K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-02-2009, 07:32   #1
kurttrold
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-04 2008
Alder: 65
Indlæg: 150
Styrke: 17
kurttrold er ny på vejen
nedladende behandling hos lægen.

Socialt udsatte psykisk og fysisk syge får oftest en nedladende behandling hos lægen..
selvmords truede bliver afvist,på grund af de ikke er syge nok..
Godt pressen vågner lidt op.

læs her..



http://politiken.dk/indland/article656455.ece
kurttrold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2009, 12:41   #2
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Thumbs down

Se her hvad en F....... læge har skrevet..jeg vil anbefale alle at skrive noget derinde hvis i har oplevet noget nedladende.

10:36 25. feb 09 A M, København
Fortsat...Vi er i forvejen i knæ økonomisk og vi oplever ofte blot at være et sted de udsatte kommer et døgns tid eller 2 indtil de er blevet ædru eller kommet på andre tanker. Vi ser de samme igen og ogen og de har brug for hjælp. En hjælp vi ikke kan give dem.Læger der behandler udsatte dårligt er ofte læger der, når de er sat på spidsen må prioritere mellem mennesker og plads på afdeling.
Klag Klag over kommentar

10:33 25. feb 09 A M, København
De 'socialt udsatte' misbruger ofte gang på gang hospitalerne i Danmark. Som læge har jeg ikke foragt for dem og jeg behandler dem altid pænt og respektfuldt, men vi har ikke plads til dem
og vi har ikke de rette resourcer til at hjælpe dem.Det vi mangler er steder, der kan tage sig godt af de udsatte grupper. Vi mangler alkohol enheder, fixerum, væresteder osv osv. Fortsættes...

Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Når lægen opfører sig som en røv Abraxus Dit og Dat 13 17-08-2013 17:42
Lægen! FrkSilverfox Dit og Dat 15 24-10-2011 11:47
lægen som bisidder baldur Alt det andet 11 02-10-2011 19:59




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:00.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension