K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-07-2009, 22:18   #1
bla-bla
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-05 2008
Lokation: Fyn
Indlæg: 231
Styrke: 16
bla-bla er ny på vejen
Amputeret penis får pengegave

Ib Jørgensen, som fik skåret sin penis af efter en lægefejl. Lægen har offentlig erkendt fejlen, men trods det, har Patientforsikringen 2 gange afvist Ib Jørgensens forsøg på at få en kompensation på 200.000 kr..

Vi er en gruppe mennesker som har oprettet denne side med det formål at skabe yderligere opmærksomhed omkring Ib Jørgensens situation og donere penge til ham. Det er med stor undren, at vi kan konstatere, at Ib Jørgensen er blevet afvist 2 gange af Patientforsikringen.

AAAAAVV!!! :-/

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/200...9.htm?rss=true

http://www.stoetib.dk/
bla-bla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-07-2009, 22:27   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja bare han så ikke henvender sig hos Jørgen Ege, så skal det nok gå!!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-07-2009, 22:28   #3
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
Det lyder sq da for VILDT, arme menneske...og 200.000.-kr, i erstatning, er da ingenting

Jeg græmmes , hvis dette er sandt.. ja jeg kan næsten ikke tro det.. så må der virkeligt gå`s, til lommerne her, fra patientforsikringens side.

Helle.
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-07-2009, 22:49   #4
hr.luko
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2009
Indlæg: 204
Styrke: 15
hr.luko er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helle4 Se meddelelser
Det lyder sq da for VILDT, arme menneske...og 200.000.-kr, i erstatning, er da ingenting

Jeg græmmes , hvis dette er sandt.. ja jeg kan næsten ikke tro det.. så må der virkeligt gå`s, til lommerne her, fra patientforsikringens side.

Helle.
Så må du hellere græmmes noget mere, han fik sin penis amputeret fordi lægen troede der var kræft i den, det var der ikke. Patientforsikringen udbetaler INGENTING (= 0,00 kr.) da der ikke er tale om en fejl i forbindelse med en operation, men "alene" et fejlskøn. De ubetaler intet, da andre læger også ville kunnet have lavet sådan et fejlskøn.....

Havde lægen nu skulle fjerne mandens blindtarm, men var kommet til at skære penis af i stedet, så havde han fået erstatning.

Endnu et bevis på hvor godt beskyttet vi er her i Danmark NÅR noget går galt.

Heldigvis er de kriminelle da forsikret. Hvis en mand stjæler min bil, smadrer bilen i en soloulykke og bliver lam fra navlen og ned, ja så er det min forsikring der skal dække........
__________________
"Den der ikke håber på at vinde, har allerede tabt" Jose Joaquin Olmedo
hr.luko er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-07-2009, 23:28   #5
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Jeg blev irkelig chokeret da jeg læste det i dag på DR.

Det kan bare ikke være rigtig, at læger må lave sådan en fejl Endda uden, at der er en forsikring der træder til og udbetaler en erstatning.

Jeg er rystet.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-07-2009, 01:01   #6
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Et sådant....

....tab kan ikke gøres op i penge. Det er jo grufuldt. Selv om der ikke kan sættes tal på så er jeg sikker på at 200.000 er alt for lidt. Det ville 2 millioner også være.

Indsamlingen burde gå til advokatbistand, for det kan simpelthen ikke passe, tog lægerne da ingen blodprøver!?!



Hrefna
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-07-2009, 01:09   #7
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Blodprøver giver ikke lige svaret. Men normal kotume er, at de tager vævsprøver og giver biopsien til patologen, der hurtigt fortæller om der er kræftceller eller ej.
Denne biopsi må være svipset TOTALT i dette tilfælde, forstået på den måde, at de bare har fjernet et stort stykke af penis og DEREFTER givet patologen vævsprøven....

Jamen det er jo en KATASTROFE!!!
Det bør slet ikke kunne ske.

De kan da ikke handle i god tro, når det kun er patologen der kan se om noget er godartet eller ondartet......F*** DA!

Det svare jo til en kvinde kommer ind og skal opereres for en knude i brystet, og når hun vågner er brystet fjernet. Og så kommer svaret fra patologen, det var slet ikke kræft, men en vævsknude......

?????????????????

Så hvis man ikke kan søge erstatning på dén, så kan man ikke søge erstatning for NOGET i det danske sygehusvæsen.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Pengegave fra forældre milox1 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 08-10-2010 03:34




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:20.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension