K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-04-2010, 10:52   #41
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af develler Se meddelelser
UTROLIGT men DEJLIGT :-)
Så skal jeg starte på REVA den 7. april - havde ellers selv fundet et sted at komme i arbejdsprøvning, men næææ nej jeg SKULLE på REVA og så Wupti var der en plads til mig - dette forløb er jeg MEGET spændt på

- hvor mange/lidt timer giver ret til et flex og hvor lidt/mange til Førtid ?
Godt de fik den forlænget, hvilket § (§27 stk. ??) valgte de at forlænge din sygedagpenge efter?

Jeg håber så, at du kan få revalideringsydelse, når sygedagpengene udløber. Hvis de har erkendt, at du har nedsat arbejdsevne, så burde du tilbydes revalidering.

Der er IKKE nogen regler om, hvor mange timer, der skal være for at komme i fleksjob eller hvor lidt for at komme på førtidspension.

For at få fleksjob er loven sådan, at alle andre muligheder skal være afprøvet først.......

Det er altid din arbejdsevne, de skal se på.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-04-2010, 17:13   #42
develler
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 05-11 2009
Lokation: Sønderborg
Alder: 56
Indlæg: 21
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
develler er ny på vejen
De har forlænget efter 27,2 nye lægelige oplysninger men har kun frem til 30/4

Jeg håber virkelig at jeg bliver visiteret til flexjob - er kontorudd. og vil gerne fortsætte i dette fag, selv om en discus i nakken og et piskesmæld gør det vanskeligt, og et smadret knæ er nu heller ikke for heldigt
develler er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-06-2010, 11:55   #43
develler
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 05-11 2009
Lokation: Sønderborg
Alder: 56
Indlæg: 21
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
develler er ny på vejen
VENTETID

Så blev jeg færdig på REVA og venter nu bare på afgørelsen, så det bliver spændende om min sagsbehandler går mod REVA´s anbefalinger - startede med 5 timer, men blev sat ned til 4 timer efter kun 1½ uge - men reelt er det nok kun 3 timer, da jeg blev nød til at have mange pauser og mindst 1 hvil af ½ times varighed.

Krydser mine små fingre for et flexjob
develler er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-07-2010, 07:58   #44
develler
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 05-11 2009
Lokation: Sønderborg
Alder: 56
Indlæg: 21
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
develler er ny på vejen
WEEE - endelig er min sag afsluttet og det er endt med FLEXJOB-beviset med nedsat tid og div. skånehensyn - så er det bare om man er så heldig at finde et flexjob.

Og ikke nok med det, har også fået handicap P-skilt efter anke af afgørelsen, så husk at anke hvis i får afslag - det kan godt betale sig.

God sommer
develler er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-07-2010, 09:43   #45
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hvor er det dejligt tillykke med det , håber du finder drømme jobbet og kan kun sige søg søg og atter søg job ... det er bedre at du selv finder det og får indflydelse på den måde...

Du har lige været igennem en hård udfordring nu kommer den næste

men dog under bedre vilkår end dem du kommer fra , så tillykke med det
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ups! Mini-fleksjobbere kan fyres uden varsel gunvor Fremtiden for fleksjob og førtidspension 3 08-05-2012 09:49
stop af sygedp uden resourceprofil??? Guldfax Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 13 17-02-2011 23:52
sygedagpenge stop 3 uger tilbage i tiden uden partshøring og uden afgørelse Miz Alt det andet 5 20-10-2010 19:26
Sygedagpengeudbetaling stopper uden varsel develler Alt det andet 2 05-11-2009 23:18
hjælp sygedapenge stoppet uden varsel???????? laurana Alt det andet 24 14-04-2008 00:03




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:52.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension