christiansborg i deres interne helbredsordning, så skal i bare se forandring...

mvh Nøvsen ( får kvalme af TERM, måske er jeg gravid ?? )
Neurosmølf er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-06-2008, 21:59   #23
Den udstødte
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2008
Lokation: Vesthimmeland
Indlæg: 278
Styrke: 16
Den udstødte er ny på vejen
Mon dog.......

Citat:
Oprindeligt indsendt af Sommer Se meddelelser
Ja det er godt nok surt.

Helt korrekt: Jeg tror heller ikke de kan læse. Hvorfor skulle det være nødvendigt, når de alligevel på forhånd har bestemt sig for hvad patienterne fejler.
Det er da godt nok et underligt syn at have på kvinder. Ja - han ligenede nu ikke en der var til mænd......så det er underligt. Måske havde han problemer med sin mor.......

Håber din sag får en god behandling fremover.

Tak sommer, det håber jeg også - men tør desværre ikke tro på det

Mvh. Sommer
Tak for din støtte

Den Udstøde
Den udstødte er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-06-2008, 22:02   #24
Den udstødte
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2008
Lokation: Vesthimmeland
Indlæg: 278
Styrke: 16
Den udstødte er ny på vejen
Tåber.....

Citat:
Oprindeligt indsendt af Neurosmølf Se meddelelser
Ak, hvor gør det mig ondt for Dig at høre Udstødte
Han lyder helt bestemt som en der af mangel på viden søger forklaring i TERM modellen, stakkels tåbe...Den giver bare læger en undskyldning for ikke at kunne/gide finde ud af hvad deres patienter fejler, her lyder det som om det bare er en rutine indkassering fra en velvillig kommunekasse, som derefter handler helt malplaceret på en læges måske bevidste inkompetence...

For mig at se, så er det som "tåben" foretager sig, som du skriver en rutine af indkassering fra velvillige kommuner - der ønsker en bestemt læge, med en bestemt holdning, skal udtale sig.

Lad ham praktisere på Christiansborg i deres interne helbredsordning, så skal i bare se forandring...

Det kunne fandme være dejligt - undskyld sproget.

mvh Nøvsen ( får kvalme af TERM, måske er jeg gravid ?? )
Det er dejligt, når der er nogen til at trøste. til dig.

Den Udstødte
Den udstødte er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-06-2008, 22:50   #25
afrodite
Elsker at være her på K10
 
afrodites avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2007
Indlæg: 79
Styrke: 18
afrodite er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Den udstødte Se meddelelser
Okay, så må vi se hvordan det går med dig, jeg håber at du er mere heldig end jeg..... jeg har modtaget speciallægeerklæringen allerede i dag - det var i går eftermiddags jeg var til undersøgelse, så det er hurtigt. På trods af, at han havde fået tilsendt diverse kopier (det havde kommunen sendt med), så har han tilsyneladene ikke kigget i dem. Han skriver, at der ikke er nogen lægelige fund at der skulle igangsættes socialmedicinsk behandling Det er utroligt, at der smides penge ud til den slags.

Jeg ser om jeg kan finde din tråd.


Den Udstødte
Hej den udstødte,

Sikke noget.

Det lyder som om den speciallægeerklæring er skrevet på forhånd eller også har manden ikke øjne i hovedet. Det med sko og sokker..er da helt hen i vejret..

Jeg er ikke så meget inde i hvad man evt. kan gøre i sådan en situation, men det jeg har fået at vide er, at du skal sørge for at få en second opinion - dvs. en anden reumatologs/fagpersons mening - HURTIGST MULIGT.

Fordi så længe du har hans erklæring stående - så er det den som kan tælle for det mæste. Dvs. indtil der kommer en anden fagperson ind og mener noget andet.

Prøv at kontakte en anden reumatolog og hør, hvad du kan gøre.
Du kan så sige til kommunen du har talt med en anden fagperson vedr. en ny undersøgelse. og du gerne vil have en second opinion. Da du ikke kan acceptere denne læges erklæring.

Hvis du kan overskue det prøv at læse kurttrolds tråd om psykiateren
Eva Blach - det giver mega stof til eftertanke..

Jeg ved godt, at man bare ikke har hverken kræfter eller overskud til at kæmpe hele tiden, når man er syg..Men prøv og se om du kan finde overskudet og klag over denne læges udtalelser/erklæring..

Jeg er nu meget mere spændt på, hvordan min undersøgelse kommer til at gå i næste uge...

Håber det bedste for dig.

Mange hilsner
afrodite
afrodite er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-06-2008, 20:33   #26
Den udstødte
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2008
Lokation: Vesthimmeland
Indlæg: 278
Styrke: 16
Den udstødte er ny på vejen
Thumbs up Overskud

Citat:
Oprindeligt indsendt af afrodite Se meddelelser
Hej den udstødte,

Sikke noget.

Det lyder som om den speciallægeerklæring er skrevet på forhånd eller også har manden ikke øjne i hovedet. Det med sko og sokker..er da helt hen i vejret..

Jeg er ikke så meget inde i hvad man evt. kan gøre i sådan en situation, men det jeg har fået at vide er, at du skal sørge for at få en second opinion - dvs. en anden reumatologs/fagpersons mening - HURTIGST MULIGT.

Fordi så længe du har hans erklæring stående - så er det den som kan tælle for det mæste. Dvs. indtil der kommer en anden fagperson ind og mener noget andet.

Nu ligger landet sådan, at der faktisk er to reumatologer der kigget på mig tidligere...... de er ikke enige med ham - men det vælger kommunen, at se bort fra.


Prøv at kontakte en anden reumatolog og hør, hvad du kan gøre.
Du kan så sige til kommunen du har talt med en anden fagperson vedr. en ny undersøgelse. og du gerne vil have en second opinion. Da du ikke kan acceptere denne læges erklæring.

Hvis du kan overskue det prøv at læse kurttrolds tråd om psykiateren
Eva Blach - det giver mega stof til eftertanke..

Jeg har været inde på den tråd - det er ganske forfærdeligt, hvad der foregår i dagens Danmark

Jeg ved godt, at man bare ikke har hverken kræfter eller overskud til at kæmpe hele tiden, når man er syg..Men prøv og se om du kan finde overskudet og klag over denne læges udtalelser/erklæring..

Overskud har jeg ikke meget af, men jeg er jo nødt til at kæmpe for min ret og ikke mindst for at undgå, at blive tromlet totalt. Jeg talte med min fys. om det i går. Han siger, at jeg skal klage over lægens udtalelse - dels til ham selv, men også til kommunen - og det skal være straks siger han. Han synes, at jeg skal bruge min advokat til det. Så jeg er igang med, finde dokumenter frem og skal efterfølgende igang med et brev til advokaten........


Jeg er nu meget mere spændt på, hvordan min undersøgelse kommer til at gå i næste uge...

Håber det bedste for dig.

Mange hilsner
afrodite
Jeg er også spændt på hvordan din undersøgelse kommer til at gå - ønkser for dig, at det bliver en go' oplevelse for dig, og at det er en saglig vurdering.


I dag modtog jeg desuden aktindsigt fra kommune - der mangler flere lægelige udtalelser - dem skal jeg ha' sendt til dem, så kan det være at de ser lidt anderledes på sagen - men det tror jeg nu ikke......

Den Udstødte
Den udstødte er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2008, 11:04   #27
Kjersti
Hvor skulle jeg ellers være
 
Kjerstis avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-06 2008
Lokation: Midtsjælland
Indlæg: 177
Styrke: 16
Kjersti er ny på vejen
Hej til den udstødte..

Hvor jeg føler med dig.. er nøjagtig det samme igennem, dette man blir budt fra kommunens side, er ikke for sarte sjæle..
Man burde stå sammen og gå i medierne.. tænk sig de for penge for og bruge en masse unødig tid.. i mine øjne er de noget af det mest ukompentente mennesker jeg har mødt..

Tusinde af varme hilsner fra Kjersti
Kjersti er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2008, 12:44   #28
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
ja, de udtalelser de forskellige skriver får stor betydning for os som er syge. oveni tager kommunen kun brudstykker ud af rapporten og bruger det som bedst kan bruges imod den syge borger.
bl.a har jeg fået tilkendt mig et overforbrug af medicin som nok er skyld i mine smerter. og jeg har da aldrig spist mere medicin end lægen har angivet. så måske burde jeg bede om et bevis for hendes påstand. iøvrigt var hun en neurolog som kommunen havde udbedt igennem medicinsk testcenter.
men jeg må I min klage jeg er ved at brygge på til min sagsbehandler indføje småbrok over de udtalelser fra de to neurolog og neuropsykolog jeg har været til.
Det er godt nok skræmmende, at ens smerter og sygdom bliver ignoreret.
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2008, 13:14   #29
Mai-Britt
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Mai-Britts avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2007
Lokation: glostrup
Alder: 58
Indlæg: 434
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
Mai-Britt er ny på vejen
hej udstødte


Til en anden gang så husk at optage din samtaler, jeg har i dag harft besøg af en psykolog og den samtale optog jeg også, da jeg er træt af at når man sidder i samtale ned de forskellige læger så siger de et og når man så for papiren fra dem så står der noget andet, Jeg har også en god fornemmels for min samtale i dag men, nu vil jeg lige vente og se hvad der står på papiret.

Det var også en psykolog som kommune havde betalt nu mangler jeg bare en samtale med den læge som de også har bestilt og den samtale optager jeg også og så skal jeg til rundbordsamtale i August, og den optager jeg også selvom at mine egen læge er med som min bisidder.

TROR IKKE LÆNGER PÅ LÆGER OG SOCIALRÅDGIVER

Mai-Britt det skal mærkes at vi lever
Mai-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2008, 19:22   #30
Den udstødte
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2008
Lokation: Vesthimmeland
Indlæg: 278
Styrke: 16
Den udstødte er ny på vejen
Red face Inkompetente sagsbehandlere

Citat:
Oprindeligt indsendt af Kjersti Se meddelelser
Hej til den udstødte..

Hvor jeg føler med dig.. er nøjagtig det samme igennem, dette man blir budt fra kommunens side, er ikke for sarte sjæle..
Man burde stå sammen og gå i medierne.. tænk sig de for penge for og bruge en masse unødig tid.. i mine øjne er de noget af det mest ukompentente mennesker jeg har mødt..

Du har fuldstændig ret, de fleste sagsbehandlere er en flok inkompetente, arrogante og uvidende personer......... UFF Næh, det er bestemt ikke for sarte sjæle - men med den behandling bliver man sart og sårbar.
Tusinde af varme hilsner fra Kjersti
Tak for de varme hilsner - det er dejligt

Den Udstødte
Den udstødte er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Spørgsmål ang. Glen Gorm Rasmussen (bla. læge i reumatologi) onmyway Alt det andet 10 04-04-2014 13:57
Glen Gorm Rasmussen + Sygedagpenge stop Damgaard Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 4 18-12-2012 22:05
Glen Gorm rasmussen modic Alt det andet 0 31-10-2012 07:48
Psykiater Alice Rasmussen SansPareil Alt det andet 9 22-05-2012 15:33
TERM-overlæge Claus Rasmussen Tante Ana Det er da strengt ! 21 11-11-2008 17:09




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension