K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-01-2013, 02:02   #31
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Tak for jeres tilbagemeldinger - jeg vil lige gå mere i dybten med det her på Mandag og alle bankerne er åbne....

Dog kan jeg se, at Visa Dankort (og mastercard) gebyret på de 150 kr årligt, nu bortfalder - det hjælper da noget på sagen.

Jeg kan se, hvis man vælger den løsning der hedder HVERDAG til 79 kr, så kommer der gebyrer på en masse ting som girokort, og hvis man skal have vekslet til rejsevaluta, eller hvis man vil hæve fra andre pengeinstitutter, samt at man skal betale pr ekstra konto mm. De gebyrer slipper man så ved at tage et Hverdag + abonnement til 120 kr........jeg tror det bliver billigere for mig i længden.

Men jeg vil nu alligevel lige ringe rundt.....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-01-2013, 08:09   #32
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
Og jeg kan se, at hvis jeg ikke vælger noget og bliver på "standard"-prisen, så slipper jeg billigere end at vælge deres abo'er...

Risa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-01-2013, 10:01   #33
engager
Hvor skulle jeg ellers være
 
engagers avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-02 2011
Lokation: fyn
Alder: 58
Indlæg: 143
Styrke: 14
engager er ny på vejen
Jeg er nu også lidt spændt på om de går ind og ændrer på deres almindelige kontoer som de har nu, eller vi skal til at betale dobbelt.
På nuværende har jeg en Danske ekstra konto, den koster 75 kr pr kv. Der betale man netop for at have de ekstra services og ikke betale for Visa/Dankort, valutaveksling osv.
Når jeg så kigger på deres nye program skal jeg have et Ekstra abonnement med hverdag +, det vil så koste mig 90 kr.
Men mon de vil være frække nok til at jeg skal betale 75 + 90 eller kun 90, da det er nøjagtig det samme jeg køber i begge pakker
engager er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-01-2013, 11:07   #34
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Jeg har skiftet mit visa ud med dankort i år.ellers har jeg kun en lån og bygetkonto i danske bank og "lønkonto".

Jeg kan slet ikke så hvad det vil koste mig,men overvejer at få et kursus for "sinker" i brugen af netbank-for de har kursuser,fik en liste i banken på hvor de holder dem.
Men jeg glemte den så ved hæve hæveaftomaten

Har men kun en bank der er lukke så man da heldig,for her har danskebank nedlagt 2 afdelinger gjort en pengeløs.

Den der så er tilbage har en 3 gange så lang kø som netto
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-01-2013, 12:47   #35
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Føj siger jeg bare.

http://www.bt.dk/danmark/derfor-krae...fattige-kunder
__________________
Godkendt til fleksjob pr 1/4 - 2012 efter 8 års kamp.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-01-2013, 12:57   #36
halse
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2008
Indlæg: 883
Styrke: 17
halse er rigtig godt på vej
Danske bank vil fremover tage svimlende kr. 100,- årligt for tilslutning til netbank , ifald man ikke vil være abonnent.
Det er den eneste ”service” jeg benytter , udover en almindelig konto.

Lidt hurtig søgning viste at ; Arbejdernes landsbank , handelsbanken , jyske bank , lån & spar bank , sparekassen kronjylland og sydbank alle tilbyder denne ”service” kvit og frit.

Da alle disse banker har en afdeling lige rundt om hjørnet , ligger det til højrebenet at skifte bank for mit vedkommende.

I sydbank er det ovenikøbet gratis at overføre penge til andre danske pengeinstitutter. Det er jeg ikke vant til , hverken fra Nordea eller Danske bank.
halse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-01-2013, 13:22   #37
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Danske bank begår ulovligt magtmisbrug.

Det er direkte i strid med markedsføringsloven, når Danske Bank ikke i forvejen har fortalt deres kunder om ændret vilkår for deres konto.

De burde meldes til politiet. Alle andre steder hvor man har indgået en aftale om abonnement eller lign, da bliver man som kunde spurgt om man vil fortsætte sin aftale, hvis der er kommet ny ejer, eller nye vilkår.

Danske Bank tror de er guder, fordi vi som forbruger er tvunget til at have en nemkonto. Føj for en svinehundestreg siger jeg bare. Hvem f.... tror de de er? indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-01-2013, 16:51   #38
Mileo
Hjemmevant på K10
 
Mileos avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2012
Lokation: Limbo
Indlæg: 268
Styrke: 14
Mileo er fast beboer på K10Mileo er fast beboer på K10Mileo er fast beboer på K10
Er lige faldet over denne...

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/...r.html?forside


Håber den kan bruges..


/Mileo
Mileo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-01-2013, 18:04   #39
Martin
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2005
Indlæg: 186
Styrke: 0
Martin er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Indiansummer Se meddelelser
Det er direkte i strid med markedsføringsloven, når Danske Bank ikke i forvejen har fortalt deres kunder om ændret vilkår for deres konto.
Det tvungne abonnement træder først i kraft til september, så DB har rigeligt med tid til at informere deres kunder. Man kan fra i morgen frivilligt skifte til abonnementet og derved spare andre gebyrer.
Martin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-01-2013, 19:07   #40
Mella
Bruger
 
Mellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2005
Indlæg: 742
Styrke: 19
Mella er ny på vejen
Nogen mener jo, at man skal vente med at skifte bank, for at se hvem/hvilke, som følger Danske Bank.
Nu har jeg læst og læst og tror, at jeg vil skifte til Spar Nord Bank.
hvis man samler de konti man har, bliver man stjernekunde og så er netbank, visa/dankort og alt mulig gratis og man får også privat rådgivning.

Jeg tror, at man skal betale for både hverdag og hverdag+ i Danske.
De er så unfair (mener jeg), så hvis Spar Nord på et tidspunkt følger trop, må jeg vel skifte igen...
__________________
Ingen slipper levende fra livet - jeg lever, mens jeg er her.
Mella er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Nu skal man betale abonnement i banken halse Politik og Samfund 1 19-01-2013 04:18
Danske Bank klar til at give 7 årige bankkort/hævekort.. Indiansummer Politik og Samfund 3 15-12-2012 16:29
opkræve betaling for regning 3 år tilbage ?? Marolle Dit og Dat 21 11-08-2010 21:05
8 danske krigsveteraner bor i de danske skove! Ninja Politik og Samfund 15 26-06-2010 16:27
Danske Bank tjener millioner på privathospitaler zuza Politik og Samfund 1 12-08-2008 23:01




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:08.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension