K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-08-2009, 15:14   #11
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Tak Stella.

Ja, måske er indvandrerpigerne glade for 24 års reglen, men som Stella skriver, den ramte mange, der ikke skulle tvangsgiftes.

Men DF fik da penge til at istandsætte Jellingestenen.
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2009, 15:22   #12
Tobeka
Føler sig hjemme på K10
 
Tobekas avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2007
Lokation: Ballerup
Alder: 67
Indlæg: 35
Styrke: 18
Tobeka er ny på vejen
Denne udtaelse er en UPS..
Jeg har stemt DF 3x "ikke flov over det" men da min ryg knækkede, havde jeg læst og fulgt meget med på denne side hvis jeg skulle havne i samme problemer som der omtales her, men var heldig alt gik efter bogen. men nå!!!
jeg er nået der til at ved næste valg, står jeg i et dumt dillemma, ska jeg stemme venstre for at VI ka få det bedre eller ska jeg stemme højre, inderstinde har jeg taget valget, det drejer som om min datters fremtid og evt et barnebarn. og hun bør have lov til at gå på gaden, og være den hun er, uden at føle bange.....................
Så ja jeg stemmer nok DF en gang til, man kan sige hvad man vil MEN DF har ikke flertallet, så et hvert lille skridt de ka få indflydelse i tager de, de er ikke flertallet i den siddende regering men en vægt der prøver at påvirke V og K..
Dette er ikke starten ppå en debat vedrørende mine holdninger.
da jeg for god vendskab skyld undgår at diskutere, Politik, moral og tro..........
eftersom disse ting er ens private holdninger.
Knuzzzzzzzzzzz til alle
Tobeka er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2009, 16:00   #13
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Stella Se meddelelser
Alt det her har DF gjort ...og det kan I da ikke mene er så vidunderligt vel...det er skrevet af en jeg kender og jeg kopierer det ind ...har svært ved at huske alle de forringelser VK sammen med O har lavet og det er ikke til jeres eller vores fordel jeg taler om alle de forskellige som i selv kan læse her ...og det er kun en lille del af den totale liste ...den er lang.



VELBEKOMMEN ...det er en illusion at DF skulle have gjort noget godt overhovedet...og 24 års reglen er diskriminerende da den går ud over en masse mennesker der ikke har noget med det at gøre !!!

Og at tro at man går ind for alt det L...der sker i Islam ...bare fordi man ikke går ind for DF ...er noget værre vrøvl.
hvad ska' jeg sige? ... nu venter jeg spændt på at se DF tilhængernes liste der vil afballancere alle disse negative tiltag, med min. lige så mange gode for det sociale DK

Jeg synes det er utroligt, at nogen mennesker bevidst lader sig rive med at DF's politik... det eneste det lader til at man fokuserer på, er at de hamrer løs på invandrerne hele tiden.... men hvad... det er jo også sådan DF fungerer;

"Skid på alt andet politisk, bare vi får vores invandrerpolitik igennem!", lader til at være den "hemmelige agenda"... hvis man så for f...... bare kunne stå ved sine gerninger, og indrømme, at man ikke er hverken de ældres, svages, eller socialt udsattes parti, men bare et invandrer-hetz-parti, så ville det være til at acceptere...
  Besvar med citat
Gammel 24-08-2009, 16:00   #14
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Maj-Britt Se meddelelser
Tak Stella.

Ja, måske er indvandrerpigerne glade for 24 års reglen, men som Stella skriver, den ramte mange, der ikke skulle tvangsgiftes.

Men DF fik da penge til at istandsætte Jellingestenen.
Jo men sådan er politik. Man kan ikke forvente at alle bliver tilfredse. Hvad der er skide godt for naboen, kan være noget møg for mig. Men sådan er dét!

Det vigtigste i den debat, må være at INGEN skal tvinges ud i et tvangsægteskab! Og at der blev sat en stopper for det.

At reglens så også rammer uskyldige er jo beklageligt. Men sådan noget foregår jo allevegne, selv i lufthavnene er vi alle under mistanke som værende terrorister, og skal gennemgå mange ting, før end vi kan rejse fortsat.

Sådan har det altid været, nogle få skaber røre, og den bredde befolkning må tage omvejen.....det kommer vi aldrig til livs, uanset regering.

Men hellere have nogle lykkelige par der elsker hinanden over alt på jorden, og som desværre må tage en omvej i deres ægteskablige lykke. End at unge piger skal tvangsgiftes med mænd de aldrig har mødt, eller som skal tvangsgiftes blot for at ægtefællen kan få ophold......

Vi er jo desværre ikke kongelige der kan finde partnere i udlandet der automatisk for statsborgerskab så snart ringen er sat på fingeren.....

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2009, 16:23   #15
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Razmo Se meddelelser
hvad ska' jeg sige? ... nu venter jeg spændt på at se DF tilhængernes liste der vil afballancere alle disse negative tiltag, med min. lige så mange gode for det sociale DK

Jeg synes det er utroligt, at nogen mennesker bevidst lader sig rive med at DF's politik... det eneste det lader til at man fokuserer på, er at de hamrer løs på invandrerne hele tiden.... men hvad... det er jo også sådan DF fungerer;

"Skid på alt andet politisk, bare vi får vores invandrerpolitik igennem!", lader til at være den "hemmelige agenda"... hvis man så for f...... bare kunne stå ved sine gerninger, og indrømme, at man ikke er hverken de ældres, svages, eller socialt udsattes parti, men bare et invandrer-hetz-parti, så ville det være til at acceptere...
Gudved om der FINDES en modspilsliste til Stellas?

Men uanset politisk holdning, så sidder man da og krøller tæerne sammen, når man ser hvordan flere og flere unge indvandre opføre sig med bilafbrændinger, skud og spark mod politiet, stenkast efter uskyldige mennesker på motorvejene osv. De bidrager jo ikke just til forståelse og kærlighed i befolkningen, men bliver vedvarende ved med at smide brænde på bålet.

Mine børns Far - araber - oprindeligt fra Libanon, er helt bestyrtet over det der foregår og spår DF et kanonvalg næste gang, fordi ballademagerne gør folk utrygge og DF er de eneste der ønsker dem af H******til.
Så de spiller jo også selv deres kort helt forkert! Og man undres da over, hvorfor de gør det.....
Samtidig er deres opførsel medvirkende til, at mine børns Far, kan mærke hadet fra danskerne, på trods af, at han aldrig har gjort noget galt, altid har arbejdet og er fuldt ud integreret. Men han har jo et udseende der gør, at folk ikke ved hvor de skal plasere ham og måske frygter ham en smule. Han siger han kan mærke forskel på før og nu!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2009, 16:24   #16
Tobeka
Føler sig hjemme på K10
 
Tobekas avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2007
Lokation: Ballerup
Alder: 67
Indlæg: 35
Styrke: 18
Tobeka er ny på vejen
når man ikke ka snakke pænt til hinanden, og ønsker en diskution for diskutionens skyld, så er man godt nok derude hvor man, er så barnlig "AT JEG VIL HAVE RET"
acepter dog at andre mennesker har måske andre holdninger........................
Hverken jeg eller andre skal! eller tvinges til at forsvare dem.........
Acepepter det.. nogen har sine andre har deres, det er det, der livet gør vidunderligt
;0)
Tobeka er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2009, 16:30   #17
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Du har ret Tobeka!

Vi er alle sammen produkter af de valg vi har truffet og de erfaringer vi har gjort os. Derfor er der ikke to der er ens. Hvad JEG ved og JEG har set og erfaret, kan være meget forskelligt fra hvad DU ved, og har set og erfaret.....

Selv synes jeg nu altid jeg diskuterer i en sober tone med respekt for andres meninger. Også selv om jeg ikke er enig, men også når jeg ER enig.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2009, 16:38   #18
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tobeka Se meddelelser
acepter dog at andre mennesker har måske andre holdninger........................
Hverken jeg eller andre skal! eller tvinges til at forsvare dem.........
;0)
Man kan jo så undre sig over du skriver i et emne der hedder modstandsbevægelse mod DF...
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2009, 16:44   #19
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Man skal nok passe på med at konkludere hvad brugere må skrive, og ikke må.

Jeg håber da fleksere fortsat skriver i tråde om førtidspensionsiter, og førtidspensionister i tråde om kontanthjælpsmodtagere osv.

Og modstandsbevægelse mod DF, er vel også til åben debat, for eller imod??

Stellas lange smørre er jo også noget hun har sakset fra en æld gammel sol debat fra 2005, men derfor kan den jo godt vække glæde og begejstring hos nogen som måske aldrig har læst det før. Og det skal der bestemt også være plads til!! Omend der er løbet meget vand i stranden siden....

Sidst redigeret af Ninja; 24-08-2009 kl. 16:47.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2009, 17:00   #20
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Man skal nok passe på med at konkludere hvad brugere må skrive, og ikke må.
Det er jo så din udlægning... men det var faktisk ikke det jeg skrev...

jeg skrev at man kunne undre sig over hvorfor en DF vælger skriver i et emne der hedder modstandsbevægelse mod DF... hvis grunden ikke netop er at forsvare DF...eller sin holdning...
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:53.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension