K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-10-2018, 14:38   #1
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
DR søger folk der har været udsat for mistanke om socialbedrageri

Jeg har modtaget denne.

Kære admin,
Jeg er journalist i DR Nyheder og arbejder på en historie om kommunernes brug af forskellige teknikker i forsøget på at opspore socialt bedrageri.
I den forbindelse er jeg meget interesseret i at komme i kontakt med mennesker, der har oplevet at være under mistanke for social bedrageri og som kunne være med til at sætte ord på, hvordan det føles at blive mistænkt.

Ville du eventuelt kunne hjælpe med at dele denne forespørgsel her i forummet?

Jeg kan kontaktes på mail: [email protected] - til en helt uforpligtende snak.

Mvh
Jakob Skaaning
DR Nyheder
————————

Så har du været udsat for mistanke om socialbedrageri og har lyst til at dele dine tanker om hvordan det var.....ja så kontakt Jakob fra DR på ovenstående mailadresse..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2018, 16:42   #2
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Det viser så igen hvor vigtig k10 er.
__________________
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2018, 18:13   #3
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.676
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Jeg sender følgende til DR journalist Jakob Skaaning

Må Kommunen "STALKE" og/eller overvåge en borger ?

http://www.k10.dk/showthread.php?t=34695

Hvor sidste indlæg netop er lagt ind:

https://fagbladet3f.dk/artikel/pensi...ndes-loebe-app

Skjulte videooptagelser, oplysninger fra løbe-app og billeder fra motionsløb er blandt de metoder, AP Pension tyede til, da de mistænkte kunde for forsikringssvindel. Nu mister kvinden halvdelen af sin udbetaling.

http://www.k10.dk/showpost.php?p=366269&postcount=109

phhmw

Som endnu engang viser, hvor mange journalister, politikere, embedsmænd, narkocentre præcis ved, hvor de mange dokumenterede informationer findes.

www.k10.dk

Altid bliver alle modtaget med åbent sind og fakta med dokumentation.

www.k10.dk

Og, nu lukker vi snart af for 13 års erfaringer, som så mange borgere har haft glæde af.
Jeg ønsker mig en løsning i julegave.

Hilsen Peter
phhmw er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:04.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension