K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-07-2009, 02:47   #1
BFF
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-12 2008
Indlæg: 37
Styrke: 16
BFF er ny på vejen
Nærmest lykkelig!!!!

Hej!

Klokken er nu ca. 02.25......-endnu engang kan jeg ikke sove grundet mine kroniske rygsmerter. Jeg fik dårlig ryg tilbage i sep. 03 (arbejdsskade)....

Ganske kort fortalt, så nægtede jeg at komme på førtidspension déngang, grundet flere ting og også grundet min unge alder (30 år)......-så jeg var heldig, først at blive visiteret til fleksjob.......-dernæst, at jeg selv fandt mig én virksomhed, hvori jeg kunne komme i afprøvning/praktik...

Jeg var så heldig, at jeg efter praktikken gik direkte over i én ansættelse, hvor jeg nu har været ansat i 2 år til november.......-jeg er super glad for mit job (husassistent i børnehave).......-jeg har mine skånehensyn, personlig assistance, og køkkenstol (hjælpemiddel) og dejlige kollegaer, som er yderst forstående....

Jeg ryger stadig ned i "de sorte huller" som jeg kalder dem.......-hvorfor skulle dét lige ramme mig?......-havde jeg virkeligt fortjent dét? og mange andre tanker "farer igennem"....

Jeg må tage stærke smertestillende, som jeg alligevel prøver "at holde igen med"......-jeg er afskåret fra at kunne rende og spille fodbold med drengene, som jeg før i tiden kunne, min mand og drenge må klare flere af de huslige pligter, jeg har handicap-skilt til bilen grundet min dårlige gang-distance og må ligeledes gå med rollator ved længere gang og ellers støtte mig til stok, i forretninger mm.

MEN - MEN - MEN

Jeg er godt gift på fjortende år, med min dejlige mand, har 2 elskede drenge, et par skønne svigerforældre, mine egne forældre lever desværre ikke mere.....

Men familien og mit daglige netværk generalt, medvirker til at jeg trods min rygsygdom og daglige smerter alligevel, NÆRMEST ER LYKKELIG......


Hilsner fra Britta

Sidst redigeret af BFF; 22-07-2009 kl. 02:51.
BFF er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-07-2009, 02:52   #2
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Tak, fordi du deler din solstrålehistorie med os.

Hvor er det dejlig læsning.... og altid velkomment med positive indlæg, så man kan se, at det KAN lykkes... trods alt, trods smerter, trods afsavn.

Håber, det må fortsætte uendeligt længe for dig og din familie.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-07-2009, 07:19   #3
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.787
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Kære Britta.

Ja, er livet ikke herligt? Dejligt, at læse din lille historie. Bliv ved, med positive tanker.

Men........dine rygsmerter skal du ikke finde dig i!.......da du er ung, må du ikke stoppe med at lede efter løsninger, som kan forbedre din situation.

Gør ikke den samme fejl som jeg, gennem 30 år, at tro der ikke findes andre løsninger mod smerter, end smertestillende.
Læs: http://www.k10.dk/showthread.php?t=5...teddy+%F8feldt og har du yderligere spørgsmål, som jeg kan belyser, er du velkommen med en PB eller mail.

Mange hilsner
Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 22-07-2009, 08:38   #4
hr.luko
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2009
Indlæg: 204
Styrke: 15
hr.luko er ny på vejen
Hvor er det rart også at høre solstrålehistorierne og det varmer at høre at du trods de begrænsninger din ryg giver dig, er glad.

__________________
"Den der ikke håber på at vinde, har allerede tabt" Jose Joaquin Olmedo
hr.luko er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-07-2009, 08:48   #5
jomfruen
Klart Afhængig af K10
 
jomfruens avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-06 2008
Lokation: Århus
Alder: 68
Indlæg: 474
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
jomfruen er ny på vejen
Dejlig at høre din positive indstilling

Kan du have en rigtig god sommer
__________________
Nu med blog http://www.k10.dk/blog.php?b=409
jomfruen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-07-2009, 10:20   #6
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af brittafriis Se meddelelser
Men familien og mit daglige netværk generalt, medvirker til at jeg trods min rygsygdom og daglige smerter alligevel, NÆRMEST ER LYKKELIG......


Hilsner fra Britta
Det er nemlig fuldstændig rigtigt, selvom man har kroniske smerter kan man godt være "NÆRMEST LYKKELIG".
Som du tydeligvis også selv har fundet ud af, så gælder det om at fokusere på de positive ting, og dem er der trods alt mange af.

Der vil sandsynligvis blive længere mellem de "sorte huller" med tiden, det er min egen erfaring.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
En lykkelig ende på historien? Peppe Det er da strengt ! 5 26-01-2012 21:23
Er så lykkelig!!! Har fået praktikplads, starter sidst på ugen :) hboegelund Jeg er kommet i praktik. 17 02-12-2010 16:13
Bare SÅ lykkelig ;) Andersen23 Jeg har fået job. 35 20-04-2009 08:24
jeg er både lykkelig og ked af det Ole-Oliver Dit og Dat 7 27-02-2009 22:09




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:51.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension