K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-09-2010, 22:31   #1
cosy
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2010
Indlæg: 8
Styrke: 0
cosy er ny på vejen
Question navne på pensionsnævnet?

Er der nogen som ved om man må/kan få navne på dem som sidder og afgør ens sag i kommunen?

Og hvis.....kan man så få oplyst hvordan der er stemt ??

knus cosy
cosy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-09-2010, 23:32   #2
annagw
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2009
Lokation: København.
Alder: 39
Indlæg: 1.364
Styrke: 16
annagw er ny på vejen
Har desværre ikke svaret. Men mener da, at nogle er til møde med pensionsnævnet før deres sag afgøres, og der går jeg da ud fra, at personerne præsenterer sig.

Jeg er nysgerrig efter at vide hvorfor du vil have navnene og vide hvad hvem har stemt..? Kan ikke så godt se hvad du kan bruge det til.
annagw er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-09-2010, 23:56   #3
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Tænker lidt som Annagw, ellers forstår jeg måske bare ikke spørgsmålet.....og /eller den dybere mening, hehehe.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-09-2010, 06:57   #4
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Du vil muligvis kunne få oplyst navnene på de personer der sidder i det sociale nævn, men jeg tror ikke på, at du får oplyst hvordan de har stemt.

Det møde man har mulighed for at deltage i før beslutningen træffes, da møder man (så vidt jer er informeret herindefra) ikke hele nævnet, kun en enkelt eller to personer.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-09-2010, 10:48   #5
cosy
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2010
Indlæg: 8
Styrke: 0
cosy er ny på vejen
Skal prøve at forklare mig nærmere

Jeg spørger fordi, jeg har et par bekendte som ud over mig har søgt om pension i Lolland kommune. Dog med et års mellemrum.

Og der er en næsten enslydende tekst som afslag. Trods det at det er vidt forskellige sager.

Så min tanke var da bare, at det kunne være rart at vide hvem der var med i det nævn og om det evt var de samme som stemte for el. imod.

Lolland kommune (Nakskov) gør desværre som mange andre kommuner, det at de bliver ved med at sende folk i div. afprøvningsforløb for at trække tiden.

Det sidste jeg har hørt at en klage vedr. afslag på pension, hvor de ikke ville uddybe hvor de mente vedkommende kunne/skulle placeres til videre udredning ....og videre sendte den til Amtet.

Hvilket for mig at se bare er for at trække tiden...ren kassetænkning

knus cosy
cosy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-09-2010, 11:04   #6
Wodpoulsen
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-07 2010
Lokation: Gladsaxe kommune
Alder: 61
Indlæg: 544
Styrke: 14
Wodpoulsen er ny på vejen
Jeg syntes det kunne være rart, at vide HVEM der sidder i fx. BeskæftigelsesAnkenævnet, som skal afgøre min fremtid.
Ikke nødvendig med navn men uddannelse.

Kan godt forstå trådstarter at det ser lidt mærkeligt ud med 2 enslydende svar på 2 forskellige sager.
Er der standard svar man trækker frem af skuffen ??
Wodpoulsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-12-2010, 02:57   #7
næsebjørn
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 13-10 2010
Indlæg: 258
Styrke: 14
næsebjørn er ny på vejen
Jeg kunne også godt tænke mig at vide hvem disse personer er. Er det læger, socialrådgivere eller hvad har de af baggrund disse mennesker der afgør ens fremtid
næsebjørn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-12-2010, 08:24   #8
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Generelt mener jeg, at hvis man ikke vil stå ved sit arbejde i offentlig regi, bør man måske finde et arbejde man vil stå ved.

Derfor oplysning om navne, men dog ikke om hvordan man har stemt. Men gerne f.eks. 3 for og 2 imod. Men det er vel bare ikke en afstemning? Til gengæld bør der være nogen, som ind i mellem kigger disse nævn over skuldrene, således at det kan udelukkes, at der trækkes vod i hatten m. enslydende sedler. El. hvornår en fra pensionsnævn er inhabil ect.
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-12-2010, 09:32   #9
Gizmo
Ved at flytte ind på K10
 
Gizmos avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Indlæg: 508
Blog Indlæg: 3
Styrke: 15
Gizmo er ny på vejen
Jeg fik at vide af min SB, hvem der sad i pensionsteamet, da min sag kunne afgøres.

Og så møder man dem alle på Bornholm, hvis man siger ja til at være med til mødet - ikke kun et par af dem.
Gizmo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-12-2010, 12:00   #10
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Man kan sagtens få oplyst hvem der sidder med i div udvalg, i kommunen, der træffer afgørelser.

Men ikke hvordan der er stemt.

Statsforvaltninger og Ankestyrelser, har det stående på deres hjemmeside.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ombudsmanden: ret til aktindsigt i ansattes navne v. behandling af din sag gunvor Den nyttige viden vi alle har 3 19-12-2011 13:44
mon det er navne-sammenfald!!! lena Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 03-09-2011 17:13
Åbendebat - Sagsbehandling og navne 5dia Skal kommuner ikke overholde loven? 7 13-04-2011 17:10
FP alt afprøvet og mindst 11 forskællige medicin navne LUM Politik og Samfund 5 24-03-2011 10:25
Navne beskyttelse hvorformig Dit og Dat 11 06-03-2011 08:55




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension