K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-03-2009, 12:43   #1
Nabokone
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-03 2009
Lokation: København, Nørrebro.
Indlæg: 152
Styrke: 16
Nabokone er ny på vejen
Søger ftp - kommunen har vist besluttet afslag på forhånd.

Hej med jer.

Jeg er ny bruger og skrev mit første indlæg i går under "lægekonsulenternes rolle".

Jeg skal prøve at sammenfatte sagen i korthed, men det er svært i en stor, tung sag - det ved I sikkert alt om selv

Jeg søger førtidspension efter den §, hvor der ikke indhentes yderligere oplysninger. Dette er ikke så dårligt som det måske lyder, idet tingene var meget langt og opdateret på daværende tidspunkt: ressourceprofilen var opdateret, kommunen havde netop modtaget en generel helbredsattest fra min læge og en statusattest fra min psykiater og der lå to arbejdsprøvninger bag mig - én i min tidlige bopælskommune fra forår 2007 og et afklaringsforløb fra efterår/vinter 2007/08, da jeg var flyttet til Københavns kommune, hvor jeg nu bor på Nørrebro.

Min praktiserende læge skriver i sin LÆ145 attest: ”Behandles pt. hos psykiater, har været der ad 3 gange. Jeg har ikke store formodninger om, at det vil bedre hendes psykiske almentilstand væsentligt. Har tidligere prøvet antidepressiva, som hun ikke tålte. Alt i alt tror jeg ikke, der er mange behandlingsmuligheder udover dem som allerede er forsøgt og afprøvet.” og ”Jeg venter ingen bedring af hendes sygdomme.” og ”Funktionsevnen skønnes væsentligt nedsat, formodentlig til under 1/3 af en normal arbejdsevne eller ganske ubetydelig.”

Og psykiateren udtaler i sin LÆ125 attest: ”Hendes erhvervsfunktion skønnes nedsat til under en tredjedel i et sådant omfang, at der ikke skønnes at være nogen restfunktion erhvervsmæssigt. Tilstanden må betragtes som varig og der er ikke udsigt til, at behandlingen (den medicinske) vil kunne forbedre erhvervsfunktionen, i bedste fald kan der opnås en bedre livskvalitet.” og han fraråder også en ny arbejdsprøvning i sin LÆ125: ”Hun har været i arbejdsprøvning tidligere, og fornyet arbejdsprøvning må forventes at udløse yderligere symptomer i form af angst og forvirring.”

Disse udtalelser stemmer godt overens med min egen oplevelse af min arbejdsevne og det er naturligvis også derfor jeg søger førtidspension. Min sagsbehandler giver mig ret i, at førtidspension vil være en god idé for mit vedkommende - og indstiller mig til ftp.

Sagen går så til Visitationsteamet på Musvågevej, hvor jeg nogen tid efter modtager et meget rodet og usammenhængende og ikke argumenterende brev, hvori konklusionen er, at man ikke kan vurdere hvor meget min arbejdsevne er nedsat uden ny arbejdsprøvning (jeg bliver meget psykisk dårlig af arbejdsprøvninger og må sygemeldes og er ude af stand til at møde op). Man skriver endvidere, citat:

Visitationsteamet finder, at det ikke kan afvises, at et stabilt, længerevarende, intensivt og kontinuerligt behandlingsforløb, i form af psykiatrisk medicinsk behandling og samtaleterapi, vil kunne bedre hendes psykiske tilstand og dermed også hendes arbejdsevne. l forbindelse hermed, anbefaler visitationsteamet også, at hun påbegynder behandling for hendes spiseforstyrrelse med henblik på en vægtreducering.

og:

Sammenlagt har hun haft 70 % fravær (i arbejdsprøvningen) begrundet i sygefravær, fri til behandling og lægeundersøgelser og hendes barns sygdom.

Formålet med arbejdsprøvningen er som anført, at kunne vurdere hendes reelle arbejdsevne. Visitationstearnet finder, at da hun kun har været fremmødt 30 % af de mulige dage, har dette ikke reelt været muligt.

Visitationsteamet finder, at det er dokumenteret, at hendes arbejdsevne er nedsat, men vi finder ikke, at den er nedsat i et omfang, der gør at det er udsigtsløst, at hun vil kunne bedre den via ovenstå ende behandlingsforslag.

Visitationsteamet finder også, at hun bør deltage i en fornyet arbejdsprøvning, der afdækker dine kompetencer og ressourcer i forhold til arbejdsmarkedet. Visitationsteamet finder ikke, at hendes lidelse er til hinder for dette, dog finder visitationsteamet, at en arbejdsprøvning først bør gennemføres når hun har deltaget i de ovennævnte behandlingstiltag. Derudover finder visitationsteamet, at en fornyet arbejdsprøvning bør foretages under skånehensyn og tage særlige hensyn til hendes dårlige hørelse og psykiske tilstand, som fx kunne foregå ved lettere kontorarbejde hvor du eventuelt kunne placeres således, at du ikke udsættes for stress og forventningspres.

Visitationstearnet finder samlet set, at vi ikke kan vurdere i hvilket omfang Nabokones arbejdsevne er nedsat, da hverken de beskæftigelsesfremmende muligheder eller de behandlingsmæssige muligheder er udtømte.



Dette brev forelægger jeg min psykiater, der i den grad harmes og føler sin medicinske speciallægevurdering desavueret i meget høj grad. Han skriver bl.a. følgende til Visitationsteamet:

Man hæfter sig ved, at Nabokone ikke skulle være særlig motiveret for medicinsk behandling, men ikke at det også er vurderet, at der ikke er indikation for, at det vil hjælpe på hendes tilstand. Tværtimod foreslår man senere, at hun skal igennem "et stabilt, længerevarende, intensivt, kontinuerligt behandlingsforløb i form af psykiatrisk medicinsk behandling og samtaleterapi", som forventes at kunne forbedre hendes tilstand. Det er ganske forbavsende, at man er i stand til at vurdere de behandlingsmæssige muligheder helt anderledes end den behandlende psykiater, som har kendt patienten i snart et års tid og forsøgt, hvad der var muligt med hensyn til behandling. Lad mig slå fast: Der er ikke indikation for medicinsk behandling. Nabokone har ikke vægret sig ved behandling, men har fulgt samtaler regelmæssigt med støttende terapi. Jeg finder det derfor ganske underligt, at man uden at se patienten alligevel mener, at det ikke kan udelukkes, at medicinsk behandling kan hjælpe på hendes tilstand. En begrundelse for dette over-skøn bedes venligst fremsendt.

Med hensyn til samtaleterapi, er der jo netop fortilfælde for, at der kunne være en vis gavn heraf. Dette er blevet afprøvet og fortsætter i begrænset omfang, men der er jo netop foretaget et skøn af behandlende psykiater, som peger i retning af, at trods denne behandling, er der ingen grund til at tro, at behandlingen vil kunne forbedre erhvervsfunktionen. I bedste fald kan der opnås en mindre bedring i livskvalitet. Henvisningen til, at patienten tidligere har haft god gavn af behandlingen må jo ses i lyset af, at hun fortsat har svære symptomer og har været uden for arbejdsmarkedet uanset i en årrække.

Med hensyn til fornyet arbejdsprøvning: Det er velbekendt, at Nabokone har været igennem tidligere arbejdsprøvning uden succes, og erfaringerne peger i retning af, at en ny arbejdsprøvning under pres må forventes at udløse yderligere forværring i form af psykiske symptomer med angst og forvirring.

Jeg finder det i øvrigt generelt beklageligt, at man trods indhentning af speciallægevurdering i den grad foretager et professionelt over-skøn af en relevant speciallægevurdering og så i øvrigt uden at have set
klienten.


Dette brev har psykiateren aldrig fået svar på - jeg har derimod fået endnu et brev, hvori visitationsteamet fastholder, at de ikke kan vurdere min arbejdsevne og behandlingsforslagene m.m. at de videresender min sag til afgørelse i Socialforvaltningen i griffenfeldsgade.

Der er nu kommet endnu en ny ting på, som får mig helt op i det røde felt - for nu skriver LB (fuldmægtig og formand for visitationsteamet) også følgende morale:

"Visitationsteamet finder, at du bør kunne deltage mere motiveret og engageret i afdækningen af din arbejdsevne."

Mine spørgsmål går på, hvad loven siger. Må de skrive sådan? Må de moralisere og behandle en syg som et uartigt barn? Må de foreslå behandlingsmetoder, når speciallægen gentagne gange siger der ikke er indikation for psykofarmaka? Og hvem havde de tænkt sig skulle udlevere den medicin, når speciallægen ikke vil - en fuldmægtig på jobcentret eller hvad?

Har de gjort klokkeklare fodfejl eller hvordan? Jeg tænker ikke så meget at de rent etisk ikke kan behandle mig (eller nogen anden) sådan, det kan vi vel hurtigt blive enige om er utilstedeligt - men jeg savner at kende loven og fortilfædle, der ligner dette. Ved nogen af jer herinde noget, der kan belyse sagen?

Jeg er diagnosticeret med en svær evasiv personlighedsstruktur (ængstelig personlighedsforstyrrelse), angst og depression, en oldgammel spiseforstyrrelse og er derudover nedslidt, eller hvad man skal kalde det, efter i mange år at have haft en hjemmeboende autistisk søn. Har også en hørenedsættelse, der gør det svært for mig at fungere med andre mennesker, da høreapparat dels forstærker min angst - dels forværrer mit skelnetab.

Jeg har været ude af arbejdsmarkedet i 12 år og er på 8. år på kontanthjælp.

Mange venlige og solidariske hilsener fra

Nabokone og undskyld det alligevel blev så langt!
Nabokone er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-03-2009, 21:49   #2
FlemmingLeer
Afhængigheds tegn af K10
 
FlemmingLeers avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2007
Lokation: Vejle, Sydjylland, Enhedslisten, Sind
Indlæg: 385
Styrke: 17
FlemmingLeer er ny på vejen
Lightbulb Søge på det foreliggende grundlag

Citat:
Oprindeligt indsendt af Nabokone Se meddelelser
Disse udtalelser stemmer godt overens med min egen oplevelse af min arbejdsevne og det er naturligvis også derfor jeg søger førtidspension. Min sagsbehandler giver mig ret i, at førtidspension vil være en god idé for mit vedkommende - og indstiller mig til ftp.

(...)

Mine spørgsmål går på, hvad loven siger. Må de skrive sådan? Må de moralisere og behandle en syg som et uartigt barn? Må de foreslå behandlingsmetoder, når speciallægen gentagne gange siger der ikke er indikation for psykofarmaka? Og hvem havde de tænkt sig skulle udlevere den medicin, når speciallægen ikke vil - en fuldmægtig på jobcentret eller hvad?
Hej Nabokone,

Heldigvis lader det til, at du har en god sagsbehandler.

Der er i loven for førtidspension som du skriver mulighed for at dispensere for yderligere arbejdsprøvning, når det kan forværre tilstanden hos den pågældende.

Derfor er det godt, at du også på skrift fra din psykiater har dette:
Citat:
"Hun har været i arbejdsprøvning tidligere, og fornyet arbejdsprøvning må forventes at udløse yderligere symptomer i form af angst og forvirring."
Det du kan gøre er at holde kontakten med din sagsbehandler vedlige med jævne mellemrum. Sagsbehandlerne kan jo have mange sager og ved at kontakte vedkommende kan du sikre dig imod at blive glemt.

Har du ikke overskud til det, så få evt. din egen læge eller din psykiater til at holde kontakten med din sagsbehandler.

Og Nej. Visitationsteamet har sandsynligvis ikke den lægefaglige kompetence til at vurdere din sag. Jeg kender ikke sammensætningen af visitationsteamet i Københavns kommune. Men det her er lidt i stil med den grove sag fra Slagelse, hvor en sagsbehandler udleverede nervemedicin før et møde med en klient. Det førte til sagsbehandlerens øjeblikkelige fyring og bortvisning. Omtalt på www.denmarkonline.dk d. 10. marts 2009

Derfor kan du gøre det, at du oversender en kopi af visitationsteamets skriftlige kommentarer direkte til formanden for beskæftigelses- og integationsudvalget Borgmester Jacob Hougaard sammen med dine lægefaglige udtalelser. Han har også tavshedspligt.

Fundet her på Københavns kommunes hjemmeside.

Og hjælper det ikke noget, så få fat i pressen. Politiken har iøjeblikket fokus på sociale sager. De kan jo af hensyn til dig lade dig være anonym i en evt. artikel.

Så tror jeg, at der kommer andre boller på suppen hos visitationsteamet. For det lader til, at visitationsteamet et eller andet sted mener det er deres opgave at forhale sager og føre en eller anden skjult dagsorden om at forhindre flere førtidspensioner i Københavns kommune. Jeg kan ikke tro, at Københavns kommunes politikere har udstukket en instruks om noget sådan. Det ville være i strid med loven og være en kæmpe skandale i stil med tamilsagen.


Spred Glæde...trods alt :/
Flemming
__________________
Når lovgivere får mindre at lovgive om, så udvikler de sig til krontrollanter. - Flemming Leer Jakobsen
Træk vejret - tæl til 10. Tænk selv, det er demokrati - Flemming Leer Jakobsen
FlemmingLeer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-03-2009, 22:17   #3
Nabokone
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-03 2009
Lokation: København, Nørrebro.
Indlæg: 152
Styrke: 16
Nabokone er ny på vejen
Hej Flemming - og tak for dit gode svar!

Jo, jeg tror faktisk jeg vil overveje dit forslag om at gå til pressen, specielt fordi det er Politiken - jeg kan godt få lidt kvalme af Ekstra-Bladet, skønt jeg indrømmer, at de indimellem får sat fokus på nogle sager som ingen andre rigtigt gider beskæftige sig med. Du har vel ikke en idé om, hvad den journalist hedder, der kører den serie i Politiken? Eller har du set en specifik artikel...

Ja, jeg fik også associationer til sagen om Jobcenter-medarbejderen i Slagelse. Uha! Man kan håbe, at den fuldmægtige, der har sendt mig disse breve - samtidig har skudt sig selv i foden! Det virker fuldkommen grotesk!

Og jeg lover dig, at jeg skal sprede så meget glæde som muligt. Jeg har heldigvis en meget dejlig kæreste og nogle skønne børn: egne-, bonus, sviger- og børne- så der er også en masse at være taknemmelig for!

Rigtig mange hilsener til dig fra

Nabokone
Nabokone er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-03-2009, 22:24   #4
Morgause
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2009
Indlæg: 475
Styrke: 16
Morgause er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af FlemmingLeer Se meddelelser
.... For det lader til, at visitationsteamet et eller andet sted mener det er deres opgave at forhale sager og føre en eller anden skjult dagsorden om at forhindre flere førtidspensioner i Københavns kommune. Jeg kan ikke tro, at Københavns kommunes politikere har udstukket en instruks om noget sådan. Det ville være i strid med loven og være en kæmpe skandale i stil med tamilsagen.


Spred Glæde...trods alt :/
Flemming
Jeg er helt 100% sikker på, at politikerne i Kbh's kommune udmærket ved, hvad der sker, og at det går helt toppen. Hver gang vi har snakket med nogle (desværre telefonisk), får vi igen og igen at vide, at det er ordre oppefra og 'sådan er arbejdsgangen'. Hvis ikke Jacob Hougaard ved, hvad der foregår, er han enten hamrende dum, eller også duer han seriøst ikke til sit arbejde.
Morgause er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-03-2009, 09:30   #5
Nabokone
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-03 2009
Lokation: København, Nørrebro.
Indlæg: 152
Styrke: 16
Nabokone er ny på vejen
Hej Morgause.

Jeg kan næsten ikke holde ud at tænke, det måske er sådan, som du skriver. Jeg vil helst ikke tro det!

Hvem er det, I har talt med telefonisk - politikere eller kommunalt ansatte? Og hvem er "vi", spørger jeg lige af almindelig nysgerrighed

Mange hilsener til dig fra

Nabokone
Nabokone er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-03-2009, 09:40   #6
Nabokone
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-03 2009
Lokation: København, Nørrebro.
Indlæg: 152
Styrke: 16
Nabokone er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af FlemmingLeer Se meddelelser

Der er i loven for førtidspension som du skriver mulighed for at dispensere for yderligere arbejdsprøvning, når det kan forværre tilstanden hos den pågældende.


Hej Flemming og andre interesserede!

Et lille PS - jeg har faktisk fundet et link til en principiel afgørelse fra beskæftigelsesankenævnet vedrørende dispenstion fra arbejdsprøvning:


http://www.ftf.dk/service-til-organi...ejdsproevning/

Mange hilsener og god weekend til alle fra

Nabokone

Sidst redigeret af Webmaster; 20-03-2009 kl. 14:49. Årsag: Quote rettet
Nabokone er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-03-2009, 13:36   #7
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Nabokonen ja de højeste politikker vil altid på råbe sig at de ikke kender til div sager og ulovligheder i kommunen se bare her den her mail fik jeg fra Ritt



Citat:
Kære Heidi.

Tak for din henvendelse.
Du skriver flere gange i din mail, at det er mine kontorer, der bliver renoveret. Det er det ikke - det er mødelokaler, som alle partier i Borgerrepræsentationen har adgang til. Planerne om renoveringen af mødelokalerne på Københavns Rådhus er vedtaget af et flertal af partierne i Borgerrepræsentationen. Det er ikke noget, jeg har haft mulighed for at beslutte alene. Det er i alles interesse, at mødelokalerne fremstår i ordentlig stand. Eksempelvis skal lokalet 'Hovedkassen' gennemgå en renovering, så det kan benyttes som konferencelokale og skabe glæde for alle Københavnere. Renoveringen af 'Hovedkassen' er i øvrigt vedtaget af samtlige partier i Borgerrepræsentationen.

Du skriver, at mine medarbejdere ikke "overholder diverse lovgivninger". Denne formulering har jeg svært ved at forstå, eftersom det ikke er noget, jeg genkender.

Behandlingen af borgerne har en meget høj prioritet hos mig, og det er forkert at antage, at jeg på noget tidspunkt vil sætte fine kontorer over borgernes ve og vel. Som du selv siger det, så er den fornemmeste kvalitet for en person i min stilling at sikre kvaliteten i behandlingen af borgere.

Mange hilsner
Ritt Bjerregaar
Nu kommer jeg ikke selv fra Kbh men gjorde jeg det så ville jeg sørge for at hun genkendte alt hvad der blev påstået ... hun har også en facebook profil adressen ligger her .... http://www.k10.dk/showthread.php?p=53496#post53496

der har du mulighed for at sætte det du oplever op på hendes væg , i tråden jeg henviser til er også hendes mail adresse og jeg ville som kbh sende alt til hende, de slipper alt for nemt ved at påstå at de ikke kender til hvordan virkeligheden ser ud , ved de det ikke så er de dårlige ledere af kommunen ...

Skriv til hende, skriv på hende væg , find gerne flere kbh at stå sammen med , opret en blog henvendt til hende om alle ulovligheder der foregår i kbh kommune , og tag så lige Jacob Hougaard med i oplysningskampagne ...

tror man skal helt af med alt høflighed og fløjlshandsker for at nå nogen vegne ...
  Besvar med citat
Gammel 21-03-2009, 00:46   #8
FlemmingLeer
Afhængigheds tegn af K10
 
FlemmingLeers avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2007
Lokation: Vejle, Sydjylland, Enhedslisten, Sind
Indlæg: 385
Styrke: 17
FlemmingLeer er ny på vejen
Hej Nabokonen,

Politiken har fokus på fattigdom for tiden som følge af regeringens fattigdomsydelser..

Der er en journalist her på Bistandsbums.dk som sidder med socialstoffet i København. Hun efterlyser godt nok folk på kontanthjælp og starthjælp. Men mon ikke hun også vil se på din sag. Det skulle undre mig meget om hun ville det.

Spred Glæde...trods alt :/
Flemming
__________________
Når lovgivere får mindre at lovgive om, så udvikler de sig til krontrollanter. - Flemming Leer Jakobsen
Træk vejret - tæl til 10. Tænk selv, det er demokrati - Flemming Leer Jakobsen
FlemmingLeer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-03-2009, 10:16   #9
Nabokone
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-03 2009
Lokation: København, Nørrebro.
Indlæg: 152
Styrke: 16
Nabokone er ny på vejen
Mange tak, Flemming - du er sandelig en mand med fingeren på pulsen. jeg er ved at kontakte hende nu. Har fundet hendes mailadresse på Politiken.

Jeg fortæller, når der er noget nyt!

Mange hilsener fra

Nabokone
Nabokone er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-03-2009, 10:25   #10
Nusli
Elsker at være her på K10
 
Nuslis avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-03 2008
Lokation: København
Alder: 60
Indlæg: 96
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Nusli er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Nabokonen ja de højeste politikker vil altid på råbe sig at de ikke kender til div sager og ulovligheder i kommunen se bare her den her mail fik jeg fra Ritt





Nu kommer jeg ikke selv fra Kbh men gjorde jeg det så ville jeg sørge for at hun genkendte alt hvad der blev påstået ... hun har også en facebook profil adressen ligger her .... http://www.k10.dk/showthread.php?p=53496#post53496

der har du mulighed for at sætte det du oplever op på hendes væg , i tråden jeg henviser til er også hendes mail adresse og jeg ville som kbh sende alt til hende, de slipper alt for nemt ved at påstå at de ikke kender til hvordan virkeligheden ser ud , ved de det ikke så er de dårlige ledere af kommunen ...

Skriv til hende, skriv på hende væg , find gerne flere kbh at stå sammen med , opret en blog henvendt til hende om alle ulovligheder der foregår i kbh kommune , og tag så lige Jacob Hougaard med i oplysningskampagne ...

tror man skal helt af med alt høflighed og fløjlshandsker for at nå nogen vegne ...

Jeg ville gerne skrive på hendes væg, men så skal man være ven med hende og der går min grænse altså.....
__________________
Nusli er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Syge danskere søger hjælp til at klare kommunen L.S. Politik og Samfund 0 21-08-2013 20:32
Afslag på førtidspension SØGER en socialrådgiver og råd fra Jer ret Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 26 10-09-2012 12:15
Hjælp afslag fra kommunen!! laurana Alt det andet 6 08-07-2010 12:55
Kyniske afslag fra kommunen Stella Skal kommuner ikke overholde loven? 12 06-01-2008 19:50




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:32.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension