K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-04-2009, 17:12   #11
Tutti
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tuttis avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2008
Indlæg: 137
Styrke: 16
Tutti er ny på vejen
Hejsa - jeg lovede at vende tilbage efter at have været ved Nils Balle Christensen, som jeg blev tildelt, da jeg frabad mig fra Eva Blach.

Han var en meget flink og behagelig rolig mand at tale med, og han stillede spørgsmål og lod mig fortælle uden at han "lagde mig ord i munden", som flere af jer skriver, at I har oplevet.

Jeg skulle svare på spørgsmål om hvordan min familie var, hvor mange børn vi var som små, samt venskaber i voksenlivet, ja, jeg besvarede spørgsmål helt ned til om hvad jeg vidste fra da jeg selv blev født. Herefter skulle jeg afkrydse en personlighedstest.

Efter små 2 timer sagde han, at han ikke var i tvivl om, at jeg har smerter og at disse smerter er rent fysiske, og han mener ikke, at der er noget psykisk, der kan lægge til grund for mine smerter. Han sagde endda, at han ikke mener at jeg har nogen erhvervsevne tilbage pga. mine fysiske smerter, og han nævnte endda selv andre patienter med fx. fibromyalgi og andre af de kroniske smertetilstande - så i hans verden findes det altså :-) - også selv om han er tilsynsførende med TERM grupperne. Dejligt ikke at blive mødt med mistro

Jeg har lige modtaget kopi af hans journal, og han har sørme skrevet det samme til kommunen, som han fortalte mig (var lidt spændt på det). Han skrev endda at han ikke mener at jeg har nogen rest erhvervsevne i ethvert fag. Nu får vi så bare se hvad kommunen siger til den udtalelse, og om de vil kræve arbejdsprøvning eller ej, eller om vi kan begynde at drøfte pension på nuværende tidspunkt.

Så til I andre som har fysiske smerter som kommunen af en eller anden årsag gerne vil have ført over på andre årsager - herunder psykiske årsager, så kan det varmt anbefales at bede om henvisning til Niels Balle Christensen. Han lytter og tester, og virker ikke som om, at han har "dømt en på forhånd" forinden man møder ham.

hilsen Tutti
Tutti er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2009, 20:33   #12
kurttrold
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-04 2008
Alder: 65
Indlæg: 150
Styrke: 17
kurttrold er ny på vejen
Hej Tutti!
Dejligt at hører at du fik en fair behandling...
Jeg har også kun hørt godt om Niels Balle Christensen...
det burde være sådan ligegyldigt hvor man blev sendt hen.!!
kurttrold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-05-2009, 00:27   #13
Dorah
Elsker at være her på K10
 
Dorahs avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-06 2008
Lokation: Aalborg
Indlæg: 97
Styrke: 16
Dorah er ny på vejen
God psykiater

Hej Tuttie
Ja...det var sandelig skønt at høre...en skam han bor i Risskov...så langt væk.
(Tager jeg fejl) ?
Tak for din tilbagemelding...
Og dejligt med en solstråle historie en gang imellem
Tillykke og knuzer
Dorah
Dorah er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-05-2009, 20:40   #14
kurttrold
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-04 2008
Alder: 65
Indlæg: 150
Styrke: 17
kurttrold er ny på vejen
hej dorah!
Ja du tager fejl Niels Balle er på Ålborg sygehus...
Knus trolden
kurttrold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-05-2009, 10:30   #15
Tutti
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tuttis avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2008
Indlæg: 137
Styrke: 16
Tutti er ny på vejen
Hej Kurttrold.

Om han er tilknyttet Aalborg Sygehus ved jeg ikke, men han bor nede omkring Århus-området. Har tidligere arbejdet i Aalborg samt været med i projekter via AUC tror jeg det er. Aalborg Kommune betalte ham for at komme til Aalborg for at undersøge mig (går ud fra, at der har været flere personer, som skulle undersøges af ham samme dag og samlet dem, ellers vil denne løsning nok blive for dyr).

Afventer nu kommunens tilbagemelding. Har hørt fra sagsbehandleren, at de alene mangeler deres lægekonsulents udtalelse, hvorefter hun vil tage sagen med til teammøde for at drøfte muligheder for indstilling til pension uden arbejdsprøvning, så nu er det bare at vente og vente.
Tutti er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvordan bor I andre? Cirkel Dit og Dat 60 13-10-2011 09:01
Jeg er sur og her er galden... Hvordan klarer I andre det? Frk. Hvid WG Din historie 21 16-03-2010 12:28
Hvordan vi slipper af med de andre Hejdien Dit og Dat 15 15-12-2009 16:49
FT? - hvordan og/eller andre muligheder? Mianne Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 26-08-2009 21:33
Fokusér på de virkelige skurke Trold Skal kommuner ikke overholde loven? 4 08-08-2009 22:23




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:18.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension