K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-07-2012, 08:16   #61
Fiselback
Synes godt om👍🏻
 
Fiselbacks avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-06 2007
Lokation: Danmark
Alder: 63
Indlæg: 127
Styrke: 17
Fiselback er ny på vejen
http://www.youtube.com/watch?v=bc-4wogFTgg
Fiselback er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-07-2012, 14:47   #62
Evaave
Hvor skulle jeg ellers være
 
Evaaves avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2009
Lokation: København
Indlæg: 169
Styrke: 15
Evaave er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Eva, har du en bisidder med ved dine møder? Det bør du måske have, jeg er lige igen "begyndt" på det samme. Min sag trækker også i langdrag, men det bliver den jo hellere ikke kortere af, så hvem der er eksperter i hvad ved jeg altså ikke..
jeg har hat bisidder med de sidste 3 år i form af min støttekontaktperson og de sidste møder også med en børnesagkyndig for at belyse, hvor meget det påvirker min familie at jeg kastes rundt, som jeg gør.

Nu har jeg så oven i det også fået en bisidder fra SIND.

Kan fornemme at wattar er godt, hvis man har angst og den slags. Jeg har allerede været i et længere forløb for mange år siden, da jeg også lider af angst, og jeg må sige, at dette har hjulpet mig enormt sidenhen, så jeg kan ikke se fidussen i at jeg skal trænes mere i det, da jeg allerede har rigtigt godt styr på min angst.

Jeg lider af ADD og borderline og det er de 2 diagnoser, der dominerer min hverdag meget tungt. Jeg tager ikke længere medicin grundet bivirkninger og jeg har også modtaget psykolg og psykiater behandlinger i forhold til de diagnoser, men det har ikke gjort en forskel.

Jeg vil meget gerne deltage i et wattar forløb, hvis det er med henblik på min ADD og borderline, men hvis de ikke kan hjælpe med det og har kompetencer indenfor det, så er det jo omsonst med så meget andet kommunen har sendt mig ud i.

Er ked af at jeg fik oprettet en tråd med wattar, tænker bare at det ikke har noget med det her at gøre direkte, men det har det jo så alligevel
Evaave er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-07-2012, 14:50   #63
Evaave
Hvor skulle jeg ellers være
 
Evaaves avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2009
Lokation: København
Indlæg: 169
Styrke: 15
Evaave er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af vendborg Se meddelelser

Ja det er mega skræmmende, der er også andre årsager til at jeg ikke ønsker at tage denne medicin udover mine bivirkninger, men det er vel held i uheld, at jeg rent faktisk ikke kan tåle det, for ellers var jeg blevet "tvunget" til det af kommunen..eller nåh nej, det må de jo ikke, men de må gerne sige; at så kan vi ikke se at du samarbejder og så er det jo svært at hjælpe dig - jesus kristus
Evaave er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-07-2012, 14:51   #64
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Til oplysning...
Jeg har lagt de to tråde sammen så alle svar er at finde i denne tråd...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-07-2012, 23:29   #65
Evaave
Hvor skulle jeg ellers være
 
Evaaves avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2009
Lokation: København
Indlæg: 169
Styrke: 15
Evaave er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Til oplysning...
Jeg har lagt de to tråde sammen så alle svar er at finde i denne tråd...
Tusind tak
Evaave er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-07-2012, 16:13   #66
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Evaave Se meddelelser

Jeg blev så ringet op af beskæftigelses og integrationsforvaltningen(BIF).

Jeg blev spurgt om hvilke punkter i min klage der var de mest springene for mig. Skal lige sige, at jeg blev noget overrasket over at blive ringet op og var selvfølgelig helt uforberedt.
Det med fedt fremhævede, Eva, undrer mig meget...

...du bør ha' et skriftligt svar!

Forstår så, at det får du delvist af flere omveje...

...insistér fremover på skriftlige svar, også så du altid kan dokumentere de faktiske forhold.
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-08-2012, 20:43   #67
Sanne33
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-06 2012
Indlæg: 38
Styrke: 12
Sanne33 er ny på vejen
Evaave,må jeg få navnet på din bisider,har selv siddet og kigget på Sinds hjemmeside og det vil da være rart med en anbefaling,så det ikke bare virker som en lang liste
Sanne33 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Jeg er grædefærdig!! Tullepigen90 Hjælpemidler til handicappede 8 18-10-2012 14:09
Fra JA til førtids til NEJ (langt indlæg) nkrogk Din historie 6 16-08-2012 21:06
Grædefærdig ! Physen Alt det andet 35 12-04-2010 12:24
HMS syg og syltes(undskyld langt lidt rodet indlæg) Tzari Spørgsmål ang fleksjob 11 06-06-2009 08:53
Fik afslag idag... er grædefærdig.. frhansen Spørgsmål ang fleksjob 47 22-08-2008 21:23




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension