K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-01-2010, 20:30   #1
charho
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-12 2009
Lokation: København
Indlæg: 27
Styrke: 15
charho er ny på vejen
Jobcenter svarer ikke på min mail

Hej
Jeg har et problem. Min sagsbehandler i Center for sygedagpenge i København svarer ikke på mine skriftlige henvendelser.
Jeg har både sendt mail og brev.
Det er rigtig irritererende og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre ved det.
Er det normalt ?
charho er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-01-2010, 20:33   #2
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Øh... ved ikke, om det er normalt, men det kommer an på, hvor længe siden det er, du har sendt den.

Ellers plejer svartiden at ligge på mellem 10 og 14 dage.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-01-2010, 00:37   #3
calamityjane
Hvor skulle jeg ellers være
 
calamityjanes avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-01 2008
Lokation: Hvidovre
Indlæg: 163
Blog Indlæg: 22
Styrke: 17
calamityjane er ny på vejen
Det er da typisk

Tja jeg ved ikke rigtigt,

MEEEN den 11 December 2009 mailede jeg til hjemmeplejen for at bede om aktindsigt, man har stadig ikke svaret mig?? Oktober 2008 bad jeg også om aktindsigt, her fik jeg et tefonopkald om man havde trådt os over tærerne?? og det var så det,
til gengæld har de intet på os fra 1998 til trods for at man i min journal har skrevet at hjemmeplejen var inde i sagen??

JEg syntes at du skal forsøge een gang til og eller vil jeg forsøge at finde på noget?
calamityjane er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-01-2010, 00:51   #4
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
De gange jeg har skrevet samme dag eller næste pr mail.
har min sagsbehandler personlig mail
er du sikker på du ikke har fået en ny sagsbehandler
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-01-2010, 00:56   #5
@PerChr
Udmeldt Bruger
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2007
Indlæg: 565
Styrke: 17
@PerChr er ny på vejen
Thumbs up

charho
Du kan jo prøve at sende din anmodning/skrivelse pr. Anbefalet brev. Så har du da bevis på at du har skrevet til dem.
@PerChr er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-01-2010, 00:59   #6
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Det er altså meget dyrt, men man kan få en kvittering på posthuset, som ikke koster nær så meget. Vist max. 15 kroner.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-01-2010, 04:44   #7
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af charho Se meddelelser
Hej
Jeg har et problem. Min sagsbehandler i Center for sygedagpenge i København svarer ikke på mine skriftlige henvendelser.
Jeg har både sendt mail og brev.
Det er rigtig irritererende og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre ved det.
Er det normalt ?
Du kan tage op med brevet og få en kvittering og hvis sagsbehandleren ikke har svaret inden for 10 dage...ja så klag over vedkommen til borgmesteren...

Personligt ville jeg ved næste møde tage en kopi af mine breve med derop og få dem lagt ind i min sag...så der ikke er tvivl om at jeg selv har prøvet at komme videre i sagen....
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-01-2010, 08:41   #8
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Man skal ikke bare regne med at få svar fra ens sagsbehandler, hvis mailen er sendt direkte til sagsbehandleren. Folk siger jo op, er på kurser, bliver sygemeldt ligesom alle andre mennesker. Man skal helst skrive til jobcentrets HOVEDMAIL............ Så sørger de for at den bliver besvaret af den rette.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-01-2010, 20:26   #9
charho
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-12 2009
Lokation: København
Indlæg: 27
Styrke: 15
charho er ny på vejen
Jeg har både sendt mail og brev til sagbehandler og til Teamet. Nu vil jeg prøve at skrive til teamchefen.
Jeg vil aflevere brevet personligt til jobcentret og få en kvittering for at jeg har afleveret det og så håber jeg at det giver pote.
Jeg har en mistanke om at det er fordi jeg har klaget over min aktivering, at jeg ikke får svar på mine henvendelser.
charho er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-01-2010, 21:22   #10
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Har du ikke en god læge der kan klage sammen med dig?

- bare en ide. Det kunne jo være din læge/psykiater er enig i at aktiveringen var en fejl.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvorfor svarer sagsbehandlere ikke på mails. Enteneller Alt det andet 19 19-04-2010 07:17
Hvert femte ministerium svarer ikke på mail buster Politik og Samfund 1 31-03-2010 00:20
Sygedagpenge svarer ikke på min klage charho Alt det andet 10 22-02-2010 09:01
Sagsbehandlere der ikke svarer !! Enteneller Alt det andet 9 27-01-2010 13:20
Mail bliver ikke overført til journal! ayla Alt det andet 6 21-08-2009 15:54




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:04.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension