K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-04-2014, 13:42   #1
popia
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2013
Indlæg: 18
Styrke: 12
popia er ny på vejen
hvad med penge i påsken?

Hvad får jeg udbetalt når jeg er i fleksjob og min arbejdsplads er lukket i påsken.?? skal jeg selv gøre noget.
popia er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-04-2014, 15:32   #2
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
så skal du enten bruge dine ferie penge eller have ledighedes ydelse, det skal du søge ved kommunen
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-04-2014, 16:19   #3
sannemus
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2009
Lokation: Odense
Alder: 61
Indlæg: 382
Styrke: 15
sannemus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af popia Se meddelelser
Hvad får jeg udbetalt når jeg er i fleksjob og min arbejdsplads er lukket i påsken.?? skal jeg selv gøre noget.
Hvad står der i din ansættelseskontrakt?

Hvis du er ansat som funktionær får du fast løn på helligdagene, hvor du ikke kan bruge feriedage..hvis det er de tre dage før påske, kan du bruge ferie/ledighedsydelse, hvis du ikke allerede har afholdt 25 dage..for så er det for egen regning.

Får du en fast månedsløn tyder det på, at du er ansat på funktionærlignende vilkår..og så er der løn på helligdage..hvilket jeg tror de fleste fleksjobbere er, men jeg er altså ikke helt sikker Der er sikkert nogle som er klogere på det end jeg

Efter den nye ordning får du tilskud efter hvor meget du tjener i dit fleksjob..jo mindre i løn, des større tilskud..så jeg vil også mene, at hvis du er på timeløn og derved får mindre i løn pr. 30/4, så vil der efterfølgende være mulighed for at få reguleret, så du får ihvertfald lidt af pengene hjem..

Jeg arbejder selv et sted, hvor der er lukket på helligdage og jeg får min faste løn..undtaget for de tre dage før påske, hvor jeg holder ferie på ledighedsydelse.
sannemus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-04-2014, 08:41   #4
Stuen
Klart Afhængig af K10
 
Stuens avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-05 2012
Indlæg: 413
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Stuen er ny på vejen
Jeg er ansat på timeløn og jeg optjener søn og helligdagsbetaling, eller hvad det hedder, som så bruges når der er helligdage. På min lønseddel står der hvor mange penge jeg har optjent, måske der også står det på din?
__________________
Fleksjobber
Lyt til andre men mist ikke din egen stemme...
Stuen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:48.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension