K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-12-2013, 22:37   #1
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Tillid til politikerne

Nu har jeg siddet og set en hel time med Debatten over DR2....et ellers fint og udmærket program...

Jeg kan dog undres meget over det program her til aften om tillid til politikerne....som det handlede om...

Man har inviteret en masse gæster som man plejer....herunder Ventres Kristian Jensen....

I en hel time hvor han anklager alt og alle...selvfølgelig alle andre end ham selv og hans eget parti...men der siges intet om ham selv...

Det der kan undre rigtig meget....det er at der heller ikke er andre som siger noget om Kristian Jensen...

Så virkeligheden er at vi har en mand som selv har brudt grundloven http://www.altinget.dk/artikel/2009-...d-grundloven-2 og her http://jyllands-posten.dk/politik/EC...grundlovsbrud/ og ikke en siger noget som helst om at han måske ikke skal råbe så højt op om andre når han selv har brudt grundloven....og ydermere valgte at blive siddende som skatteminister...

Hvordan har de dog fået vinklet den....gad vide om det er noget Kristian Jensen har krævet for at ville deltage...at man ikke sagde noget om ham selv....eller er der bare ingen der mener at det er vigtigt når en mand bryder grundloven....det første man skriver under på når man træder ind i folketinget...

Har de måske alle sammen glemt at han har brudt grundloven...og det var derfor der ikke var nogen der sagde noget...

Jeg undrede mig bare så meget at jeg blev nødt til at skrive det herinde...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-12-2013, 22:55   #2
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
Jeg så det iaften som altid ...desværre ville S og Sf ikke deltage - de påstod de ikke havde tid

Nu er det jo ikke min blok - men min tillid er væk,,,desværre er de fleste store børn der intet erhvervs erfaring har - kun meget få og meget få har endt deres udannelse og så har de haft nogen møgsager, har indrømmet de har løjet..

Og de startede jo det ene løftebrud efter det andet .der var langt fra det de sagde inden valget - til hvad de gjorde efter ..det gør absolut ikke tingene bedre

Jeg står op hver dag og går iseng hver dag og tænker nu kommer der valg - men det kommer tættere på..

Jo det er sørgelig at det er dem der sidder der .der styrer Danmark

Så hellere Nyrup - ham kunne jeg bedre lide - selvom jeg ikke er rød..

Det burde være et lovkrav alle politikere skulle ha 5-10 års arbejde og finde ud af hvad der foregår - for det ved de ikke


Stribe FTP
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-12-2013, 02:09   #3
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nu er det jo alt for nemt at hælde det hele over på rød blok og sige at det er deres skyld....

Men undersøgelser viser som de sagde i udsendelsen at tilliden var forsvundet allerede under den blå bloks regeringstid....

Det her er ikke den ene sides fejl....det er dem alle....fordi de lyver....sørger for at lukke af så man ikke kan se hvad de laver bag dørene...de svare aldrig på spørgsmål eller de taler uden om.....de kommer med færdige remser osv osv osv...

Der var lige så mange sager tidligere....grundlovsbrud og andre ting som ligefrem var kriminelle...

Jeg tror bestemt ikke at der er nogen derinde på borgen som har noget at lade de andre at høre for...de er alle lige slemme...for de mener i bund og grund det samme....de er enige om at lukke ned for indsigt i deres sager..de bruger alle sammen den der med at undvige når de bliver stillet direkte spørgsmål.....de laver ale sammen de der remser man bliver så træt af...specielt hvis man har nyhederne kørende konstant....for så skal man høre samme remse hele tiden...

Så er der selvfølgelig også det med at de lover et men laver noget andet....

Til deres forsvar....så fik de ikke et rødt flertal til sidste valg....så de var nødt til at tage dronning Margrethe "sådan er det jo" med i regeringen....og hun har virkelig fået det som hun gerne ville...hun har taget alt...og ikke givet noget nævneværdigt til de røde...

Men okay...danner man regering med et blåt parti....så kan det vel næppe undre at de så gerne vil have blå politik....og sådan er det sørme da også blevet....

Det eneste S og SF kunne have gjort...tja det er vel at have ladet være med at danne regering overhovedet....men så var det jo blevet en helt igennem blå regering...

Vi har trods alt fået fjernet kontanthjælpsloftet og der er da også et par ting mere...og det havde vi ikke fået med en ren blå regering...

Men uanset alt det....så synes jeg det er kvalmende at sidde og hører på en der ligefrem har brudt grundloven og lavet noget ulovligt stå og pege fingre af de andre som lyver...

Det lyder hult når det kommer fra en der har brudt vores grundlov....og jeg fatter ikke at der ikke var en der sagde det til ham...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2013, 01:56   #4
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.790
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Jeg har tillid til vores politikere....

... her i Danmark. Især de sidste dage har de været særlig sjove og meget kloge at høre på.

Når de rejser ud i verden repræsenterer de jo Danmark på en værdig måde, som tiltrækker sig opmærksomhed.

"Søren Pind fik taget dette billede under et besøg som udviklingsminister i Sydsudan. Et billede, der ifølge Søren Pind selv skulle se 'præsidentielt' ud, men som blev kritiseret for at minde om den fordomsfulde 'Tintin i Congo"

http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2013/12/13/135343.htm

Men bedøm selv om du skal være enig i mine politiske overvejelser.

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension