K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-01-2016, 18:21   #1
dds
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 25-03 2010
Indlæg: 117
Styrke: 15
dds er ny på vejen
Ansøgning til at tage pension til udlandet?

Hej,

Jeg fik afslag til min ansøgning at tage pension til udlandet fra Udbetaling Danmark, kan man søge noget på ny hos myndigheder i Udbetaling Danmark hvis man har fået afslag til samme sag? Fik glemt at klage..

Sidst redigeret af dds; 13-01-2016 kl. 18:37.
dds er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-01-2016, 18:30   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Man kan altid ansøge på ny....men om afgørelsen er den samme eller ej...ja det kan vi ikke fortælle dig...slet ikke når man ikke ved hvorfor de i første omgang har nægtet dig at tage din pension med til udlandet...

Hvad er årsagen til at de har nægtet dig at tage pensionen med til udlandet...og hvornår er dette afgjort...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-01-2016, 18:43   #3
dds
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 25-03 2010
Indlæg: 117
Styrke: 15
dds er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Man kan altid ansøge på ny....men om afgørelsen er den samme eller ej...ja det kan vi ikke fortælle dig...slet ikke når man ikke ved hvorfor de i første omgang har nægtet dig at tage din pension med til udlandet...

Hvad er årsagen til at de har nægtet dig at tage pensionen med til udlandet...og hvornår er dette afgjort...

Årsagen er at jeg har ikke nok beskæftigelse, og bopael her i landet, det blev afgjort i begyndelsen i sidste år :-)
dds er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-01-2016, 19:52   #4
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det er nok mig der er total fattesvag...for jeg forstår slet ikke...

Er der et krav om at du skal have beskæftigelse...når du får førtidspension...øhh...

Ang bopæl...bor du ikke her i landet nu...

Uanset hvad så ville jeg søge på ny hvis jeg var dig...og skulle det blive samme afgørelse ja så bør du klage inden for tidsfristen..

Jeg må hellere lade andre svare dig videre...da min hjerne er gået helt i sort på det her spørgsmål..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-01-2016, 22:22   #5
dds
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 25-03 2010
Indlæg: 117
Styrke: 15
dds er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Det er nok mig der er total fattesvag...for jeg forstår slet ikke...

Er der et krav om at du skal have beskæftigelse...når du får førtidspension...øhh...

Ang bopæl...bor du ikke her i landet nu...

Uanset hvad så ville jeg søge på ny hvis jeg var dig...og skulle det blive samme afgørelse ja så bør du klage inden for tidsfristen..

Jeg må hellere lade andre svare dig videre...da min hjerne er gået helt i sort på det her spørgsmål..

Nej, man skal ikke være i beskæftigelse når man har førtidspension og vil gerne tage sit pension med til udlandet - men til gengæld man skal have i baggagen et antal år som arbejdende her i landet - i min tilfælde ( >= 1 år) , og bestemt antal år man har været boende her i landet (>=15), men du må ikke hænge mig på dette - regler omkring denne emne bliver ændret næsten 24/7..

Sidst redigeret af dds; 13-01-2016 kl. 22:27.
dds er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-01-2016, 22:29   #6
Akvamarin
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 2.104
Styrke: 15
Akvamarin er ny på vejen
Så du er brøkpensionist?
Akvamarin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-01-2016, 22:33   #7
dds
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 25-03 2010
Indlæg: 117
Styrke: 15
dds er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Akvamarin Se meddelelser
Så du er brøkpensionist?

Jo, det er jeg.
dds er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension