K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-05-2012, 00:13   #31
adams
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 26-04 2012
Indlæg: 11
Styrke: 13
adams er ny på vejen
hey stribe igen. jamen som sagt så jeg ikke inde i sagerne om hva han må og ikke må!. Jeg afventer en jurist der vil tjekke det også tager vi den derfra. skal til samtale med lægen her i ugen ang sygmelding jeg orker ikke arbejde nu er så trist og ked af det vender op og ned fra det ene øjeblik det det andet, det er ligesom og vende en hånd sådan har jeg det lige nu. Jeg skal have funder ud af om jeg har noget ad/hd "damp" eller hva jeg egentlig fejler siden min koncentration er så dårlig måske jeg skal have medicin for og blive frisk igen? et liv fyldt med skiftende arbejde skoler og projekter det aldrig bliver færdiggjort, fordi man går og bøvler med et eller andet. Det kan jo nemt være et men jeg har fået efter den traffikulykke jeg var i og fik kraniebrud og indreblødninger. JEG MÅ KUNNE FÅ NOGET HJÆLP / DIANOSERET. så jeg kan få et rimelig tåelig liv
adams er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-05-2012, 09:47   #32
rubin21
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-02 2009
Indlæg: 64
Styrke: 16
rubin21 er ny på vejen
Adams...Jeg sad faktisk og tænkte på ADHD da jeg læste dine indlæg...og kan nu se, at du selv har tænkt tanken. Det kan godt være forklaringen på alle dine problemer i årene, med alle de skift af job o.s.v....og det kan også forklare hvorfor det hele er væltet for dig lige nu efter alle de hårde ting du har oplevet de seneste år. Syntes bestemt, at du skulle få det undersøgt.
Og m.h.t din hovedpine, så er det da meget sansynligt, at det er p.g.a den trafikulykke...har du også et piskesmæld måske ?...det går sige nemlig ikke så godt med det hårde fysiske arbejde du har.

Min mand har et piskesmæld og det er 15 år siden han fik det. Han er på førtids nu p.g.a kroniske smerter. Men han arbejdede også videre efter han kom til skade og 8 år efter ulykken knækkede han sammen og kunne ikke holde til mere....nakken/kroppen kunne ikke mere og efter mange undersøgelser og behandlinger på smerteklinik fik han 1½ år efter bevilliget flex....og yderligere 1½ år efter det FP.

Så det jeg vil sige til dig er, at du skal holde fast i, hvordan du har det og ikke spille helt og nedtone nogle ting...du må virkelig lægge alle kort på bordet når du kommer til lægen. Skriv det ned hjemmefra ...alle de ting du døjer med....for det kan være så svært at huske når man sidder ved lægen.

Det skal jo ikke skade dig, at du har forsøgt at klare dig i alle årene og du har krav på, at blive undersøg grundigt...både m.h.t ADHD og evt. mén efter din ulykke....sådan noget kan sagtens vise sig flere år efter.
Ønsker dig alt mulig held og lykke...kampen du skal i gang med kan være hård, men som jeg ser den, så ikke helt umulig.
rubin21 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-05-2012, 10:49   #33
adams
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 26-04 2012
Indlæg: 11
Styrke: 13
adams er ny på vejen
hey rubin ja det er noget af en omgang jeg igennem der hehe. Jeg har som sagt kroniskhovedpine og er dårlig mht koncentrationen. en alm arbejdsdsag hvor jeg skal gører en opgave bliver lynhurtug for kedelig rigtig træls kan slet ikke fokusere på tingene har mest lyst til og skride, men vil jo gerne lave noget men magter bare ikke når der er for meget.
Kan ikke klare i mit hoved af gå og tænke på hvornår er der nu problemer og skal jeg skifte arbejde igen inden længe? og kan jeg få det hele til og holde sammen økonomisk?. Jeg føler med min baggrund og det erhverv jeg er i og de lønninger, af jeg skal slæææææææææææææbe og slide for hver en krone og kommer aldrig ovenpå det hele kører på pumperne. den der daglige tanke om man er bange for hva næste dag byder på er lidt sku egentlig lidt træls. Jeg må kunne få en afklaring på hva der skal ske med mig.
adams er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Afslag på forlængelse af sdp ,kan ikke rigtig finde rundt. arh Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 0 28-09-2012 09:05
søge flex empowerment Spørgsmål ang fleksjob 11 06-08-2010 09:47
Så fik jeg det gjort! nilla Dit og Dat 9 25-06-2010 09:39
“Hvis man er rigtig, rigtig syg, kommer man ikke til at deltage i en aktivering” Razmo Politik og Samfund 2 29-05-2009 13:08
Kan jeg søge ftp mens jeg har flex? kmthorup Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 6 19-11-2008 13:54




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:04.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension